معرفی و دانلود کتاب تمرینات کتاب سجونگ - جلد دوم

عکس جلد کتاب تمرینات کتاب سجونگ - جلد دوم
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات کتاب سجونگ - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات کتاب سجونگ - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرینات کتاب سجونگ - جلد دوم

کتابی بی‌نظیر برای یادگیری زبان کره‌ای! داویت مالیان و نیکول میناسیان در کتاب تمرینات کتاب سجونگ - جلد دوم، مجموعه‌ای کامل از تمرینات متنوع را همراه با ترجمه‌ی فارسی در اختیارتان قرار داده‌اند تا با خیال راحت به سراغ آموزش زبان کره‌ای بروید. راهنمای ابتدای کتاب و نیز پاسخنامه‌ی انتهای آن به شما کمک می‌کنند تا تمرینات را به بهترین شکل پاسخ دهید.

درباره‌ی کتاب تمرینات کتاب سجونگ - جلد دوم

امروزه به خاطر گسترش روابط بین‌المللی چه در سطح کلان و چه به صورت بین فردی، یادگیری زبان‌های خارجی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. زبان کره‌ای نیز از جمله زبان‌هایی است که با اهدافی مانند تجارت، تحصیل و... توجه فارسی‌زبانان را به خود جلب کرده. اگر تاکنون به یادگیری زبان دوم مشغول بوده‌اید حتما می‌دانید که یادگیری هر زبانی تنها در صورتی ممکن است که زبان‌آموز با انجام تمرینات گسترده، سطح یادگیری خود را به طور پیوسته بسنجد. خبر خوب اینکه داویت مالیان و نیکول میناسیان با تألیف کتاب تمرینات کتاب سجونگ - جلد دوم به یادگیرندگان زبان کره‌ای این فرصت را داده‌اند که با حل کردن مجموعه‌ای از تمرینات استاندارد و اصولی، مهارت‌های زبانی خود را تقویت کنند.

همان‌طور که می‌دانید در‌حال‌حاضر کتاب سجونگ بهترین و جامع‌ترین مرجع یادگیری زبان کره‌ای به شمار می‌رود؛ کتابی که هم زبان را به شما می‌آموزد و هم شما را با فرهنگ مردم کره آشنا می‌کند. چه به صورت خودآموز این کتاب را مطالعه کنید و چه در کلاس‌های زبان از آن بهره ببرید، حتما به کتاب دیگری هم نیاز خواهید داشت که با ارائه‌ی تمرینات بسیار، به شما در یادگیری بهتر مطالب کمک کند. کتابی که با تمرینات گوناگون هر چهار مهارت زبانی را پوشش داده و البته با طرح سوال از واژگان کره‌ای، دایره‌ی لغات شما را نیز گسترش دهد. پس شک نکنید که هر زبان‌آموز کره‌ای باید کتاب تمرینات کتاب سجونگ - جلد دوم را در قفسه‌ی کتاب‌های خود داشته باشد!

داویت مالیان و نیکول میناسیان علاوه بر گردآوری طیف وسیعی از سوالات متنوع و ترجمه‌ی بخش‌های دشوار، شما را با نحوه‌ی پاسخ‌دهی به تمرینات نیز آشنا می‌کنند. انواع سوالات چهارگزینه‌ای، تشریحی و صحیح و غلط در کتاب تمرینات کتاب سجونگ - جلد دوم برای شما تدارک دیده شده تا از هر کتاب کمک آموزشی دیگر بی‌نیاز شوید. چاپ این کتاب را انتشارات کتاب دانیال به عهده داشته است.

کتاب تمرینات کتاب سجونگ - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر را به تمام علاقمندان زبان کره‌ای و همه‌ی زبان‌آموزانی که درحال یادگیری این زبان هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرینات کتاب سجونگ - جلد دوم
مترجمداویت مالیان، نیکول میناسیان
ناشر چاپیانتشارات کتاب دانیال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات196
زبانفارسی
شابک978-600-8136-94-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان چینی، کره‌ای و ژاپنی
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمرینات کتاب سجونگ - جلد دوم

ثنا عباس آبادی
۱۴۰۲/۴/۱۵
واقعا خوب بود و من تونستم خیلی عالی زبان کره‌ای رو یاد بگیرم 💜💮
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تمرینات کتاب سجونگ - جلد دوم

برای دریافت کتاب تمرینات کتاب سجونگ - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.