معرفی و دانلود کتاب اطلس عضلات اسکلتی

عکس جلد کتاب اطلس عضلات اسکلتی
قیمت:
۱۱۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اطلس عضلات اسکلتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اطلس عضلات اسکلتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اطلس عضلات اسکلتی

کتاب اطلس عضلات اسکلتی نوشته‌ی رابرت جی. استون و جودیت ای. استون، به کمک تصاویر واضح و گویا، دستگاه‌های مختلف بدن را با جزئیات و نشانه‌گذاری معرفی و شما را بیشتر و بهتر با اندام‌های گوناگون آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب اطلس عضلات اسکلتی:

امروزه رشته‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی همسو با رشته‌های علمی دیگر در راستای اعتلای دانش ورزشی کشور گام برمی‌دارد. آناتومی یکی از واحدهای مهمی است که اغلب گذراندن آن برای همه‌ی گرایش‌های تربیت بدنی در دانشگاه ضروری است. آموزش این واحد عموماً با مشکلاتی نظیر کمبود وسایل کمک آموزشی، شکل و تصاویر گویا مواجه بوده است.

رابرت جی. استون (Robert J Stone) و جودیت ای. استون (Judith A Stone) در کتاب حاضر در 9 بخش با ارائه‌ی تصاویر گویا و مشخص به معرفی حرکات و شکل‌های استخوانی و عضلانی پرداخته‌اند. در این کتاب شکل‌های استخوان و عضلات در غالب تصاویر دوبعدی نمای جالبی را در اختیار شما قرار می‌دهند. به علاوه عملکرد و عصب‌گیری این عضلات در کتاب حاضر مشخص است.

فصل اول اَشکال ترسیمی از تمام ساختارهای مورد استفاده در توصیف سر ثابت و متحرکِ معرفی شده در فصل‌های بعدی را شامل می‌شود. در کتاب اطلس عضلات اسکلتی (Atlas Skeletal Muscles) به علت اینکه هر قسمت با شماره‌ی مشابه در تمام اَشکال دسته‌بندی شده؛ بنابراین گستره وسیعی از اعداد، مورد استفاده قرار گرفته است.

فصل دوم این کتاب به توصیف حرکات بدن پرداخته است. فصل‌های سوم تا نهم نیز به معرفی سر ثابت (مبدأ)، سر متحرک (مقصد)، عمل و عصب‌گیری می‌پردازد که در هر صفحه به طور جداگانه ارائه می‌شوند.

کتاب اطلس عضلات اسکلتی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های آناتومی، تربیت بدنی، علوم ورزشی و دیگر رشته‌های مرتبط سودمند و کاربردی است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: استخوان‌شناسی
فصل دوم: حرکات نواحی بدن
فصل سوم: عضلات ناحیه سر و صورت
فصل چهارم: عضلات ناحیه گردن
فصل پنجم: عضلات ناحیه تنه
فصل ششم: عضلات ناحیه شانه و بازو
فصل هفتم: عضله ناحیه ساعد و دست
فصل هشتم: عضلات ناحیه لگن و ران
فصل نهم: عضلات ناحیه ساق و پا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اطلس عضلات اسکلتی
نویسنده،
مترجمرحمن سوری
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات219
زبانفارسی
شابک978-600-5751-07-9
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اطلس عضلات اسکلتی

امید رحیمی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
کتاب مفید و کاربردی هستش و میتونه راهنمای خوبی واسه دانشجویان باشه ارزش خریدن رو داره
Ali Hashemi
۱۴۰۱/۱/۲
کاربردی و جالب بود 👌
میثم چرمچی
۱۴۰۲/۹/۲
قابل درک و استفاده
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب اطلس عضلات اسکلتی

برای دریافت کتاب اطلس عضلات اسکلتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.