معرفی و دانلود کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ

عکس جلد کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ

کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ، اثر اریک کامرلینک به کارها و عادت‌های ساده و کوچکی می‌پردازد که می‌توانند مسیر زندگی ما را تغییر دهند و نتایج بزرگی را به دنبال بیاورند. خوانندگان این کتاب مدتی بعد از انجام این اعمال، متوجه تحولات درونی خود می‌شوند و تاثیر آن را در جهان بیرونی‌شان مشاهده می‌کنند.

درباره‌ی کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ:

هر روز صبح زمانی که از خواب بیدار می‌شویم، مجموعه‌ای از تصمیمات پیش روی ما قرار دارند که می‌توانند روز ما را به نحو متفاوتی رقم بزنند. این مساله در مورد کلیت زندگی نیز صادق است. کارها و عادت‌های رفتاری ما اگرچه عادی و ناچیز به نظر می‌رسند اما در طولانی مدت و به طور پیوسته نتایج بزرگی را برای ما به ارمغان خواهند آورد.

کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ (L'éthique des petits actes) به ما یادآور می‌شود که از کنار هیچ یک از کارهای خود به سادگی عبور نکنیم و با انتخاب درست و هوشمندانه هر کاری در زندگی، منتظر نتایج مفید و بزرگ آن باشیم.

اریک کامرلینک (Eric Camerlynck) در این کتاب یک شعار روشن دارد: هر عمل به ظاهر اندک ما، قدمی‌ است در راه بلوغ اخلاقی ما. کارهای ساده ما تاثیرات شگرفی از خودشان به جا می‌گذارند که اطرافیانمان متوجه آن می‌شوند. یک تغییر ساده، سبک زندگی ما را متفاوت خواهد کرد و دیدگاه تازه‌ای را درباره ما شکل می‌دهد. بنابراین باید دقت زیادی داشته باشیم و باهوش عمل کنیم. اما راه تشخیص و رسیدن به این موفقیت چیست؟

اریک کامرلینک معتقد است ما نمی‌توانیم یک روزه انقلابی به وجود بیاوریم و دنیا خود و پیرامونمان را متحول کنیم اما این قدرت را داریم که با تغییر در رفتارهای روزمره خود تحول بزرگتری را به وجود بیاوریم. در واقع با یادگیری و درک اعمال کوچک ارزشمند، شخصیتمان را پرورش پیدا می‌کند و تاثیرات آن همه جوانب زندگیمان را در بر می‌گیرد.

خواندن کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

همه کسانی است که دوست دارند دنیای درونی و بیرونی خود را با اعمال مثبت و سازنده متحول نمایند، از این کتاب نکات مفیدی را می‌آموزند.

در بخشی از کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ می‌خوانیم:

اعمال کوچک می‌توانند اثر محرک داشته باشند. اثری مانند کاتالیزور برای پدیده‌ای درونی، بسیار عمیق‌ و گسترده‌ در حوزه‌ی آگاهی، ظهور حقیقتی که تاکنون پنهان مانده بوده است، حقیقتی در ارتباط با خود یا با موقعیتی.

راوی، یا همان مسافری که توسط گری از او پذیرایی شد، ناگهان متوجه اهمیت این حرکت کوچکِ دوستانه می‌شود و درمی‌یابد که عملی در جهت دل‌گرمی و آسایش دیگران، هر قدر هم که کوچک باشد، اگر نیازی را برآورده کند، بسیار مهم و باارزش است. او در ادامه‌ی تجربه‌اش چنین می‌گوید:

مثل آن‌ بود که دنیایی به روی من باز شده باشد. زیرا پیش‌ از این من جز شناختی نظری و مبهم از فضیلت مهمان‌نوازی نداشتم. تا آن زمان نه خودم به چیزی نیاز پیدا کرده بودم و نه نیاز کسی را برآورده کرده بود‌م. بعد از این ماجرا متوجه شدم کمک به غیر و مهمان‌نوازی اصلاً در من رشد نکرده است.

در حالی که می‌توانسته است بی‌نهایت رشد کند. بعد به‌تدریج فهمیدم که تا حالا رفتارم چندان دوستانه نبوده است و تا چه حد از نیازهای دیگران بی‌اطلاع بوده‌ام و در صرف وقت یا پولم برای دیگران، اصلاً سخاوت‌ نداشته‌ام. دلیل همه‌ی اینها بسیار ساده بود. چون اصلاً چنین چیزی به مغزم خطور نکرده بود. البته درک این موضوع، فوری بعد از عمل گری برایم پیش نیامد، اما مسلماً شروع این ماجرا، با عمل او و دیگر موضوعات مشابه بود که به‌مرور مرا به آگاهی بیشتری درباره‌ی خودم هدایت کرد.

این آگاهی در ما احساس سوزش ایجاد می‌کند: می‌بینیم که چقدر بسته و محدودیم. اما در ضمن از توانایی‌های بالقوه‌ای برخورداریم که می‌توانیم آن‌ها را رشد بدهیم.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه
نمونه‌ی اعمال به‌ظاهر کوچک اما بسیار باارزش
چرا این اعمال به‌ظاهر کوچک، باارزش هستند؟
راهکارهایی برای انجام اعمال کوچک
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ
نویسنده
مترجمفروزان تجویدی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات52
زبانفارسی
شابک978-964-8630-67-1
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ

برای دریافت کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.