معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش تایپ حرفه‌ای

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش تایپ حرفه‌ای
قیمت:
16000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش تایپ حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش تایپ حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش تایپ حرفه‌ای

سپیده افتخاری دوست در کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش تایپ حرفه‌ای تایپ ده‌انگشتی به زبان فارسی و انگلیسی را به‌شکل آسان و کاربردی به شما آموزش می‌دهد. این کتاب یک راهنمای عملی برای آن دسته از افرادی‌ست که می‌خواهند یکی از مهم‌ترین مهارت‌های کار با کامپیوتر را در مدت زمانی اندک بیاموزند.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش تایپ حرفه‌ای

حتماً هنگام کار با کامپیوتر متوجه شده‌اید که تایپ با یک یا دو انگشت سرعت بسیار کمی دارد. علاوه‌براین، در موقعیت‌های کاری مهم‌تر، یا در مشاغلی چون تولید محتوا که با نوشتن سروکار بیشتری دارید، این شیوه‌ی تایپ یک نقطه‌ضعف بزرگ به شمار می‌رود؛ خصوصاً اگر شما در حوزه‌ی کاری خود کارشناس یا مدیر باشید!

سپیده افتخاری دوست در کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش تایپ حرفه‌ای، حاصل سال‌ها تجربه‌ی خود را در زمینه‌ی آموزش تایپ حرفه‌ای در اختیار شما قرار داده تا با تمرین کافی، به‌آسانی تایپ حرفه‌ای ده‌انگشتی را یاد بگیرید. چراکه این مهارت در آینده‌ی شغلی و تحصیلی شما تأثیر به‌سزایی خواهد داشت.

از ویژگی‌های برجسته‌ی کتاب حاضر باید به آموزش تایپ بدون نیاز به آشنایی با نرم‌افزارهای ویراستاری و وجود تمرین‌های متنوع برای زبان فارسی و انگلیسی اشاره کرد. یادگیری شیوه‌ی صحیح قرارگیری انگشتان روی صفحه‌کلید و چگونگی افزایش سرعت تایپ از دیگر مباحث کاربردی این کتاب هستند.

در فصل‌های مختلف کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش تایپ حرفه‌ای، درباره‌ی موضوعات مهمی چون ایمنی کار با کامپیوتر، تمرین کلمات و جملات و تایپ صحیح انواع حروف مطالب مفیدی می‌خوانید و به مجموعه‌ای از متن‌های فارسی و انگلیسی پیشرفته برای تمرین دسترسی دارید.

این کتاب را موسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و عموم علاقه‌مندان به تایپ با کامپیوتر یا شاغلان این حوزه می‌توانند از مطالب آن استفاده کنند.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش تایپ حرفه‌ای مناسب چه کسانی است؟

آموزش‌های این کتاب برای همه‌ی افرادی که می‌خواهند مهارت تایپ خود را تقویت کرده و در موقعیت شغلی خود حرفه‌ای‌تر عمل کنند، مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش تایپ حرفه‌ای می‌خوانیم

همه‌ی ما واژه‌ی ارگونومی (Ergonomics) ‌در زبان انگلیسی را شنیده‌ایم. ارگونومی یا همان مهندسی فاکتورهای انسانی، علمی ترکیبی است که سعی دارد ابزارها، دستگاه‌ها، محیط کار و مشاغل را با توجه به توانایی‌هایی جسمی، فکری و محدودیت‌ها و علائق انسان‌ها طراحی نماید. این علم با هدف افزایش بهره‌وری با عنایت بر سلامتی، ایمنی و رفاه انسان در محیط، شکل گرفته است. همچنین این علم در تلاش است به‌جای متناسب‌سازی انسان با محیط، محیط را با انسان متناسب سازد. در این راستا، سازمان بین‌المللی کار، واژه‌ی ارگونومی را به معنای متناسب کردن کار و شغل برای انسان تعریف کرده است.

امروزه از طراحی یک ابزار ساده نظیر انبردستی ساده (از نظر نوع جنس، مصالح به‌کار رفته، اندازه‌ی دسته، نوع و ترکیب پلاستیکی دسته‌ی آن و...) و یا یک خودکار (از نظر قطرش اندازه، رنگ و...) گرفته تا طراحی یک سیستم تولیدی کامل از ارگونومی استفاده می‌شود. عمدتاً زمینه‌هایی که ارگونومی در آن‌ها مطالعه و اقدام می‌کند، عبارت‌اند از طراحی ابزار، وسائل، ماشین‌ها و تاسیسات به طرز صحیح و مطلوب، طراحی روش انجام کار با توجه به بهترین نحوه‌ی اجرا و متناسب با سیستم عضلانی و ساختمان فیزیکی بدن انسان و با هماهنگی روانی میان افراد و محیط کار و ابزار کار، وضعیت صحیح قرار گرفتن بدن و حرکات انسان حین انجام کار، شرایط فیزیکی مناسب در محیط کار (با توجه به عواملی از قبیل دما، رطوبت، جریان هوا، ارتعاشات، سر و صدا، نور و روشنایی، گرد و غبار، تشعشعات و آلودگی‌های مختلف).

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: ارگونومی و نحوه‌ی صحیح نشستن در هنگام تایپ
فصل 2: آموزش کلیدهای پایگاه فارسی یا وسط با تمرین کلمات و جملات
فصل 3: آموزش کلیدهای بالای فارسی با تمرین کلمات و جملات
فصل 4: آموزش کلید‌های ردیف پایین فارسی با تمرین کلمات و جملات
فصل 5: آموزش علائم و تایپ آن‌ها
فصل 6: آموزش کلیدهای پایگاه انگلیسی یا وسط همراه با تمرین کلمات و جملات
فصل 7: آموزش و یادگیری ردیف بالای صفحه‌کلید برای حروف انگلیسی
فصل 8: آموزش و یادگیری ردیف پایین صفحه‌کلید برای حروف انگلیسی
فصل 9: علائم مورد استفاده در تایپ حروف انگلیسی
فصل 10: آموزش تایپ اعداد
فصل 11: آموزش تایپ علائم مربوط به ردیف اعداد و ارقام
فصل 12: سرعت تایپ چیست و چگونه می‌توان سرعت تایپ را بررسی کرد؟
فصل 13: نمونه متن‌های فارسی و انگلیسی برای تمرین تایپ به‌صورت پیشرفته
فصل 14: آموزش کلید‌های صفحه‌کلیدهای استاندارد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش تایپ حرفه‌ای
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات119
زبانفارسی
شابک978-600-124-592-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک
16000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش تایپ حرفه‌ای

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش تایپ حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.