معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نقاشی ساختمان و روش‌های جایگزین برای تزیین منزل

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نقاشی ساختمان و روش‌های جایگزین برای تزیین منزل
قیمت:
۶۵۰۰۰ ۵۸,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نقاشی ساختمان و روش‌های جایگزین برای تزیین منزل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نقاشی ساختمان و روش‌های جایگزین برای تزیین منزل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نقاشی ساختمان و روش‌های جایگزین برای تزیین منزل

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نقاشی ساختمان و روش‌های جایگزین برای تزیین منزل اثری از مسلم ایلخانی‌پور و احمد کشاورزی است که به صورت تخصصی اطلاعات لازم در این زمینه را به مخاطبان ارائه می‌دهد. تزئین درست منزل با توجه به روحیه و نمایه‌ی کلی یک خانه، از دغدغه‌های بسیار افراد است. اما کمتر کتابی به صورت علمی و پژوهشی در این حوزه منتشر شده است. این کتاب با بهره بردن از یک نثر ساده و شفاف به ارائه‌ی داده‌های موردنظر در این باب می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نقاشی ساختمان و روش‌های جایگزین برای تزیین منزل

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نقاشی ساختمان و روش‌های جایگزین برای تزیین منزل تألیف مسلم ایلخانی پور و احمد کشاورزی است. آنچه در این کتاب با آن مواجه هستید، یک صورت‌بندی جامع از مواردی است که شخص باید در دو موردی که در عنوان کتاب به آن‌ها اشاره کرده آگاه باشد. کمتر کتابی می‌توان را نام برد که به آموزش نقاشی ساختمان پرداخته باشد. اما بی‌شک برای بسیاری از افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است، چه کسانی که وظیفه‌ی رنگ‌ زدن خانه‌ها را برعهده دارند و چه کسانی که می‌خواهند در زمینه‌ی طراحی داخلی خانه بیشتر اطلاعات کسب کنند.

فصل اول کتاب در مورد رنگ روغن و پلاستیک است. در این بخش به طور جامع و کامل دو نویسنده‌ی کتاب به معرفی و تحلیل انواع روش‌های کار با رنگ روغن می‌پردازند. همچنین در این بخش در مورد مباحثی چون روش آماده کردن رنگ روغنی، روغن جلا، سنباده زدن، آستر زدن روی دیوار و دیگر مراحل مورد نظر آشنا می‌شوید. بخش دوم کتاب به رنگ آکریلیک می‌پردازد و مباحثی مانند سیلر استارتر، رنگ مخصوص رادیاتور پایه آب و بتانه آکریلیک پایه آب به طور دقیق شرح داده می‌شوند. فصل سوم کتاب نیز برمحوریت آموزه‌هایی در باب رنگ مولتی کالر است که در این بخش مزایا، معایب و شیوه‌های کار با آن آموزش داده شده. از دیگر عناوین مورد بحث در کتاب می‌توان به رنگ‌کاری چوب، ابزار نقاشی ساختمان، پتینه‌کاری و بلکا اشاره کرد.

این کتاب توسط مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است. مانند تمام کتاب‌های فنی‌ای که از این نشریه تا به حال به انتشار رسیده، مطالب با پژوهش‌های گسترده گردآوری شده و توسط افرادی که در این رشته‌ها تخصص دارند به رشته‌ی نگارش درآمده است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نقاشی ساختمان و روش‌های جایگزین برای تزیین منزل برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کسانی که می‌خواهند در حوزه‌ی طراحی داخلی و همچنین حیطه‌ی نقاشی ساختمانی آموزش ببینند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نقاشی ساختمان و روش‌های جایگزین برای تزیین منزل می‌خوانیم

روغن بزرک (روغن کتان)

یک روغن گیاهی است که از دانه‌های بزرک، دانه‌های رسیده گیاه بزرک یا کتان (گیاه کتان) بدست می‌آید. روغن بزرک که به آن روغن یا مواد دیگری اضافه نشده باشد، روغن خام بزرک نامیده می‌شود. روغن بزرک افزون بر کاربرد در جلا دادن چوب و نقاشی‌های رنگ و روغن مصرف دارویی و خوراکی دارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: رنگ روغن و پلاستیک
فصل دوم: رنگ آکریلیک
فصل سوم: رنگ مولتی‌کالر
فصل چهارم: کاغذ‌دیواری
فصل پنجم: بلکا
فصل ششم: پتینه‌کاری
فصل هفتم: ابزار نقاشی ساختمان
فصل هشتم: بعضی از روش‌های جایگزین رنگ
فصل نهم: رنگ‌کاری چوب
فصل دهم: روان‌شناسی رنگ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نقاشی ساختمان و روش‌های جایگزین برای تزیین منزل
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات181
زبانفارسی
شابک978-600-124-883-2
موضوع کتابکتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک
۶۵۰۰۰ ۵۸,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نقاشی ساختمان و روش‌های جایگزین برای تزیین منزل

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش نقاشی ساختمان و روش‌های جایگزین برای تزیین منزل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.