معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: راهنمای کاربردی عیب یابی و تعمیر موتور سیکلت

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: راهنمای کاربردی عیب یابی و تعمیر موتور سیکلت
قیمت:
۷۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: راهنمای کاربردی عیب یابی و تعمیر موتور سیکلت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: راهنمای کاربردی عیب یابی و تعمیر موتور سیکلت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: راهنمای کاربردی عیب یابی و تعمیر موتور سیکلت

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: راهنمای کاربردی عیب یابی و تعمیر موتور سیکلت، نوشته‌ی احمد کشاورزی و جواد مرزبان‌راد، منبعی مفید و جامع برای یادگیری مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری موتورسیکلت است. این کتاب با زبانی ساده، اما فنی به تمام مسائل مربوط به موتورسیکلت، تعمیر و نگهداری آن می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: راهنمای کاربردی عیب‌یابی و تعمیر موتورسیکلت

کتاب راهنمای کاربردی عیب‌یابی و تعمیر موتورسیکلت، نوشته‌ی احمد کشاورزی و جواد مرزبان‌راد است. در این کتاب، نویسندگان تلاش کرده‌اند تا براساس تجربه‌های تعمیرکاران و دفترچه‌های راهنمای انواع موتورسیکلت‌ها، بستری جامع برای رفع نیاز مخاطبان فراهم کنند.

این کتاب با زبانی ساده و درعین‌حال، فنی نوشته شده‌ است و نویسندگان از تصاویر راهنما نیز، برای مباحثی که مطرح کرده‌اند، بهره گرفته‌اند. یکی از مزیت‌های کتاب حاضر فهرست‌ شکل‌ها و جدول‌هایی است که تهیه شده تا خوانندگان برای مراجعه به تصاویر یا جدول‌ها دچار مشکل نشوند. بنابراین، شکل‌ها و جدول‌های این کتاب، برای مرور مباحث بسیار راهگشاست.

مطالب گفته‌شده در کتاب راهنمای کاربردی عیب‌یابی و تعمیر موتورسیکلت، در سه عنوان کلی خلاصه می‌شوند:

  • دانستنی‌های ضروری در مورد موتورسیکلت و اجزای آن؛
  • شیوه‌ی نگهداری؛
  • عیب‌یابی و تعمیر.

کتاب حاضر نُه فصل دارد که نویسندگان کتاب، احمد کشاورزی و جواد مرزبان‌راد، سه عنوان کلی پیش‌گفته را به تناسب فصل‌ها و موضوعات در این فصول گنجانده‌اند.

فصل اول و دوم کتاب به کلیاتی درباره‌ی ارگونومی موتورسیکلت و مسائل مهمی که پیش از سوارشدن به موتورسیکلت لازم است، سخن می‌گوید. مسائلی مانند لزوم بازبینی و روغن‌کاری قطعه‌های مختلف موتور، بررسی کردن قطعات موتور، تنظیم اجزای مختلف موتورسیکلت و... . فصل دوم فهرستی بسیار مفید از آن‌چه که باید بررسی شود، در اختیار خواننده می‌گذارد.

از فصل سوم تا نُهم، نویسندگان در هر بخش به یکی از قطعات موتورسیکلت می‌پردازند. این فصل‌ها به ترتیب حاوی اطلاعاتی در مورد ترمز، سیستم تعلیق، موتور، سیستم خنک‌کن، سیستم سوخت‌رسانی، اگزوز و سیستم‌های الکتریکی خودرو سخن می‌گوید. چنانکه گفته‌ شد، در هر فصل، نویسندگان به ارائه‌‌ی اطلاعات لازم و ضروری می‌پردازند، روش نگهداری از قطعات را بیان می‌کنند، شیوه‌ی بررسی و بازبینی کردن قطعه‌ها و سیستم‌ها را شرح می‌دهند و در نهایت، به نحوه‌ی تعمیر اجزای موتور می‌پردازند.

در نهایت، باید گفت همان‌طور که از نام این اثر پیداست، کتاب راهنمای کاربردی عیب‌یابی و تعمیر موتورسیکلت، راهنمای کاربردی و جامعی برای کسانی است که با موتورسیکلت سروکار دارند و لازم است تا برای رفع نیازهایشان اطلاعاتی درباره‌‌ی مسائل فنی مربوط به موتورسیکلت داشته باشند.

گفتنی است که این کتاب توسط مؤسسه‌ی فرهنگی‌-هنری دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: راهنمای کاربردی عیب‌یابی و تعمیر موتورسیکلت برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر چنان‌که گفته شد، راهنمایی جامع برای استفاده، عیب‌یابی و تعمیر موتورسیکلت است و دانشجویان فنی، تعمیرکاران و مهم‌تر از همه، موتورسواران می‌توانند از این کتاب بهره ببرند.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: راهنمای کاربردی عیب یابی و تعمیر موتور سیکلت می‌خوانیم

موتورسیکلت وسیله‌ای است که در خیلی جاده‌ها قابلیت رفتن دارد. گاهی این وسیله بر روی پله تیز، سنگ، ماده ساینده حرکت می‌کند، در حالی که این وسیله کمترین امکانات حفاظتی در مقابل این موانع را دارد و از طرفی دیگر به‌علت قابلیت استفاده از آن ممکن است فرسنگ‌ها از خانه دور شود. در صورت بروز هر گونه اشکال بر روی این وسیله نقلیه موتورسوار دچار یک مشکل جدی خواهد شد. به همین دلیل قبل از سوار شدن بر روی موتور به منظور جلوگیری یا کاهش حداکثری این مشکلات بهتر است نگاهی به موتور خود بیندازید، شاید مشکلی وجود داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: ارگونومی در موتورسیکلت
فصل دوم: قبل از سوار شدن
فصل سوم: ترمز
فصل چهارم: سیستم تعلیق
فصل پنجم: موتور
فصل ششم: سیستم خنک‌خن
فصل هفتم: سیستم سوخت‌رسانی
فصل هشتم: اگزوز
فصل نهم: سیستم‌های الکتریکی خودرو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: راهنمای کاربردی عیب یابی و تعمیر موتور سیکلت
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات165
زبانفارسی
شابک978-600-124-569-5
موضوع کتابکتاب‌های خودرو
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: راهنمای کاربردی عیب یابی و تعمیر موتور سیکلت

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: راهنمای کاربردی عیب یابی و تعمیر موتور سیکلت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.