معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها
قیمت:
۶۴۰۰۰ ۵۷,۶۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتفاع ساختمان‌ها و اماکن، تجهیزات آسانسورها نیز مدرن‌تر شده و امنیت آن‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. اسدالله اسدی در کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها، به معرفی شرایط و امکانات جدید صنعت آسانسور پرداخته است. نویسنده‌ی این اثر علاوه بر نکات نظری پیرامون صنعت آسانسور، مفاهیم عملی همچون نصب، بازسازی، سرویس و نگهداری آسانسور نیز ذکر کرده است.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها

آسانسور وسیله‌ای الکترومکانیکی است که البته با پیشرفت علوم حوزه‌ی الکترونیک و نیمه‌هادی‌ها و همچنین با به‌کارگیری علوم هوش مصنوعی، شاهد تکامل صنعت آسانسور و گسترش کاربرد و دسترسی آن در جوامع شهری هستیم. با در نظر گرفتن عوامل مختلفی همچون ساختار چاه، ارتفاع و نوع ساختمان آسانسورها را می‌توان به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم کرد.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها اثر اسدالله اسدی از منابعی است که به طور کاربردی همه‌ی آنچه که نیاز است درباره‌ی آسانسور بدانید را به شما آموزش می‌دهد. مفاهیم این کتاب علاوه بر مبانی نظری از جمله تعریف و تشریح ساختار، طراحی، نحوه‌ی کار و چهارچوب استاندارد آسانسورها، مباحث عملی اعم از نحوه‌ی نصب، بازسازی، سرویس و نگهداری را شامل می‌شود.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها در نُه فصل تألیف شده است که هر بخش شامل زیرعنوان‌های تخصصی و جزئی‌تر می‌شود. نویسنده در اولین فصل کتاب، به تعریف مبانی کلی پیرامون صنعت آسانسور پرداخته است. در ادامه، اسدالله اسدی در فصل دوم به سراغ آموزش انواع آسانسور رفته است و علاوه بر معرفی انواع مختلف آن، مزایا، معایب و دیگر نکات فنی آن‌ها را تشریح می‌کند. در این بخش، همچنین به نحوه‌ی آرایش جک‌ها و اتصال آن به کابین آسانسور، فضای موردنیاز برای آسانسورهای هیدرولیک خودروبر و روش‌های اجرای هر نوع آسانسور می‌پردازد.

فصل سوم کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها به آسانسورهای کششی اختصاص داده شده است و در فصل چهارم مطالبی راجع به طراحی، ابعاد و جانمایی آسانسور می‌خوانید. اسدالله اسدی در فصل پنج و شش کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها به ترتیب درباره‌ی برق و سیستم کنترل آسانسور، چهارچوب استاندارد و نکات مهندسی صحبت کرده است. در پایان نیز، سه فصل نهایی اثر را به آموزش نرم‌افزارهای مهندسی و طراحی، نصب، بازسازی، سرویس و نگهداری و کلیات محاسبات آسانسورهای کششی اختصاص داده است.

مطالعه‌ی این کتاب شما را به یک فرد متخصص در صنعت آسانسور مبدل می‌کند. کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها توسط مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران چاپ و منتشر شده است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به تمام فعالان، متخصصان و حتی دانشجویان زمینه‌ی آسانسور توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها می‌خوانیم

بر طبق استانداردهایی که برای چاه آسانسور توسط سازمان استاندارد آسانسور تعیین شده است، چاه آسانسور باید دارای دیوارهای بدون روزنه و کف و سقف باشد. البته این امر بدین‌دلیل است که سکوهای ضربه‌گیر در کف چاه قرار داشته و حفره‌های عبور سیم بکسل در سقف چاه آسانسور باید قرار داشته باشد و همچنین اینکه موتور گیربکس آسانسور باید بر روی سقف چاه آسانسور قرار گیرد به همین دلیل باید دیوارهای چاه آسانسور بسیار استاندارد اجرا شود و از مواد نسوز و بادوامی ساخته شود که به‌مرور زمان باعث ایجاد گردوغبار در چاه آسانسور نشده و پایداری بالایی نیز داشته باشد تا امنیت کاملی برای آسانسور وجود داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تعریف و مبانی کلی
فصل دوم: انواع آسانسور
فصل سوم: آسانسورهای کششی
فصل چهارم: طراحی، ابعاد و جانمایی آسانسور
فصل پنجم: برق و سیستم کنترل آسانسور
فصل ششم: چهارچوب استاندارد و نکات مهندسی
فصل هفتم: نرم‌افزارهای مهندسی و طراحی
فصل هشتم: نصب، بازسازی، سرویس و نگهداری
فصل نهم: کلیات محاسبات آسانسورهای کششی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات241
زبانفارسی
شابک978-600-124-778-1
موضوع کتابکتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک
۶۴۰۰۰ ۵۷,۶۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: طراحی، نصب، سرویس و نگهداری آسانسورها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.