معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: نصب، راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: نصب، راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی
قیمت:
۲۹۰۰۰ ۲۶,۱۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: نصب، راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: نصب، راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: نصب، راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: نصب، راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی تألیف سید سعید قره یالی و علیرضا افضلی، نحوه‌ی عملکرد پکیج‌ها را توضیح می‌دهد و اصلی‌ترین عیوبی را که در این دستگاه اتفاق می‌افتد، مرور می‌کند. این کتاب راهنما می‌کوشد قطعات پکیج‌های گرمایشی را معرفی کند، انواع آن‌ها را نام ببرد، شیوه‌ی نصب و نگهداری آن‌ها را شرح دهد و نحوه‌ی تعمیر و سرویس‌شان را بیاموزد.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: نصب، راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی

در سال‌های اخیر و با پیشرفت فناوری، خیلی از آپارتمان‌ها به‌جای بخاری و شوفاژهای قدیمی از پکیج استفاده می‌کنند. این وسیله نسبت به نسل قبلیِ وسیله‌های گرمایشی مزیت‌های بیشتری دارد؛ مثل اینکه مصرف انرژی و آب در آن کمتر است، می‌تواند سطح بیشتری را پوشش دهد و گرم کند، و خطر استفاده از آن نیز بسیار پایین است. این دستگاه نه‌فقط گرمای خانه، که آب گرم آشپزخانه و حمام را هم تأمین می‌کند. از این لحاظ نیز می‌تواند مقرون‌به‌صرفه باشد، چون در مکان‌هایی که پکیج نیست، باید هم‌زمان از بخاری و آبگرم‌کن استفاده کرد. اما مسأله اینجاست که این دستگاه ساختاری به نسبت پیچیده دارد و نصب و تعمیر آن به مهارت بیشتری نیاز خواهد داشت. کتاب نصب، راه‌اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی تألیف سید سعید قره یالی و علیرضا افضلی یکی از منابع مفید برای آشنایی با پکیج‌ها است. این کتاب عملکرد این دستگاه را به کارآموزان و افراد مبتدی می‌آموزد و به آن‌ها نشان می‌دهد که چطور عیوب مهم آن را بیابند و برطرف کنند.

پکیج به نحوی طراحی‌شده که آب سرد را به آب گرم تبدیل کند. آب گرم از یک‌سو برای حمام و ظرف‌شویی مورد استفاده است و از طرف دیگر برای تامین گرمای رادیاتورها به کار می‌رود. در پکیج سنسورهایی وجود دارد که تشخیص می‌دهند شیر آب گرم باز شده، به همین خاطر مدار شوفاژ را قطع کرده و آب را به‌سوی شیر روانه می‌کنند. پس از قطع شدن شیر، جریان شوفاژ دوباره فعال می‌شود. همین‌طور روی آن صفحه‌ای دیجیتالی نصب است که دما، وضعیت و خطاهای رخ‌داده را نمایش می‌دهد. به خاطر همین پیچیدگی است که تعمیرکار باید با نقشه‌ی این دستگاه آشنا باشد. سید سعید قره یالی و علیرضا افضلی در کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: نصب، راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی، نقشه و قطعات داخلی پکیج را معرفی می‌کنند، از شیوه‌ی نصب و نگهداری آن می‌گویند و تعمیر و سرویس آن را آموزش می‌دهند.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: نصب، راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی افزایش مهارت‌های شغلی

مجموعه‌ی افزایش مهارت‌های شغلی، کتاب‌های آموزشی نشر دیباگران تهران هستند که به معرفی انواع مهارت‌های فنی می‌پردازند و آن‌ها را از سطح مبتدی تا پیشرفته به مخاطبان آموزش می‌دهند. از این مجموعه تاکنون بیش از پنجاه عنوان کتاب به انتشار رسیده که عموماً به آموزش مشاغل مختلفی همچون مکانیک خودرو، برق و تأسیسات ساختمان، عمران، حسابداری، خیاطی و ... اختصاص داشته‌اند.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: نصب، راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به تعمیرکاران و سرویس‌کاران تأسیسات خانگی و همه‌ی افرادی که در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: نصب، راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی می‌خوانیم

وظیفه‌ی پکیج آبگرم در فصل زمستان متفاوت است. چون علاوه‌بر گرم کردن آب مصرفی باید رادیاتور و مدارهای گرم‌کننده را نیز گرم نماید. در این سیستم اولویت با آب گرم مصرفی است. وقتی شیر آب گرم باز می‌شود، سنسور برقی مدار رادیاتور را تا زمانی‌که آب گرم مصرفی باز است قطع می‌نماید. اما این موقت است و با بسته شدن شیر آب گرم مدار آبگرم رادیاتور وصل می‌گردد. بدین‌گونه همیشه آب گرم به صورت آنی در دسترس است. پکیج حرارتی دیواری کاربرد زیادی در مصارف مسکونی دارد. به طور کلی پکیج در سه سیستم حرارتی کاربرد عمده دارد.

کاربرد اول: بیشترین کاربرد پکیج‌های شوفاژ دیواری استفاده در سیستم‌های رادیاتورها می‌باشد که این سیستم به‌دلیل تماس مستقیم آب به بدنه‌ی داخلی رادیاتورها موجب ایجاد پدیده‌های الکتروشیمیایی در داخل مبدل‌ها و درنتیجه‌ی آن ایجاد رسوب در پکیج می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

پکیج گرمایشی
پکیج چگونه کار می‌کند؟
عملکرد پکیج در حالت تابستانی چگونه است؟
عملکرد پکیج در حالت زمستانی چگونه است؟
نکات مهم در انتخاب و استفاده از پکیج
علت مشکل پکیج دیواری
مزایا و معایب استفاده از پکیج
معرفی قطعات پکیج گرمایشی
معرفی انواع پکیج‌ها
پکیج‌های گرمایشی از نظر ظرفیت گرمایی
پکیج‌های سه مبدله یا پکیج‌ چگالشی
تقسیم‌بندی پکیج‌ها از نظر سیستم کنترل
نحوه‌ی نصب و راه‌اندازی پکیج
ملزومات نصب
اتصالات الکتریکی
سیستم گازرسانی
نگهداری و تعمیرات پکیج
اصول عملکرد هیدرولیکی در مدار گرمایش (CH)
تنظیم درجه‌ی حرارت آب مدار گرمایش (CH)
شناسایی حالت‌های مختلف نور LED
رعایت نکات قبل از هرگونه سرویس
سؤالات متداول
رفع عیب و تعمیر پکیج دیواری بوتان
سؤالات و نکات مهم
اطلاعات کاربردی در مورد پکیج‌های شوفاژ دیواری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: نصب، راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات82
زبانفارسی
شابک978-622-218314-1
موضوع کتابکتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۰۰۰ ۲۶,۱۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: نصب، راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی

مهدی قاسمی
۱۴۰۲/۹/۱۶
با سلام و احترام، کتاب بدی نبود ولی از لحاظ نگارش خیلی مشکل داشت. در ضمن در جملات از کاما (،) استفاده نمایید البته در جاهای مناسب. 🙏
با تشکر از تیم خوب کتاب راه عزیز💐
مجتبی اسماعیلی
۱۴۰۳/۱/۱
درجه یک وکاربردی حرف نداره کتاب فنی هاتون
حسین زارع
۱۴۰۳/۱/۹
اگر عیب یابی هم اضافه میشد خوب بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: نصب، راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: نصب، راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.