معرفی و دانلود کتاب افسانه کوهستان

عکس جلد کتاب افسانه کوهستان
قیمت:
۸۰۰۰ 4000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افسانه کوهستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افسانه کوهستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افسانه کوهستان

کتاب افسانه کوهستان نوشته‌ی سید آریا یادگاری، داستانی تخیلی درباره‌ی هشت الهه و کشمکش‌های میان آن‌هاست. این داستان، ابتدای آفرینش را با زبانی شیرین و حوادث دوران گذشته را به شکل افسانه‌ای جذاب تعریف می‌کند. 

افسانه کوهستان (The Legend Of Mountain)، ابتدای خلقت را با سکوت، تاریکی و نیستی توصیف کرده است؛ نه باد، خاک، آب و نه آتش. در میان پوچی با گذر نوری همچون نقره در میان تاریکی، نیستی بر هم شکسته است. قدرتی در مقابل نیستی، به هستی رسید و سکوت به بزمی دل‌نواز تبدیل شده است.

این داستان با آفرینش هشت الهه آغاز می‌شود، که سه الهه از نور بودند، مردمان کوهستان آن‌ها را رستم، فرهاد و ردا می‌نامیدند و چهار الهه دیگر که قدرت آب، آتش، خاک و باد را داشتند؛ و الهه دیگر که صاحب علم بود، در کوهستان آن را آندرید می‌نامیدند، او از قدرت خود ناراضی بود و با خشم و قهر با یکتا صحبت کرد. او به اعماق تاریکی تبعید، و به الهۀ خشم و قهر تبدیل شد. یکتا جهان را آفرید و به هفت الهۀ خود قدرت داد تا مکانی از این جهان بسازند.

آن‌ها تصمیم گرفتند که کوهستان را بسازند، آن را ساختند و از آن حفاظت کردند زیرا تنها دشمن آن‌ها (آندرید) به سرزمینی که همتایان او ساخته بودند نفرت می‌ورزید. او خادمی برای خود خلق کرد و او را به زمین فرستاد نام او آستیاک بود اگر آستیاک می‌توانست کوهستان را فتح کند قدرت هفت الهه را به اربابش تقدیم می‌کرد و او را از دنیای تاریکی بیرون می‌آورد. پس جنگ بین آن‌ها آغاز شد. 

در بخشی از کتاب افسانه کوهستان می‌خوانیم:

سواره نظام دلیرانه می‌جنگیدند. آریانا چو تک تازی در میدان نابود می‌کرد. جنگ داشت به خوبی پیش می‌رفت که دستۀ دوم سپاه اهریمن با صدای شیپور که صدای نکره‌ای داشت، وارد شد. اژدها کار را کند پیش می‌برد. آریانا که سپاه دوم را دید شیپور زد و گفت: به خط شوید به خط شوید. به سپاه نظم داد اژدها باز حمله‌ور شد که ناگهان سیمرغ افسانه‌ای با صدای بلند به نبرد با اژدهای سرزمین خشک پرداخت. یک سرباز که آن را دید فریاد زد آن سیمرغ است به یزدان قسم که آن سیمرغ است مگر این‌ که چشمانم طلسم شده باشد. آریانا به آسمان چشم دوخت، از حضور سیمرغ خشنود گشت نگاهی به اطراف کرد در میان گرد و خاک برخاسته شده بود. درفش رقصانی که در زمین فرو رفته و بر روی آن چهار قله بود، دید. شتاب کرد و آن را به دست گرفت و به جلوی سپاه رفت مردان با دیدن درفش باز غیرت در وجودشان دمیده شد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: کلید‌دار کوهستان
فصل دوم: بازگشت حاکم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افسانه کوهستان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اندیشمندان کسرا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات149
زبانفارسی
شابک978-600-8811-02-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افسانه کوهستان

Sajjad Ghasempour
۱۳۹۸/۸/۳
خوب بود بی‌مورد داستان سرایی نشده بود نقاط ضعفی هم در داستان وجود داشت در کل خوب بود با تشکر
آشوب b
۱۳۹۸/۱/۱۰
داستانش خیلی سطحی بود به نظرم در حد رمانهای نوجوانان بود
مهدی بابایی
۱۳۹۸/۳/۲۲
خیلی خوب بود پیشنهاد میکنم حتما این کتابو بخونید
بهراد سعادتمند
۱۳۹۷/۱۱/۱۶
خیلی داستان دوست داشتنی و فانتزی
من که دوس داشتم
Marjan Rasaei
۱۳۹۷/۴/۲۵
خیلیییییی خوبه 💜
زینب دوستی
۱۳۹۷/۳/۵
پیشنهاد میکنم حتما بخونید😀🙃
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب افسانه کوهستان

برای دریافت کتاب افسانه کوهستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.