معرفی و دانلود کتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم

عکس جلد کتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم
قیمت:
۵۹۰۰۰ 29500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم

داستانی غیرقابل‌ پیش‌بینی و آخرالزمانی که تا آخرین لحظه شما را با خود همراه می‌کند. معین فرد در کتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم ادامه‌ی داستان «زایراس» را روایت می‌کند که پس از حمله‌ی جنگجوها به پناهگاه پرتو موفق شده دست به فرار بزند و بلاتکلیف در دنیاهای موازی رها شده است. او اکنون برای مقابله با دنیای بی‌رحم باید تصمیمی حیاتی بگیرد. به نظر شما چه سرنوشتی در انتظار او، «ریزانیس» و «سایدان» است؟

درباره‌ی کتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم

معین فرد در کتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم، همچون جلدهای پیشین ماجرایی تخیلی و پرپیچ‌وتاب را به تصویر کشیده است؛ داستانی که شاید بدترین کابوس‌های انسان را به چالش می‌کشد: ارتش‌هایی که با ربات‌ها هدایت می‌شوند، انسان‌هایی جهش‌یافته و افرادی که در این دنیای آخرالزمانی گرفتار شده‌اند. اما کتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم روایتی خشونت‌آمیز نیست، بلکه داستانی فانتزی با رگه‌هایی از هیجان و وحشت است که تمام حدس‌های شما درباره‌ی ادامه‌ی داستان را نقش‌برآب می‌کند.

ماجرای کتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم ادامه‌ی ماجراهای کتاب «بمب خویش»، مجلد دوم این مجموعه است که همچون جلدهای گذشته داستانی نفس‌گیر و هیجان‌انگیز دارد. معین فرد در این اثر نیز مخاطبان خود را راضی نگه می‌دارد و آن‌ها را به دنبال کردن ادامه‌ی ماجرا و سرنوشت شخصیت‌ها مشتاق می‌کند.

در این جلد به شخصیت زایراس پرداخته می‌شود. پس از فاجعه‌ی پناهگاه پرتو، حمله‌ی جنگجوها به پناهگاه و کشتار عظیم انسان‌ها، زایراس به همراه سامیرانا، دراسول، ریزانیس و سایدان از طریق سفر به درون هاله‌ها موفق به فرار می‌شوند. سرنوشت، آن‌ها را بلاتکلیف درون دنیاهای موازی رها کرده است. زایراس از فرار کردن خسته شده و زمان تصمیم‌گیری فرا رسیده است.

زایراس تصمیم می‌گیرد پایگاه جوخه‌ی آوارگان را راه‌اندازی کند. سفینه‌ای غول‌آسا که شهری را بر دوش می‌کشد و محفلی از آوارگان را در خود جای خواهد داد تا در کنار زایراس برای نجات خویش تلاش کنند. در این سفر پرخطر، آن‌ها به دنبال کشف حقیقت دفن‌شده‌ی بیست‌ساله می‌گردند. چه رازی درون تراشه نهفته است؟ کرادن کیست و چرا با زایراس در یک بدن قرار دارند؟

این سؤالات، آن‌ها را به دنیایی می‌کشاند که در آن شخصی به نام «سرور بزرگ» بر تمام سفینه‌ها حکم‌فرمایی می‌کند. زایراس در تلاش برای یافتن پاسخ‌هایش، خطرها را به جان می‌خرد و با کمک آوارگانی که به کمکش پیوسته‌اند پرده از رازهایی برمی‌دارد که برای همیشه مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

درباره‌ی مجموعه‌‌ کتاب‌های سقوط مرگبار

معین فرد در مجموعه‌ی جذاب و هیجان‌انگیز سقوط مرگبار ماجراجویی‌های مردی به نام «زایراس» در آینده‌ای نامشخص را به تصویر می‌کشد. مجموعه‌ی سقوط مرگبار یکی از بهترین آثار در ژانر علمی-تخیلی و ادبیات پسارستاخیزی به شمار می‌آید و قدرت خیال نویسنده‌ی آن بسیار ستودنی و خیره‌کننده است.

کتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم مناسب چه کسانی است؟

دوستداران ژانر فانتزی و وحشت از خواندن کتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم می‌خوانیم

«آتش؟ چی درمورد آتش می‌دونی؟»

دست و پایش از تقلا کردن زخم شده‌اند. رنگ از صورتش پریده، با هر بار نگاه به من انگار فرشته‌ی مرگ را می‌بیند و سعی دارد از دستم فرار کند. التماس‌کنان می‌گوید: «لطفا منو ببخشین ارباب! آتش دست من نیست.»

سعی می‌کنم با لمس کردنش، آرامش کنم؛ ولی او واکنش بدتری نشان می‌دهد. می‌گویم: «من کرادن نیستم، آروم باش!»

او مدام التماس می‌کند و از آتشی سخن می‌گوید که دزدیده شده است. سامیرانا می‌گوید: «این درمورد آتشی صحبت نمی‌کنه که توی پایگاه نظامی، سیگنال گمشده مدام تکرارش می‌کرد؟»

آن جمله را به خوبی به یاد دارم: کرادن، ربات‌ها نمی‌تونن به آتش دست بزنن! این جمله از همان جایی ارسال می‌شد که فاریاس حضور داشت و از من خواست زمانی که به هوش آمدم او را پیدا کنم. پس بی‌دلیلی نیست که او هم درمورد آتش چیزهایی بداند. از هر روشی سعی می‌کنم او را آرام سازم. «ببین...»

اجازه نمی‌دهد حرف بزنم. جیغ‌های گوش‌خراشش مدام صحبتم را قطع می‌کند: «آتش دست من نیست! اون بی‌شرف آتش رو دزدید.»

«آروم باش! آروم ...»

فهرست مطالب کتاب

1. جوخه آوارگان
2. پرسه
3. خانه
4. بوی مرگ
5. غرش
6. لیست سیاه
7. جویندگان
8. سیم خاردار
9. دزد
10. بیست سال سکوت
11. اطلس
12. آواره
13. برج تاریک
14. بازی
15. ماموریت
16. مقصد
17. فراسوی ابعاد
18. تراشه
19. غرقشده
20. پرونده
21. لبه‌ی آینه
22. بازگشت
23. قلبِ تاریکی
24. حقیقت مدفون
25. آتش
26. رهایی
27. تقابل
28. این، من هستم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خدمات فرهنگی کرمان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات508
زبانفارسی
شابک978-600-285-421-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۰۰۰ 29500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم

معین فرد
۱۴۰۲/۲/۱۸
با سلام و احترام خدمت طرفداران عزیز
امیدوارم با کم و کاستی‌هایی که هست از این جلد هم لذت ببرین و بی‌صبرانه منتظر نظرات ارزشمندتون هستم.
با تشکر از کتابراه عزیز
سپاس بی‌کران
معین فرد
Da Real Y
۱۴۰۲/۴/۱۸

بلاخره پس از تقریبا سه سال داریم به جاهای مهم کتاب میرسیم. پخته تر شدن نویسنده از جلد یک تا این جلد کامل مشخصه. بی صبرانه منتظر جلدهای بعدی هستم.
یکی از خصلت‌های مهم نویسندگی این است که طوری داستان رو بنویسی که خواننده نتونه آخرش رو تشخیص بده که بنظر من این کتاب هم از همون کتاب هاست. اصلا کل من
این مجموعه کتاب غیر قابل پیش‌بینیِ. ولی احساس میکنم با فکت‌هایی که الان از کتاب دارم، آخر کتاب و داستان رو میدونم؛ ولی نمیگمش تا هم به شما، آقای فرد کمک نکنم، هم اگر خلافش ثابت شد ضایع نشم😂.
روون تر شدن قلمتون رو دوست دارم. هرچند ممکنه کار ویراستار باشه که بعید میدونم.
از داستان ایرادی نمیگیرم چون اگر بگیرم اصلا اینجا جا نمیشه😂 و هم برای بقیه اسپویل میشه. سر جلد دو خیلی ایراد گرفتم، مخصوصا از طولانی بودنش؛ ولی خب این جلد انقدر روون و ترتمیز بود که نقدی وارد نیست.
نسبت به اینکه نُه جلد داریم بنظر زود جلو رفتید و جلد‌های بعد شاید بازهم یا طولانی باشن، یا حوصله سر بر. هرچند این داستان انقدر جا برای پُر کردن داره که بنظرم نُه جلدهم کمه.
کلا وقتی فکر میکنم چطور واسه‌ی این مجموعه کتاب پلات نوشتید واقعا پی میبرم که این مجموعه کتاب، یک مجموعه کتاب عادی نیست.
یه تشکر بزرگ و تپل هم بکنیم از گویندگان گرامی‌که واقعا داستان رو یه لول بردن بالاتر.
بنظرم حرفی باقی نموند. تشکر بسیار بسیار بسیار زیاد و مخصوص از جناب آقای فرد و تمامی دست‌اندرکاران.
به امید روزهای بهتر برای تمامی مردم ایران🖤💔🌹.
Zahra _qrgzlo
۱۴۰۲/۷/۲۹
درود به نویسنده‌ی عزیز، ضمن خسته نباشید باید بگم مجموعه داستانی بسیار طولانیه، اما از اون مجموعه‌هایی که کلی اتفاقات هیجان‌انگیز رو در بر داره و آدم از دنبال کردنش خسته نمی‌شه چون با کلی اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی حرف برای گفتن داره. هربار کشف حقایق جدید خواننده رو به وجد میاره طوری نیست که طولانی و بودنش اذیت کنه. می‌خوام اینو بگم اتفاقات داستان اینقدر قشنگ درجای درست به هم متصل میشن که نقدی نمی‌مونه. اینم بگم اینکه اول کتاب خلاصه‌ای از جلدهای قبلی گفته شده ممکنه یکم غیر حرفه‌ای باشه اما به نظر من برای یادآوری خیلی لازمه و ناگفته نمونه قلم و متن این جلد خیلی خیلی روون تر و بهتر از جلدهای قبلی بود. کلام آخر هم بگم بی صبرانه منتظر جلدهای بعدی هستم آقای نویسنده لطفا اگه پیام منو می‌بینید بدونین یه معتاد به مجموعه داستانی شما داره اینجا از خماری میمیره لطفا زودتر جلدهای بعدی رو منتشر کنین😭😂🩵 ممنونمممم.
Sana.hossein Aziz
۱۴۰۲/۵/۱۳
سلام. من جلد اول و دوم کتاب رو خیلی با اشتیاق خوندم و بسیار عالی بود. و خیلی انتظار جلد سوم رو کشیدم وبا توجه به اینکه یه رمان بلند هست دیگ انتظار داشتم ته داستان معلوم بشه. باز خوردم به بخش اول و بعد بخش دوم. بخش دوم زیادی در حال سوال و جواب بود و یکم خسته کننده. البته بنظرم میتونستید حقایق رو در جلدهای قبلی هم کما بیش بیارید نه ابنکه یهو بخواد همه چی رو بشه. جلد اول و دوم بیشتر آدمو تو انتظار به حقیقت رسیدن میزاره ووقتی زیاد انتظار میکشی و موقع کشف حقیقت، خیلی کش دار میشه، یجورایی مایوس کننده است منظورم اینه دیگ داستان خیلی داره کش میاد و طولانی میشه. ولی در کل سبک داستان خیلی خوب بود و از شما متشکرم. امیدوارم بازم کارای جدید از شما بدستمون برسه.
سید علی هاشمی
۱۴۰۲/۸/۲۱
اول از همه از اقای فرد تشکر و سپاس گذاری میکنم که مجموعه کتابی به این زیبایی نوشتمن این کتابو به جای خوندن دیدمش چون واقعا با جزئیات و زیبا بود. وخیلی از دوستان در نظر هاشون نوشته بودند: اگه این کتاب تو امریکا بود قطعا سریال یا سینمایی از روی این کتاب زیبا میساختند. ولی من باور دارم این کتاب قراره تبدیل به سریال یا چندین سینمایی بشه و قراره سوده زیادی به نویسنده محترم اقای معین فرد و تهیه کننده برسه منتظر سینمایی‌های این مجموعه و درستی پیش بینی باشید. به امیده شرکتهای بیشمار، تجارتی با سود بیشمار، دنیا و تصاحب آن
معصومه رحمانی
۱۴۰۲/۲/۲۴
این جلد از جلد قبلی روانتر بود ‌فقط معلوم نشد چرا هوش مصنوعی اطلاعات کردان را می‌خواد و راسول چرا بع‌ضی چیز‌ها را می‌خواد از زایراس مخفی کنه‌اصلا چرا زایراس نمی‌تونه از نصف مغز مربوط به کرادن استفاده کنه و اطلاعات که می‌خواد را بدست بیاورد. و توضیح اینکه هر کدام نصفه مغز ندارند پس باید نصف مغزی که مربوط به دیگری هست استفاده کنند. تو‌علم. پزشکی هر نیم کره مغز برای یک کاری‌هایی است وقتی نباشه یک کار‌هایی را نمیشه کرد. پس در اینجا باید زایراس برای بعضی کارها به مغز کردان مراجعه کنه.
am_he_136 He
۱۴۰۲/۳/۲
این جلد خیلی عالی بود
به بعضی از سئوالات جلد‌های قبل پاسخ داد.
هنر نویسنده اینجا معلوم میشه که این همه از زایراس‌های دنیای موازی توضیح داد اما هنوز انگار هیچ اطلاعی از زایراس این دنیا نداریم.
زایراس معلوم میشه که شخصیتش مخالف کرادن نیست و در واقع موازی با کرادن بوده
اما کرادن بزرگترین نقطه که
قوت داستان اونجاست می‌فهمیم کرادن این دنیا قویترین و بی رحم‌ترین کرادن بین دنیاها هست.
زایراس هم در این جلد قویتر شده و کم کم به اون جذبه خودش داره میرسه
Niloo Rad
۱۴۰۲/۳/۳۱
باسلام خدمت اقای فرد من قبل از سری رمان‌های شما رمان‌های میدگارد رو میخوندم و رمان‌های برادرتون. سقوط مرگبار تو فهرستام بود جلد اول رو اوایلشو نمیتونستم با کتاب ارتباط برقرار کنم ترجیح دادم نخونم اما خوشحالم گرچه کمی دیر اما شروع کردم با تمام مشغله هام نمیتونستم بزارمش کنار همه جلد هارو خوندم بی که صبرانه منتظر جلد بعد هستم به سوالام برسم منم نمیتونم قبول کنم که زایراس ادم بدی بوده باشه. فضاسازی عالی متن داستان روان و عالی همیشه موفق باشین منتظر کارهای بیشتر ازشما
علی جاجرمی
۱۴۰۲/۳/۲۸
این جلد برای من هیجان بیشتری داشت و همینطور به سوال‌های زیادی جواب داد و سوالای زیادی به وجود اورد خودم دوست دارم تمام وقایع از دید زایراس روایت بشه ولی از ایده روایت داستان به دست نوان و زایراس به طور همزمان هم خوشم اومد و اینکه اول کتاب خلاصه‌ای از جلد‌های قبل داشت به نظرم ایده عالی‌ای بود به بین خاطر اینکه وقفه این جلد و جلد قبلی کمی از داستان فراموش میشد و اینجوری نیازی به خوندن دوباره جلد قبلی نبود. مثل همیشه لذت بردم و بی صبرانه منتظر جلد بعدی ام
Aysu
۱۴۰۲/۲/۱۸
بالاخره انتظار سر رسید
چندین ماه مشتاقانه منتظر بخش دوم از جلد سوم بودم
خیلییی خوشحال شدم روزم ساخته شد
بی صبرانه منتظر ادامه مجموعه هم هستم
تشکر ویژه و خسته نباشید خدمت آقای معین فرد که این شاهکار علمی تخیلی رو خلق کردن، انشالله یکی از یکی بهتر
Adele Tagi
۱۴۰۳/۱/۸
با سلام خدمت نویسنده عزیز قوه تخیل قوی این نویسنده و ادامه دار کردن داستان طوری که خواننده مجبور بشه هر روز بیاد سر بزنه ببینه که جلد بعدی کی چاپ میشه نشون از این میده که نویسنده چقدر خوب مینویسه تنها ایرادی که میشه روش گذاشت استفاده از اسامی خارجیه ولی داستان بسیار هیجان انگیز و زیباست و نویسنده و توصیفش از اتفاقات مکان طوریه که خواننده ضمن جذب شدن خودش رو داخل داستان تجسم میکنه من شدیدا منتظر جلد بعدی هستم
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۲/۳/۱۴
این قسمت هم مانند دیگر قسمتهای قبل بسیار بسیار روان، عالی و زیبا نوشته شده است......
واقعا از خواندن این مجموعه از اولین جلد گرفته تا این کتاب لذت خیلی زیادی بردم!!
میخوام بگم توی نویسنده‌های هموطن جناب استاد معین فرد با این مجموعه که تا الان بنظرمن شاهکاری از نویسندگی
هست!!!
ذهن باز و تخیل بینهایت خودش. رو به رخ کشیده!!!؟؟؟
واقعا که دستش درد نکته......
ahmad rashidi
۱۴۰۲/۱۰/۱
مانند همیشه عالی است، آقای معین فرد گره از بعضی معماهای مجموعه باز می‌کند ولی شخصیت‌های مرموز دیگری اضافه می‌کند، این داستان ادامه سقوطهای مرگبار و باران سیاه است، این اثر مانند بقیه آثار ایشان جذاب و خواندنی است و انسان نمی‌تواند گوشی را زمین بگذار، بی صبرانه منتظر قسمت‌های بعدی کتاب هستم و دوست دارم مجموعه‌ی کتابهای ایشان را دوباره بخوانم. خریدن و خواندن کتاب را به همه‌ی دوستان توصیه می‌کنم.
Saeed Ghzel
۱۴۰۲/۲/۳۰
مثل همیشه عالی بود بی صبرانه منتظر نسخه بعدیش هستم خداکنه زودتر بیاد یکسال طول نکشه که ادم یادش بره چی بود البته این نسخه خوب بود خلاصشو همون اول گفت ولی دوست دارم زود بیاد واقعا صبرم کمه و اینکه واقعا اگه این کتاب تو امریکا بود یه سریال زیبا و پرطرفدار مثل صد و یا خیلی‌های دیگه ازش میساختن واقعا حیف...
مصطفا جلالی
۱۴۰۲/۳/۱۶
بسیار عالی
اینکه داستان در بخش‌هایی از زبان نوان روایت می‌شد، داستان رو از یکنواختی در آورده بود و جالب بود
از اون رمان‌هایی هست که تخیل آدم رو شدیدا به کار می‌گیره
اتفاقات قسمت بعد رو خیلی هیجان انگیز و غافلگیر کننده پیش بینی می‌کنم
از آقایان فرد به خاطر انشای زیبای کتابهاشون صمیمانه تشکر می‌کنم و براشون سربلندی و موفقیت آرزو دارم
مشاهده همه نظرات 73

راهنمای مطالعه کتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم

برای دریافت کتاب سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.