معرفی و دانلود کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد اول: تحلیلی، آماری و کاربردی

عکس جلد کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد اول: تحلیلی، آماری و کاربردی
قیمت:
350000 تومان - 36.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد اول: تحلیلی، آماری و کاربردی

کالاهای صادراتی نقش ویژه‌ای را در اقتصاد کشورها ایفا می‌کنند و به‌همین‌دلیل توجه به اقلام صادراتی و شناسایی صحیح آن‌ها برای ایجاد رونق اقتصادی ضروری است. کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد اول نوشته‌ی محمدابراهیم گوهریان یکی از منابع معتبر و مناسب در این زمینه است که می‌توانید از آن جهت پیشبرد اهداف تجاری و مبادله‌های بین‌المللی استفاده کنید.

درباره‌ی کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد اول

صادرات و واردات به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های تجارت در هر کشور به‌شمار می‌رود که می‌تواند چرخ اقتصادی آن را با سرعت و رونق بیشتری بگرداند. در حقیقت تجارت یکی از مهم‌ترین حلقه‌های سودآوری برای دولت‌هاست که دو بخش اقتصاد بین‌المللی و اقتصاد ملی را به یکدیگر پیوند می‌دهد. در این میان سهم اقلام و کالاهای صادراتی غیرنفتی و کسب سود از آن‌ها بسیار زیاد است و ایران با ایجاد رونق تجاری و صادراتی در بخش گازها، فرآورده‌های پتروشیمی و یا مصنوعات فلزی می‌تواند به توان اقتصادی خودش بیفزاید.

کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد اول نوشته‌ی محمدابراهیم گوهریان با هدف ارائه‌ی یک راهنمای کامل و عملی به فعالان حوزه‌ی تجارت همه‌ی آنچه را که درنهایت به سودآوری و رونق بازرگانی منتهی می‌شود، در اختیار شما قرار داده است. کتاب حاضر در هشت فصل طراحی و تألیف شده است و در هر فصل به موضوعات مهم و مختلف این حوزه اعم از فهرست‌ کالاهای دارای مزیت نسبی در ایرانی، کالاهای پرسود تجاری ایرانی، تجارت کالاهای غیرنفتی و ... می‌پردازد. با مطالعه‌ی این کتاب می‌توانید اطلاعات خودتان را در رابطه با اقلام صادراتی ایرانی تکمیل کرده و عملکرد مناسب و سودآوری را در تجارت خود داشته باشید.

کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی علاقه‌مندان حوزه تجارت و بازرگانی و فعالان صادراتی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد اول می‌خوانیم

«روغن موتور صنعتی پارافین» آخرین زبرگروه محصولات پتروشیمی است که در 7 ماه منتهی به مهر 1395 توانسته بازارهای افغانستان، هند، عراق و ترکیه را تصاحب کند. البته در فاصله سال‌های 1392 تا 1394 کشورهای چین، امارات و هند نیز جزو عمده‌ترین کشورهای واردکننده این محصول از ایران بوده‌اند. کالاهای اولویت‌دار معدنی گروه معدن شامل 13 زیرگروه کالایی دارای اولویت است. براین اساس، در 5 ماه منتهی به مرداد سال جاری عمده بازارهای صادراتی برای کالای «آلومینیوم، شمش و صفحه، ورق و نوار» ترکیه، تایوان، عراق، هند و چین بوده است. این درحالی‌است که در سال 1394 امارات نیز در بین این بازارها حضور داشته و درسال 1393 افغانستان جزو 5 بازار صادراتی این کالا بوده است. بازارهای عمده صادراتی «سیمان و کلینکره» نیز در 5 ماه منتهی به مرداد امسال شامل عراق، افغانستان، کویت، پاکستان و ترکمنستان و بنگلادش بوده است. حال آنکه در سال 1394، قطر نیز در ترکیب این بازارها قرار داشت و درسال 1393 مصر و آذربایجان هم از عمده بازارهای صادراتی این کالا بودند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مجموعه کتاب‌های تجارت بین‌الملل
پیشگفتار
فصل اول: فهرست کالاهای دارای مزیت نسبی در ایران
فصل دوم: مهم‌ترین کالاهای صادراتی تجار ایرانی
فصل سوم: کالاهای پرسود صادراتی ایران
فصل چهارم: تجارت خارجی دریک نگاه
فصل پنجم: تجارت کالاهای غیرنفتی ایران در سال 1398
فصل ششم: جزئیات صادرات ایران به 20 کشور در سال ‌1398
فصل هفتم: آمار اقلام عمده صادرات ایران در سال 1396
فصل هشتم: آمار اقلام عمده صادرات ایران در سال 1397

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد اول: تحلیلی، آماری و کاربردی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات807
زبانفارسی
شابک978-964-468-904-8
موضوع کتابکتاب‌های حقوق بازرگانی
قیمت نسخه الکترونیک
350000 ت - 36.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد اول

برای دریافت کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.