معرفی و دانلود کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد دوم: تحلیلی، آماری و کاربردی

عکس جلد کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد دوم: تحلیلی، آماری و کاربردی
قیمت:
۴۶۱,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد دوم: تحلیلی، آماری و کاربردی

بسیاری از افراد برای رونق تجارت و موفقیت در مسیر بازرگانی، به‌دنبال منابع مفیدی هستند که به‌کمک آن بتوانند به معاملات پرسود دست یابند. کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد دوم تألیف محمدابراهیم گوهریان یک منبع اطلاعاتی و آموزشی کامل و یاری‌دهنده برای ورود به عرصه‌ی تجارت بین‌الملل است.

درباره‌ی کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد دوم

صادرات و واردات به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های تجارت در هر کشور به‌شمار می‌رود که می‌تواند چرخ اقتصادی آن را با سرعت و رونق بیشتری بگرداند. در حقیقت تجارت یکی از مهم‌ترین حلقه‌های سودآوری برای دولت‌هاست که دو بخش اقتصاد بین‌المللی و اقتصاد ملی را به یکدیگر پیوند می‌دهد. در این میان سهم اقلام و کالاهای صادراتی غیرنفتی و کسب سود از آن‌ها بسیار زیاد است و ایران با ایجاد رونق تجاری و صادراتی در بخش گازها، فرآورده‌های پتروشیمی و یا مصنوعات فلزی می‌تواند به توان اقتصادی خودش بیفزاید.

کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد دوم نوشته‌ی محمدابراهیم گوهریان با هدف ارائه‌ی یک راهنمای کامل و عملی به فعالان حوزه‌ی تجارت همه‌ی آنچه را که درنهایت به سودآوری و رونق بازرگانی منتهی می‌شود، در اختیار شما قرار داده است. اثر حاضر جلد دوم از کتاب اقلام عمده صادراتی ایران است که ادامه‌ی فصل هفتم و همچنین فصل هشتم مباحث را به‌طورکامل دربرمی‌گیرد. با مطالعه‌ی این کتاب می‌توانید اطلاعات خودتان را در رابطه با اقلام صادراتی ایرانی تکمیل کرده و عملکرد مناسب و سودآوری را در تجارتتان داشته باشید.

کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی علاقه‌مندان حوزه‌ی تجارت و بازرگانی و فعالان صادراتی پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مجموعه کتاب‌های تجارت بین‌الملل
پیشگفتار
ادامه‌ی فصل هفتم: آمار اقلام عمده صادرات ایران در سال 1396
فصل هشتم: آمار اقلام عمده صادرات ایران در سال 1397

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد دوم: تحلیلی، آماری و کاربردی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات816
زبانفارسی
شابک978-964-468-904-8
موضوع کتابکتاب‌های حقوق بازرگانی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد دوم

برای دریافت کتاب اقلام عمده صادراتی ایران - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.