معرفی و دانلود کتاب الکتروتکنیک 1

عکس جلد کتاب الکتروتکنیک 1
قیمت:
110000 تومان - 11.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب الکتروتکنیک 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب الکتروتکنیک 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب الکتروتکنیک 1

قواعد الکتریسیته و یا قوانین مغناطیس و الکترومغناطیس مباحث مهم و پیچیده‌ای هستند که اجرای آن‌ها نیاز به تخصص دارد. کتاب الکتروتکنیک 1 نوشته محمدحسن افشار منبع بسیار خوبی برای یادگیری مباحث تخصصی الکتروتکنیک و به‌کاربردن آن در فعالیت‌های مرتبط با این علم است که همه دانش‌آموزان، هنرجویان و یا فعالان حوزه الکتروتکنیک می‌توانند از آن استفاده کنند.

درباره‌ی کتاب الکتروتکنیک 1

مباحث فنی و مهندسی نیازمند یادگیری تخصصی، تمرین و تکرار و دراختیار داشتن راهنمای عملی هستند که افراد فعال در آن بتوانند مهارت خود را به شکل درست و قابل قبول به کار گیرند. به‌همین‌دلیل منابع تخصصی کمک آموزشی انتخاب بسیار خوبی برای همه کسانی هستند که می‌خواهند در این حوزه به یک فرد حرفه‌ای تبدیل شوند.

کتاب الکتروتکنیک 1 نوشته محمدحسن افشار از جمله منابع بسیار غنی در زمینه علوم مهندسی برق، الکتریسیته، میدان‌های مغناطیسی و... است. با استفاده از این کتاب می‌توانید همه آنچه را برای یادگیری عملی و تخصصی علم الکتروتکنیک نیاز دارید، دریافت کرده و بیاموزید.

این کتاب در شش فصل نوشته شده و فصل اول و دوم آن اصول و قوانین الکتریسیته و مغناطیس کتاب‌های مبانی برق را در برمی‌گیرد و فصول بعدی کتاب به یکی از دروس اختصاصی این رشته می‌پردازند. در پایان هر فصل، پرسش‌های چهارگزینه‌ای نیز قرار دارند که فرآیند یادگیری را برای دانش‌آموزان و افراد علاقه‌مند آسان می‌کنند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب الکتروتکنیک 1 برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به همه هنرجویان هنرستانی و دانش‌آموزان شاخه کار و دانش و همچنین کارآموزان آزاد علاقه‌مند به این رشته توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب الکتروتکنیک 1 می‌خوانیم

برای پی‌بردن به اهمیت ترانسفورماتور همین بس که اگر ترانسفورماتور نباشد امکان انتقال انرژی از ناحیه‌ای به ناحیه دیگر مقدور نیست. به عنوان مثال اگر نیروگاه نکا را در نظر بگیریم مشاهده می‌گردد که این نیروگاه دارای چهار ژنراتور با قدرت 440 مگاوات آمپر است که با توجه به ولتاژ خروجی ژنراتورها جریان بسیار زیادی باید به مصرف‌کننده‌ها مثلا تهران برسد که این موضوع نه از نظر اجرایی امکان‌پذیر است و نه از نظر الکتریکی، زیرا برای انتقال انرژی با توجه به جریان زیاد ژنراتورها سطح مقطع کابل یا سیم مورد نیاز آنقدر زیاد می‌شود که از نظر اجرایی نمی‌توان آن را از طریق شبکه‌های زمینی یا هوایی انتقال داد و از نظر الکتریکینیز با درنظرگرفتن طول مسیر خط انتقال و افت ولتاژی که روی خط ایجاد می‌شود امکان انتقال انرژی میسر نمی‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مولف
فصل اول: اصول و قوانین الکتریسیته
فصل دوم: اصول مغناطیس و الکترومغناطیس
فصل سوم: اصول کار و کاربرد دستگاه‌های اندازه‌گیری
فصل چهارم: المان‌های الکتریکی و مدارهای R-L-C
فصل پنجم: ماشین‌های الکتریکی
فصل ششم: ترانسفوماتور
ضمایم
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب الکتروتکنیک 1
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات289
زبانفارسی
شابک978-964-354-204-1
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی برق، کتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
110000 ت - 11.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب الکتروتکنیک 1

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب الکتروتکنیک 1

برای دریافت کتاب الکتروتکنیک 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.