معرفی و دانلود کتاب انسان، دردی بی‌درمان: و حقایق دیگری که باید بشنوم

عکس جلد کتاب انسان، دردی بی‌درمان: و حقایق دیگری که باید بشنوم
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انسان، دردی بی‌درمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انسان، دردی بی‌درمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انسان، دردی بی‌درمان: و حقایق دیگری که باید بشنوم

کتاب انسان، دردی بی‌درمان زندگی‌نامه‌ای خودنوشت به قلم دلنشین کیت باولر و جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌ تایمز است. این اثر که تجربه‌ی زیستی نویسنده از روبه‌رو شدن با بیماری سرطان در سن سی‌وپنج‌سالگی را روایت می‌کند، معنای جدیدی از زندگی را برای خواننده مکشوف می‌کند... کیت باولر با روایتگری پرانرژی و خواندنی‌اش، صدای یک قلب تپنده را به گوش خواننده می‌رساند؛ قلبی مقاوم که سختی و آسانی و بیماری و بهبود را پشت سر گذاشته است.

درباره‌ی کتاب انسان، دردی بی‌درمان

کتاب انسان، دردی بی‌درمان (No Cure for Being Human: (and Other Truths I Need to Hear)) یک اتوبیوگرافی از زبان نویسنده‌ی اثر، کیت باولر (Kate Bowler) است که داستان خود را از یکی از کلیدی‌ترین نقاط زندگی‌اش روایت می‌کند. کیت باولر که در سن سی‌وپنج‌سالگی درمی‌یابد به بیماری سرطان مبتلا شده با یک نبرد مهم روبه‌رو می‌شود؛ نبردی که هر روز یک سؤال را پیش پای این مبارز سرسخت می‌گذارد! این که زندگی بدون من چگونه خواهد بود؟ آیا عزیزانم بعد از مرگ مرا فراموش می‌کنند؟ کودکم مرا به یاد خواهد آورد؟ سخت است احساس این که زندگی ایده‌آلی که در نظر داشتیم دور از دسترس شده باشد. کیت بولر در این اثر نشان می‌دهد که صنعت مشاوره مدرن چه قدر خرد و پوچ است و به همین دلیل است که باید مثبت‌اندیشی‌های طاقت‌فرسا را کنار بگذاریم! او به خوبی اثبات می‌کند که بهترین زندگی ما نه در آینده‌ای که متصور شده‌ایم بلکه در حال حاضر ما استخراج می‌شود!

معرفی و دانلود کتاب انسان، دردی بی‌درمان

نویسنده با هوشیاری و صداقتی سرکش، با سرطان، جاه طلبی و ایمانش دست‌وپنجه نرم می‌کند و به دنبال نوعی از آرامش است که همه چیز را ممکن می‌داند.
روایت پستی و بلندی و بیماری و بهبودی باولر یک پیام مهم برای خواننده دارد: ما به اندازه‌ی روزی که به دنیا آمدیم شکننده هستیم و حقیقتاً به یکدیگر نیاز خواهیم داشت: زندگی زیبا و ترسناک، پر از امید و ناامیدی و همه چیز در این میان است... اما از انسان بودن راه فراری نیست!

انسان، دردی بی‌درمان اثری الهام بخش از زبان این نویسنده‌ی چیره‌دست است که به قلم غزل بیگی ترجمه شده و با کوشش انتشارات راه طلایی در اختیار خوانندگان علاقه‌مند قرار گرفته است. اگر دلتان می‌خواهد یک اتوبیوگرافی جذاب با حال و هوای معنویت را بخوانید، از این کتاب غافل نشوید.

افتخارات کتاب انسان، دردی بی‌درمان

  • کتاب پرفروش ساندی تایمز
  • کسب عنوان کتاب مستقل سال
  • کتاب پرفروش نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب انسان، دردی بی‌درمان

  • باولر با خنده و شجاعت، داستان تشخیص سرطان مرحله چهارم خود در سی و پنج سالگی را روایت می‌کند؛ اتفاقی که او را مجبور می‌کند تا نحوه‌ی زندگی‌اش را از نو بازخوانی کند. این یک بررسی درخشان است از اینکه چه اتفاقی می‌افتد وقتی همه‌ی پیش‌فرض‌ها ناگهان زیر سوال می‌رود. (لوری گاتلیب، نویسنده‌ی کتاب شاید باید با کسی حرف بزنی)
  • آنان که به یک زنگ بیدارباش نیاز دارند، آن را در صفحات این روایت نفس‌گیر خواهند یافت. (Publishers Weekly)
  • کیت بولر نویسنده‌ی نادری است که می تواند موضوعات دشوار را با صداقتی عمیق و سبک دلی بیان کند. او بینش و عشق عمیقی را در تجربه‌ی انسانی به نمایش درمی‌آورد. (Kelly Corrigan)

کتاب انسان، دردی بی‌درمان برای چه کسانی مناسب است؟

زندگی‌نامه‌ها به ویژه اگر خودنوشت باشند، داستان‌هایی جذاب از جهان واقعی هستند و از همین روی هم‌ذات پنداری با شخصیت‌های آن‌ها لذت‌بخش‌تر است و حسی ملموس‌تر دارد. اگر شما هم به تجربه‌ی یک خوانش از جنس حقیقت علاقه دارید، کتاب انسان، دردی بی‌درمان را از دست ندهید!

در بخشی از کتاب انسان، دردی بی‌درمان: و حقایق دیگری که باید بشنوم می‌خوانیم

فرزند بیشتری ندارم؛ دیگر نمی‌توانم بچه‌دار شوم و این یکی از شرایط مربوط به شرکت من در روند آزمایش بالینی است. ایمنی‌درمانی‌هایم خیلی زیاد است و وقتی دکتر کاغذهای مربوطش را برای امضا می‌فرستد، فراموش می‌کند ویرایش جدید اسناد را با رنگ قرمز در حاشیه‌های کاغذها پنهان سازد. دوازده مورد ترسناک دیگر به فهرست جدید عوارض جانبی‌اش اضافه شده است. بیشترین ترسم از بسته‌ی حقیقی مایع شیمی‌درمانی است که باید دور کمرم نگه‌دارم تا داروها در طول چند روز از هفته وارد بدنم شود. وقتی این بسته و دستگاهش به بدنم وصل است، مانند بمبی هنگام آماده شدن برای انفجار صدا می‌خورد که کل اعضای خانواده را بیدار می‌کند. بدنم کاملاً سمی است.

باید یاد بگیرم در مقابل حالت تهوع ناشی از این داروها مقاومت کنم. وصیت‌نامه‌ای تهیه می‌کنم و یک شب هنگام خوردن دسر، شاهدی برای آن می‌خواهم. پس‌ازاینکه دستیار پزشک در بیمارستان به من هشدار می‌دهد که «هرچه زودتر با ایده‌ی مردن کنار بیایید، بهتره» برنامه‌ای تدارک می‌بینم تا عکاس به خانه بیاید و عکس‌های خانوادگی از ما بگیرد تا از من به‌یادگار بماند. لبخندی درخشان می‌زنم و دست‌هایم را دور خانواده‌ام می‌گذارم. شوهرم و مادرم با چشمان اشک‌آلود کنارم ایستاده‌اند. فقط پدرم جدا از ما و خیره به عکاس می‌ایستد. عمل‌گرایی محض در برابر احساساتی شدن مقاومت می‌کند. باید در مورد ارزش زندگی صادق باشم. شما چند سال دارید؟ چقدر درآمد دارید؟ چندوقت از ازدواج‌تان می‌گذرد؟ چندتا فرزند دارید؟ کدپستی‌تان چیست؟ وقتی دیگران خبر مرا با غریبه‌ها در میان می‌گذارند، این چیزها را می‌شنوم: اون سی‌وپنج‌سالشه. سرطان مرحله‌ی چهار داره. معلوم نیست بیماریش از کجا اومده. بله، یه پسر داره. با عشق دوران دبیرستانش ازدواج کرد. هنگام اتفاقات ناگوار، همه حساب‌وکتاب می‌کنند. بنابراین من هم سعی می‌کنم همین کار را انجام دهم.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت نویسنده
مقدمه
فصل اول. بهترین زندگی در زمان حال
فصل دوم. زمان‌سنجی
فصل سوم. عمل‌گرایی
فصل چهارم. فهرست آرزوها
فصل پنجم. فقط یک‌بار زندگی می‌کنید
فصل ششم. کار دلخواهتان را انجام دهید (و بعدش درآمد خواهید داشت)
فصل هفتم. آخرالزمانی
فصل هشتم. گذشته و آینده
فصل نهم. گوشت و خون
فصل دهم. کلیساهای بزرگ ناتمام
تقدیرنامه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انسان، دردی بی‌درمان: و حقایق دیگری که باید بشنوم
نویسنده
مترجمغزال بیگی
ناشر چاپیانتشارات راه طلایی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات155
زبانفارسی
شابک978-622-93201-1-2
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انسان، دردی بی‌درمان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب انسان، دردی بی‌درمان

برای دریافت کتاب انسان، دردی بی‌درمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.