معرفی و دانلود کتاب انقلاب عسل: حفظ سلامت نسل‌های آینده

عکس جلد کتاب انقلاب عسل: حفظ سلامت نسل‌های آینده
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انقلاب عسل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انقلاب عسل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انقلاب عسل: حفظ سلامت نسل‌های آینده

به انقلاب عسل بپیوندید! انقلابی که منافع فراوان دارد و از طرفی هیچ‌چیز از دست نخواهد رفت. رون فسندن و مایک مک اینس در کتاب انقلاب عسل، شما را با خواص اعجاب‌انگیز عسل، این ماده‌ی طبیعی و خوش‌خوراک آشنا می‌کنند. عسل به سوخت‌وساز بدن و همچنین خواب شما کمک می‌کند و در کل وضع سلامت جسمی و روحی شما را بهبود می‌بخشد.

درباره‌ی کتاب انقلاب عسل

رون فسندن (Ron Fessenden) و مایک مک اینس (Mike McInnes) در کتاب انقلاب عسل (The Honey Revolution) مطالب متفاوتی را مطرح می‌کنند که با خواندن آن، دیدگاه شما نسبت به عسل کاملاً عوض خواهد شد. اطلاعاتی که در این اثر ارائه می‌شود حاصل پژوهش‌های کشورهایی‌ست که در خصوص عسل بسیار مطالعه کرده‌اند.

با توجه به افزایش مصرف روزافزون مواد شیرین‌کننده (قند، شکر و گلوکز مایع) در رژیم‌های غذایی، و مضرات بسیار زیاد این مواد برای بدن انسان، نیاز به تغییر عادات غذایی و انتخاب جایگزینی برای این مواد مضر ضروری به‌ نظر می‌رسد. استفاده از عسل به عنوان جایگزین مواد شیرین‌کننده‌ی موجود، نه‌تنها ضرری برای بدن ندارد، بلکه خود به سلامت و پیشگیری از بیماری‌هایی چون دیابت، چاقی، مشکلات قلبی و... کمک می‌کند.

در سه فصل ابتدایی کتاب انقلاب عسل، شما متقاعد می‌شوید که عسل تنها یک شیرین‌کننده‌ی طبیعی نیست؛ بلکه یکی از راه‌حل‌های عصر حاضر، برای چالش بهداشت عمومی است. عسل در مقایسه با شکر (سوکروز)، میزان قند خون را پایین می‌آورد؛ سطوح HbA1C را کاهش می‌دهد (HbA1C یکی از نشانگرهای هیپرگلیسمی «میزان بالای قند خون») است؛ میزان تری گلیسیریدها را کاهش و میزان HDL کلسترل را بهبود می‌بخشد؛ حافظه‌ را بهبود و اضطراب را کاهش می‌دهد؛ میزان پرستو گلاندین‌ها/ترمبو کسان‌ها را کاهش می‌دهد (که هر دو نشانگرهای بیماری CV هستند)؛ و در آخر این‌که عسل خواب را بهبود می‌دهد و فیزیولوژی چربی‌سوزی را سرعت می‌بخشد.

مواردی که در بالا مطرح شد تنها بخشی از خواص شگفت‌انگیز عسل است؛ عسل ماده‌ای شفابخش و پیشگیری‌کننده‌ از بسیاری از بیماری‌هاست. بعد از مطالعه‌ی کتاب انقلاب عسل ممکن است با خود بگویید «چرا این مطالب را تاکنون به ما آموزش نداده‌اند؟» و یا «چرا پزشکم در این مورد چیزی به من نگفته بود؟» نگران نباشید! شما بعد از مطالعه‌ی این کتاب دیگر به انقلاب عسل پیوسته‌اید و بی‌شک با گنجاندن این ماده‌ی غذایی مفید در رژیم غذاییتان تأثیر معجزه‌آسای آن را بر روی سلامت بدن خود مشاهده خواهید کرد.

سیدمظاهر سیدی و غلامرضا کفیلی کتاب انقلاب عسل را ترجمه کرده‌اند و انتشارات کنکاش آن را در اختیار شما قرار داده است.

کتاب انقلاب عسل مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی افرادی که به سلامت جسمی و روحی خود اهمیت می‌دهند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب انقلاب عسل: حفظ سلامت نسل‌های آینده می‌خوانیم

عسل به عنوان سوخت برای تجدید قوا در حین خواب

عسل بهترین غذای ممکن برای این منظور است. عسل نه تنها تعادل لازم و صحیح نسبت فروکتوز به گلوکز را فراهم می‌آورد، بلکه همچنین به شکل گزینشی و مناسب سوخت کبد را تجدید می‌کند، بدون این که در حین دوره‌ی تجدید قوا در حالت خواب مشکل چشمگیری پدید آورد. این موضوع بسیار مهم است زیرا گوارش شامل رشته فرایندهایی بسیار پرهزینه و انرژی‌بر است. میزان عسل مورد نیاز در پیش از رفتن به بستر بر اساس اندازه‌ی بدن و وضعیت ذخیره‌ی گلیکوژن کبدی درست پیش از خواب متفاوت است. به طور شاخص، یک یا دو قاشق چای‌خوری (مقدار هر قاشق چای‌خوری استاندارد برابر 5 گرم است) سوخت بهینه را برای تضمین گلیکوژن کافی کبد در حین دوره‌ی خواب تجدید قوا فراهم خواهد کرد. وقتی گلیکوژن کبدی کافی در حین خواب تجدید قوا در اختیار باشد، در طی آن دوره سوختن چربی به میزان بهینه می‌رسد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجمین
پیشگفتار
مقدمه مولفین
فصل اول: عسل ماده‌ای فراتر از یک شیرین‌کننده‌ طبیعی
فصل دوم: سوخت‌هایی که ما می‌سوزونیم
فصل سوم: تفاوت بین عسل و شیرین‌کننده‌های دیگر
فصل چهارم: رسوا کردن ظاهرسازان
فصل پنجم: سوخت‌رسانی به بدن برای حفظ سلامت در زمان خواب
فصل ششم: چه سوختی برای چه فعالیت ورزشی
فصل هفتم: چگونه و چه وقت سوخت مورد نیاز برای ورزش را تامین کنیم
فصل هشتم: عسل برای شرایط خاص زندگی و استرس‌ها
فصل نهم: عسل آرام‌بخش و شفادهنده
فصل دهم: عسل ماده‌ غذایی شگف‌انگیز
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انقلاب عسل: حفظ سلامت نسل‌های آینده
نویسنده،
مترجمسید مظاهر سیدی، غلامرضا کفیلی
ناشر چاپیانتشارات کنکاش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات301
زبانفارسی
شابک978-600-136599-7
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انقلاب عسل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب انقلاب عسل

برای دریافت کتاب انقلاب عسل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.