معرفی و دانلود کتاب انقلاب

عکس جلد کتاب انقلاب
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انقلاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انقلاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انقلاب

امانوئل مکرون جوان‌ترین رئیس جمهور فرانسه، در کتاب انقلاب سعی بر این دارد تا علاوه بر شرح رویدادها و خاطرات زندگی‌اش از زمان کودکی تا لحظه‌ی ریاست جمهوری به بیان برنامه‌های خود جهت بهبود شرایط سیاسی - اجتماعی کشور فرانسه بپردازد. این کتاب یکی از پرفروش‌های سایت آمازون به شمار می‌آید.

درباره‌ی کتاب انقلاب:

امانوئل مکرون در کتاب انقلاب (Revolution) قصد دارد تا شما را با زندگی شخصی خود آشنا کند و چشم‌اندازها و باورهایش را درباره سیاست فرانسه و آینده‌ی آن در قرن بیست‌و‌یکم مورد بحث و بررسی قرار دهد.

او معتقد است که برای بازیابی امید، باید با واقعیت دنیای خود روبه‌رو شویم. برخی بر این باورند که کشور فرانسه رو به زوال است، بدترین اتفاقات در آن رخ می‌دهد و این انزوا یا کشمکش مدنی فقط در افق این کشور قرار دارد. آن‌ها فکر می‌کنند که برای محافظت از خود در برابر تحولات بزرگی که پیرامون جهان در حال رخ دادن است باید به عقب برگردیم و دستورالعمل‌های قرن گذشته را به‌ کار گیریم.

اما امانوئل اطمینان دارد که همۀ آن‌ها اشتباه می‌کنند. این الگوها و دستورالعمل‌های گذشته هستند که به‌ سادگی شکست خورده و فرانسه در کلیت خود شکست نخورده است. او می‌گوید که کشورش قدرت، مقاومت و تمایل برای پیشرفت را دارد و مردم این موضوع را درک و امکان‌پذیر خواهند کرد.

امانوئل اعتقاد دارد که فرانسه وارد دورۀ جدیدی شده‌ است، جهانی‌سازی، دیجیتال‌سازی، افزایش نابرابری‌ها، تهدید آب و هوا، درگیری‌های سیاسی - جغرافیایی، تروریسم، تجزیۀ اروپا، بحران دموکراتیک در جوامع غربی و تردید، قلب جامعۀ ما را در برگرفته؛ این‌ها علائم جهانی آشفتگی عظیم است. بنابراین دولت و مردم نمی‌توانند به این تحولات بزرگ با همان افکار و عقاید گذشته پاسخ دهند.

همچنین او می‌گوید که نمی‌توان انتظار داشت مردم فرانسه با وعدۀ راهکاری ساختگی برای خروج از بحران، تلاشی بی‌پایان داشته باشند. این نگرش که در طول سی سال گذشته بارها و بارها توسط رهبران ما اتخاذ شده، منجر به فرسودگی، شک‌اندیشی و حتی انزجار شده است. پس باید چه کار کنیم؟ ما باید با هم با واقعیت روبه‌رو شویم، راجع به تحولات عظیمی که در حال انجام است بحث کنیم، اینکه کجا می‌رویم و چه مسیری باید طی شود و تا چه زمانی چنین سفری طول خواهد کشید؛ چرا که همۀ این‌ها در یک روز قابل تحقق نیست.

کتاب انقلاب اثری قدرتمند و الهام بخش است که شما را با جزئیات چشم‌اندازهای امانوئل مکرون برای فرانسه، اروپا و کل جهان آشنا می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب انقلاب:

- امانوئل مکرون از ارزش‌های لیبرال دفاع می‌کند. وی چشم‌اندازی را برای نقش مهمی که فرانسه در اروپا و سراسر جهان ایفا می‌کند، ارائه می‌نماید. امانوئل متعهد به آینده‌ای بهتر برای مردم فرانسه است. او امیدهای مردم را جلب می‌کند نه ترس‌های آن‌ها را! (باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا)

- مکرون از زمانی که به طور غیرمنتظره‌ای به قدرت رسید، مورد توجه قرار گرفته بود. در این زندگینامه سیاسی، او ریشه‌های زندگی خود را بازگو می‌کند. (نیویورک تایمز)

- این کتاب برای فردی که می‌خواهد از سیاست‌های فرانسه در چند سال گذشته اطلاع داشته باشد، مناسب است. (اندرو هوسی)

کتاب انقلاب برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به علوم سیاسی به خصوص سیاست‌های فرانسه علاقه‌مند هستید، شک نکنید که از این کتاب لذت خواهید برد. از طرف دیگر این کتاب زندگی‌نامه‌ی قدرتمندی محسوب می‌شود و دوستداران چنین سبکی را شیفته‌ی خود خواهد کرد.

با امانوئل مکرون بیشتر آشنا شویم:

رئیس جمهور کنونی فرانسه، امانوئل مکرون (Emmanuel Macron) در 21 دسامبر سال 1977 در شهر آمیَن فرانسه متولد شده است. وی پس از فارغ‌التحصیلی از دانشسرای ملی علوم اداری، در سال 2004 در سازمان بازرسی امور مالی کار کرد و سپس یکی از بانک‌دارهای شرکت سرمایه‌گذاری «روتشیلد اند کو» شد.

مکرون در سال 2014 در دولت فرانسوا اولاند، به‌ عنوان وزیر اقتصاد، صنعت و امور مالی منصوب شد و در آگوست 2016 استعفا داد تا حزب سیاسی جنبش «اُن مارش» را به‌ عنوان بخشی از وعده‌های خود برای انتخابات ریاست‌جمهوی 2017 راه‌اندازی کند. وی در انتخابات 7 می 2017 با کسب 66 درصد آرا و شکست دادن نامزد جبهۀ ملی یعنی مارین لوپن پیروز شد. حزب او که به «لا رپوبلیک اُن مارش» تغییر نام داد در انتخابات قانون‌گذاری در ژوئن 2017 اکثریت قاطع آراء را به دست آورد.

در بخشی از کتاب انقلاب می‌خوانیم:

در اینجا در چند صفحه، حداقل بخشی را که به زندگی سیاسی مرتبط است خلاصه خواهم کرد. گاهی اوقات باید مسیر حرفه‌ای خودم را توضیح دهم که ممکن است برخی افراد با شنیدن آن، زندگی یک فرد جاه‌طلب عجول را تصور کنند. من این‌طور نمی‌بینم. از سن کم فهمیده بودم چه چیزهایی به دیگران مدیون هستم؛ نه‌تنها به پدر و مادرم، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایم یا معلمانم، بلکه به نسل‌های پیشین که با عشق به آزادی که به قیمت سختی‌های زیادی به دست آمده بود ما را ترک کردند.

بدهی‌ام را به کسانی‌که به من اعتماد کردند قبول می‌کنم؛ اما اول و از همه مهم‌تر، مدیون کشورمان هستم. آگاهی من از این تعهد بود که مرا به‌ سوی عمل برانگیخت.

بنابراین بله تصمیم گرفتم در پی آن مسیر، به نظام سیاسی که هیچ‌گاه من را واقعاً به‌ عنوان یکی از خودش به رسمیت نمی‌شناسد، هیچ بدهی‌ای پرداخت نکنم. اگر از قواعد زندگی سیاسی سرپیچی کردم به این دلیل بود که هیچ‌وقت در واقع آن‌ها را قبول نکرده بودم. من عمیقاً به دموکراسی، جدی بودن و سرزندگی رابطۀ یک سیاستمدار با مردم عقیده دارم. در عین‌ حال می‌خواهم ارزش ضروری ارتباط مستقیم با مردم فرانسه را از طریق گوش دادن به خشم آن‌ها، با در نظر گرفتن انتظارات و اعتماد به هوش‌شان مجدداً پیدا کنم. این انتخابی بود که من داشتم. آرزوی من این است که با هموطنانم به‌ طور مستقیم ارتباط برقرار کنم و از آن‌ها دعوت کنم به‌ نوبۀ خود با من تعامل کنند.

باور ندارم که کشور ما باید تسلیم هماهنگی نخبه‌ سالارانه شود که به ما این را می‌آموزد که یک حرفۀ مادام‌العمر در سیاست، پیش‌ شرطی برای آرزوی بالاترین جایگاه‌هاست. من متقاعد شده‌ام که حفظ استقلال واقعی و در عین‌ حال آشنایی تنگاتنگ با نحوۀ ساخته شدن قوانین و فرایند تصمیم‌گیری عمومی، قدرتی واقعی است. در هر رویدادی، این چیزی است که مرا در نبردی که راه‌ انداختم برانگیخت.

وضعیت امروز ما نه قابل‌ قبول است و نه پایدار. در برابر حوادث، به احساسات شدید غم‌انگیز خود پناه می‌بریم: حسادت، سرپیچی، اختلاف، کوته‌فکری و گاهی اوقات فرومایگی. فرهنگی که من به ارث بردم، برعکس دارای یکی از بهترین و شادترین احساسات برای آزادی، دانش و ارزش‌های جهانی است. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که تعصب خود را دوباره به دست آوریم و موفقیت‌هایی را که چنین فرهنگی می‌تواند به ارمغان بیاورد بشناسیم. هدف من از نوشتن این کتاب و تعهد خود، عمل به این مسئله است که در جنبشی که به آن نیاز داریم و با آن می‌توانیم دوباره روح خود را دریابیم شرکت کنیم.

فهرست مطالب کتاب

انقلاب
پیشگفتار
فصل 1: من کیستم؟
فصل 2: باورهای من
فصل 3: ما کیستیم؟
فصل 4: تحول عظیم
فصل 5: فرانسه‌ای که ما می‌خواهیم
فصل 6: سرمایه‌گذاری در آینده
فصل 7: تولید در فرانسه و نجات این سیاره
فصل 8: آموزش برای همۀ فرزندان‌مان
فصل 9: گذران زندگی
فصل 10: کارِ بیشتر برای کسانی‌که کمتر دارند. 
فصل 11: آشتی همه‌جانبۀ فرانسه
فصل 12: مراقبت از فرانسه
فصل 13: حفاظت از شهروندان فرانسوی
فصل 14: به دست گرفتن کنترل سرنوشت خویش
فصل 15: اروپای جدید
فصل 16: بازگشت قدرت به کسانی که در رأس امور بودند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انقلاب
نویسنده
مترجمبهاره رستگار مقدم حلاج
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات268
زبانفارسی
شابک978-622-7741-06-3
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انقلاب

زهرا کردی
۱۴۰۱/۹/۲۹
این کتاب عالیه. ممنونم از کتابراه که این کتاب عالی رو در کتابراه قرار داده، مدتها به دنبال این کتاب بودم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب انقلاب

برای دریافت کتاب انقلاب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.