معرفی و دانلود کتاب راه رفتن روی ابرها: دوره 30 روزه‌ی شما، تغییر به سمت جوانسازی درونی و بیرونی

عکس جلد کتاب راه رفتن روی ابرها: دوره 30 روزه‌ی شما، تغییر به سمت جوانسازی درونی و بیرونی
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راه رفتن روی ابرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راه رفتن روی ابرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راه رفتن روی ابرها: دوره 30 روزه‌ی شما، تغییر به سمت جوانسازی درونی و بیرونی

سوزان اسمیت جونز در کتاب راه رفتن روی ابرها، راهکارهای ارزشمند زیادی برای جوانسازی جسم و روح، آن هم تنها در 30 روز، به ما ارائه می‌دهد. با خواندن هر صفحه از این اثر شگفت‌انگیز، به هر ابزار و سنگ بنایی که برای ساختن زندگی سرشار از موفقیت، سلامتی، شادکامی و آرامش نیاز دارید، دست خواهید یافت.

درباره‌ی کتاب راه رفتن روی ابرها:

اگر این کتاب را انتخاب کرده‌اید، احتمالاً به دنبال تغییری در زندگی خود هستید، نه‌فقط یک مدل مو یا یک لباس جدید، بلکه یک تغییر پایدار، معنادار و چشمگیر برای احساس سلامتی و شادی.

شما قطعاً جای درستی آمدید. کتاب راه رفتن روی ابرها (Walking on Air) مجموعه‌ای از دانش و تجربه‌های مفید است که نشان می‌دهد چگونه می‌توان یک زندگی با عزت ‌نفس قوی، سلامت جسمانی مناسب و آگاهی معنوی را ایجاد کرد. دانش موجود در کتاب حاضر طی سی‌وپنج سال تجربه سوزان اسمیت جونز (Susan Smith Jones) به‌عنوان مربی، مشاور و سخنران انگیزشی در زمینه‌های سلامت جامعه و استعداد‌های انسان جمع‌آوری شده است؛ اما جونز فقط نحوۀ پایداری این تغییرات در زندگی را مورد مطالعه قرار نداده، بلکه او آن‌ها را زندگی کرده است!

درواقع همۀ ما در وجود خود توانایی داشتن جسمی سالم و پرجنب‌و‌جوش و ایجاد زندگی‌ دلپذیری را که مملو از نعمت باشد داریم. کتاب راه رفتن روی ابرها برای دستیابی به این اهداف، از راهکارهایی نظیر تکرار عبارات مثبت استفاده می‌کند و نکاتی کلیدی پیشنهاد می‌کند تا ما را به زندگی ایده‌آلی که همیشه در رؤیاهای خود داشتیم، نزدیک‌تر کند.

اکثر ما این جملۀ معروف که می‌گوید: «تغییر از خود شما آغاز می‌شود» یا «تغییر از تصمیمات شما آغاز می‌شود» را شنیده‌ایم. با اینکه این صحیح است که تحول اساسی از درون انجام می‌شود و اصلاح زندگی مستلزم تعهد به افکار و رفتار‌های جدید است؛ اما گاهی اوقات عوامل به وجود آورندۀ تغییر از منابع خارجی نشئت می‌گیرند.

بیشتر ما می‌خواهیم زندگی خود را به‌ طور مداوم بهبود بخشیم، به‌سادگی زندگی کنیم و برای یافتن مسیر خود، به دنبال زندگی مؤثرتر و لذت‌بخش‌تر هستیم، درحالی‌که در جست‌وجوی پاسخ‌های عمیق‌تر برای مشکلاتی که با آن مواجه می‌شویم و درک بهتر مسائل فلسفی وسیع‌تر تلاش می‌کنیم. جونز با الهام گرفتن از ذهن‌های بزرگ تاریخ و همچنین مجموعه‌ای از مفاهیم ادبی، موضوعات معنوی و منابع دنیای معاصر، نخست با آغاز هر فصل با یک نقل ‌قول جذاب و بعد با پایان دادن هر فصل با بینش متفکرانه‌ای دیگر، جملات خردمندانه‌ای به شما ارائه می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب راه رفتن روی ابرها:

- این کتاب راهنمایی برجسته‌ برای جوانسازی جسم، ذهن و روح است و روش زندگی کردن واقعی را که ریشه در منبع جاودانۀ حیات دارد می‌آموزد. (جان رابینز، نویسندۀ کتاب انقلاب غذا)

- اگر رهنمود‌های سوزان را در تمام زمینه‌های زندگی به کار گیرید، سرنوشت عالی هم در خودمراقبتی و هم جنبه‌های احساسی را در آغوش خواهید گرفت. (ویکتوریا موران)

- کرۀ زمین جمعیتی بالغ بر شش میلیارد نفر دارد. هرکس کتاب برجستۀ سوزان، راه رفتن روی ابرها را بخواند به انسانی نویدبخش صلح و نوعی ابزار خداوند تبدیل خواهد شد. علاوه بر این به سلامتی، طول عمر و شادکامی نیز دست خواهد یافت. (رابرت مولر، رئیس پیشین «دانشگاهی برای صلح» در کاستاریکا و دستیار سابق دبیر کل سازمان ملل)

- سوزان در کتاب راه رفتن روی ابرها برنامۀ 30 روزۀ تغییر به‌سوی زندگی سالم را به ما ارائه می‌کند. او اطلاعات و رهنمودهایی را در اختیار ما قرار می‌دهد که می‌توانیم از همۀ آن‌ها برای سعادت بیشتر، جوانسازی روح و جسم، آرامش شخصی و طول عمر برای خود و این کرۀ خاکی استفاده کنیم. (دکتر السون ام. هاس، نویسندۀ کتاب سبزیجات بیشتر لطفاً)

- راه رفتن روی ابرها کتابی است که همۀ ما نیاز داریم نه‌تنها یک بار بلکه بارها و بارها آن را بخوانیم. سوزان در این کتاب خواننده را به سفر می‌برد؛ جایی‌که در آن شادکامی، تعادل، جوانسازی و آرامش برای تبدیل شدن به انسانی حقیقی همان‌طور که هستیم یافت می‌شود. (دکتر باربارا دی آنجلیس، نویسندۀ کتاب چگونه به اینجا رسیدم؟)

کتاب راه رفتن روی ابرها مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال راهی کاربردی و مؤثر برای مدیریت استرس هستید، اگر زندگی سالم‌تر، شادتر و همراه با آرامش بیشتر می‌خواهید، اگر به رهنمودهایی خردمندانه برای تجربۀ زندگی متعادل‌تر نیاز دارید و یا صرفاً قصد دارید تجربیات زندگی‌تان را غنی‌تر کنید و آن را به ماجرایی عالی مبدل سازید و از لذت‌های سادۀ آن لذت ببرید، پس کتاب راه رفتن روی ابرها برای شما فوق‌العاده است.

جونز در این کتاب به شما اختیار عمل می‌دهد و شما را ترغیب می‌کند تا دست از سر بهانه‌ها بردارید و به‌سمت رؤیاهای خود حرکت کنید تا در کمترین زمان ممکن بهترین زندگی را برای خویش بسازید.

جملات برگزیده کتاب راه رفتن روی ابرها:

- هر کجا هستی و با هرچه در اختیار داری، آنچه را می‌توانی انجام بده.
- مفهوم مسائل در خودشان نهفته نیست بلکه در نگرش ما نسبت به آن‌هاست.
- جایی نروید که جاده راه را به شما نشان دهد. در عوض جایی بروید که هیچ جاد‌ه‌ای وجود ندارد و ردپایی از خود به‌جا بگذارید.
- تو نمی‌توانی خودت را وادار به حس کردن آن چیزی بکنی که حس نمی‌کنی؛ اما می‌توانی خودت را مجبور به عمل علیرغم احساساتت کنی.

در بخشی از کتاب راه رفتن روی ابرها می‌خوانیم:

همۀ ما به یک خانۀ امن در زندگی نیاز داریم، محلی برای پناه بردن و محافظت، محلی مملو از عشق و آرامش که در آن جا تجدید قوا کنیم و روح را احیا سازیم. برای بیشتر مردم این مکان خانۀ آن‌هاست.

آیا همۀ شما قادر به تبدیل خانۀ خود به یک مکان آرامبخش هستید. هنگام نوشتن این کتاب بیشتر وقت خود را در خانه سپری کرده‌ام و نسبت به این مکان امن خود حساس‌تر شده‌ام. متوجه شدم که نسبت به بی‌نظمی و شلوغی کم‌طاقت‌تر شده‌ام؛ هر روز چیزهایی برای دور ریختن پیدا می‌کنم. زمانی‌که خانه‌ام تمیز و منظم است احساس بهتری دارم.

همچنین این را دریافتم که رنگ‌های مختلف تا چه ‌حد بر خلق‌وخوی من تأثیرگذار است. رنگ یکی از اتاق‌های خانه‌ام زرد است؛ زمانی‌که در آن اتاق هستم انرژی و خلاقیت بیشتری احساس می‌کنم. اتاق دیگرم به رنگ ارغوانی است؛ در آن اتاق احساس آرامش و راحتی بیشتری دارم. به گوشه و کنار خانۀ خود نگاهی بیندازید و ببینید آیا هریک از اتاق‌ها نیازی به تغییر ندارند؟ هرچیزی مثل رنگ‌آمیزی یک اتاق می‌تواند تغییر قابل‌توجهی ایجاد کند.

اگر فضایی دارید می‌توانید آن را به باغچه تبدیل کنید. نیازی نیست خیلی بزرگ و مفصل باشد. اگر در آپارتمان زندگی می‌کنید می‌توانید از چند گلدان استفاده کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای برقراری ارتباط با مادرمان زمین این است که خاکش را لمس کنید و گیاهانش را پرورش دهید. من هیچ زمانی بیشتر از مدتی که مشغول باغبانی هستم احساس آرامش ندارم.

فهرست مطالب کتاب

در ستایش کتاب «راه رفتن روی ابرها»
پیشگفتار
یادداشت نویسنده
مقدمه
روز اول: خود را ستایش کنید و تمام و کمال زندگی کنید.
روز دوم: افکار، واژه‌ها و تصورات شادی‌بخش برگزینید.
روز سوم: جسمی سالم، پاک و عاری از سم بسازید.
روز چهارم: تغییر و تحول و صبر را گرامی بدارید.
روز پنجم: سبک زندگی و برنامه‌ای متنوع و طراوت‌بخش برگزینید.
روز ششم: اشتیاق پایدار و اطمینان را پرورش دهید.
روز هفتم: محل امن خود را گرامی بدارید.
روز هشتم: انتخاب کنید که مدیر جسم و زندگی خود باشید.
روز نهم: هنرِ داشتن اراده و پشتکار را در خود پرورش دهید.
روز دهم: سرزمین پرنعمت گیاهان و ادویه‌جات شفابخش طبیعت را گرامی بدارید.
روز یازدهم: محیط پیرامون خود را ساده و منظم کنید.
روز دوازدهم: قلبی مهربان و صمیمی و دوست‌داشتنی پرورش دهید.
روز سیزدهم: نیروی زمان حال را گرامی بدارید.
روز چهاردهم: تصمیم بگیرید خویشتن‌دار باشید.
روز پانزدهم: آیین‌های بیشتری را با لذت اجرا کنید.
روز شانزدهم: از معجزۀ جسم خود با ورزش تجلیل کنید.
روز هفدهم: تصمیم بگیرید از درمان‌های طبیعی ضد پیری استفاده کنید.
روز هجدهم: نگرش قدردانی و فروتنی را در خود پرورش دهید.
روز نوزدهم: زندگی آرام و متعادل را گرامی بدارید.
روز بیستم: تصمیم بگیرید کامیاب و جاذب فراوانی نعمت باشید.
روز بیست‌ویکم: برنامۀ روزمر‌ه‌ای برای زندگی با ایمان ایجاد کنید.
روز بیست‌ودوم: شهود ذاتی خود را پرورش دهید.
روز بیست‌وسوم: تصمیم بگیرید سختگیر نباشید و همانند کودکان شوید.
روز بیست‌وچهارم: لذت اتکا به نفس و عدم وابستگی را پرورش دهید.
روز بیست‌وپنجم: روابط خود را گرامی بدارید.
روز بیست‌وششم: تصمیم بگیرید بخشنده باشید.
روز بیست‌وهفتم: شجاعت را در همه‌چیز پرورش دهید.
روز بیست‌وهشتم: سکوت و تنهایی سودمند را گرامی بدارید.
روز بیستم‌و‌نهم: تعمق کنید و با آرامش زندگی کنید
روز سی‌ام: زندگی خود را به بهترین شکل پرورش دهید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راه رفتن روی ابرها: دوره 30 روزه‌ی شما، تغییر به سمت جوانسازی درونی و بیرونی
نویسنده
مترجمبهاره رستگار مقدم حلاج
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-622-668361-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های سلامتی و بهداشت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راه رفتن روی ابرها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راه رفتن روی ابرها

برای دریافت کتاب راه رفتن روی ابرها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.