معرفی و دانلود کتاب او از ما نیست - جلد اول

عکس جلد کتاب او از ما نیست - جلد اول
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب او از ما نیست - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب او از ما نیست - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب او از ما نیست - جلد اول

علی ناصری فر در کتاب او از ما نیست - جلد اول شما را با موجوداتی آشنا می‌کند که شاید سال‌هاست با آن‌ها زندگی می‌­کنید، اما خودتان خبر ندارید! بدون شک این رمان پرکشش با ترکیبی زیبا و هیجان‌انگیز می‌تواند شما را با خود به دنیایی ببرد که در زندگی واقعی با آن رو به رو نخواهید شد.

موضوع کتاب او از ما نیست - جلد اول چیست؟

این کتاب بخشی از مجموعه داستانی است که ادامۀ آن در جلدهای بعدی ارائه خواهد شد. البته هر جلد داستانی مستقل دارد. جلد اول این رمان، فراز و نشیب‌های خارق‌العاده‌ای دارد. موجوداتی بسیار شبیه ما و در عین حال بسیار متفاوت با ما، به این کرۀ خاکی می‌آیند و ما را با سبک زندگی‌شان به جهانی می‌کشانند که بسیار شگفت‌انگیز است.

نثر رمان بسیار ساده و روان است و قصه‌ای بسیار بکر و خواندنی دارد. این داستان را می‌توان در شمار آثاری قرار داد که از دست‌تان رها نمی‌شود و تا آخرین سطر چشم از صفحات آن برنمی‌دارید.

همانطور که می‌دانید برای داشتن احساس شگفتی و کنجکاوی به خلاقیت نیاز داریم؛ احساسی که امروزه در نوجوانان بسیار کاهش یافته است. فوران اطّلاعات از طریق ابزارها و رسانه‌های گوناگون، ایستایی در محیط تک قطبی مجازی و کاهش ارتباطات جمعی و هیجانی سبب می‌شود تا نوجوان کمتر این احساس زیبا را تجربه نماید. به همین خاطر روح نهفته در کتاب‌ها و به‌ خصوص کتاب‌های آمیخته با تخیّل، می‌تواند نوجوانان را به دنیایی ببرد که احساس شگفت‌انگیز کنجکاوی و تفکّر را در وجودشان اقناع کند.

فرار از تکرار و روزمرگی برای نوجوان یکی از نیازهای ضروری است که او را از حالت خسته‌ کنندۀ ملال و یکنواختی خارج و به دنیایی شگرف وارد می‌کند. متون داستان‌های تخیّلی اگر به شیوه‌ای درست نگارش و پردازش شده باشند؛ به گونه‌ای رویایی نوجوان را در وضعیتی متفاوت از دگرگونی قرار خواهد داد، تا آن جا که گذشت زمان را نمی‌فهمد و ساعاتی از محیط کسالت‌بار ‌پیرامونش دور شده و لذتی عمیق را تجربه خواهد کرد.

هیجان حاصل از رویارویی با دنیای شگفت‌انگیز قصه و خیال، انرژی‌های نهفته در وجود نوجوان را تخلیه و مغز را پذیرای آرامش و گشادگی می‌کند. یکی از ویژگی‌های دوران نوجوانی نیاز به داشتن خلوت خصوصی و احساس نیاز به جدایی از جمع‌های خانوادگی است، به همین خاطر مطالعه کتاب در این دوران می‌تواند بهترین همراه برای یک او باشد. ارضای حس ماجراجویی و کاهش بروز اضطراب یکی دیگر از دستآوردهای دنیای کتاب‌های تخیّلی برای نوجوانان است. ماجراجویی‌های نهفته در این نوع کتاب‌ها فرصتی را فراهم می‌کند تا با همراهی ماجراجویی‌های قهرمانان داستان، احساس اضطراب و ناآرامی خود را نیز تخلیه کنند.

کتاب حاضر اثری آمیخته با دنیای خیال و واقعیت است که احساسی سرشار از کنجکاوی را در شما ایجاد خواهد کرد. همچنین باید بدانید، سعی ناصری فر در ساخت شخصیت‌ها و فضاسازی‌های متفاوت، بسیار قابل توجه و تحسین است.

در بخشی از کتاب او از ما نیست - جلد اول می‌خوانیم:

رئیس علی دستور داد به سمت شرق برویم. هوا تاریک شده بود. بوی باروت را می‌توانستم در هوا حس کنم، احتمالاً باز هم درگیری دیگری اتفاق افتاده بود؛ اما بین چه کسانی؟ اگر درگیری مربوط به انگلیسی‌هاست، پس چرا خبری به ما نرسیده؟ همه داشتند این سؤالات را از هم می‌پرسیدند.

رئیس‌ علی رو به مراد کرد و گفت: «مراد تو جلوتر برو و نگاهی به اطراف بنداز ببینیم این‌ جا چه خبره، هوای خودتو هم داشته باش.»

- چشم سالار.

بعد از مدتی انتظار مراد برگشت، پیش رئیس ‌علی آمد و گفت: «سالار هیشکی این اطراف نیست، اثری از درگیری هم پیدا نکردم، اما بوی باروت همه ‌جا پخش شده، مخصوصاً وقتی کمی جلوتر به سمت شرق رفتم بوی باروت قوی‌تر شد؛ اما هیشکی رو اون اطراف ندیدم.»

رئیس ‌علی دستی به ریشش کشید و بعد از چند لحظه گفت: «پس ما هم باید به سمت شرق بریم ببینیم چه خبره، شاید افراد ما هم تو درگیری بودن و خبر نداریم! از این جا به بعد تغییر مسیر می‌دیم، حرکت کنید.» شروع به حرکت کردیم. بعد از طی مسافتی مراد بلند گفت: «سالار همین ‌جا بود که بوی باروت بیشتر می‌شد... » رئیس‌ علی اطراف را از نظر گذراند و گفت: «پس از این سمت می‌ریم.» کمی که جلوتر رفتیم، صدای فریادی در اطراف‌مان به گوش رسید. رئیس علی خیلی سریع همه را تقسیم کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمۀ ناشر
شک!
تهدید!
دیدار
آغاز ترس
زندگی جدید
پیدایش نسلی نو
سیاه یا سفید؟
وطنی نو
نشست با شاه
شکارچی پستتر از شیطان است!
جانشین
سقوط یک پادشاه، تولد دو امپراتوری
قارۀ انسانی، قارۀ استعماری
نبرد
برگ آخر از کتاب خاطرات شکارچی
دیدار با آخرین شکارچیِ حقیقی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب او از ما نیست - جلد اول
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اهورا قلم
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات173
زبانفارسی
شابک978-600-426-269-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب او از ما نیست - جلد اول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب او از ما نیست - جلد اول

برای دریافت کتاب او از ما نیست - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.