معرفی و دانلود کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند

عکس جلد کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند

ماجرای ساختن یک کتاب‌فروشی متحرک که البته پرواز می‌کند... کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند به نویسندگی جن کمبل، یک کتاب تصویری و سرگرم‌کننده با داستانی فانتزی است. داستان دوستی یک اژدها با یک دختربچه به‌ دلیل وجود یک علاقه‌ی مشترک به نام قصه و کتاب. این کتاب در سال 2017، کاندیدای بهترین کتاب تصویری در سایت گودریدز شده است.

درباره‌ی کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند

لونا زیر یک درخت نشسته و مشغول خواندن داستانی درباره‌ی یک اژدهاست که یک‌دفعه می‌بیند اژدهایی بالای سرش ایستاده است...

کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند (Franklin's Flying Bookshop)، درباره‌ی اژدهایی است به نام فرانکلین. فرانکلین که خودش از قصه‌ها بیرون آمده، عاشق دنیای قصه‌ها و کتاب‌های داستان است. فرانکلین هر روز به‌دنبال کسی می‌گردد که بتواند قصه‌هایی که خوانده را برای او تعریف کند. ولی مشکل این‌جاست که همه از فرانکلین می‌ترسند. تا این‌که یک روز دختر موقرمزی را می‌بیند که زیر یک درخت نشسته و غرق در خواندن یک کتاب شده است. این دختر با بقیه‌ی مردم شهر فرق دارد.

جن کمبل (Jen Campbell) در کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند، قصه‌ی دوستی لونا و فرانکلین را برای ما تعریف می‌کند. «آن‌ها می‌خواهند کتاب‌هایی را که دوست دارند، با همه تقسیم کنند.» فرانکلین و لونا برای رسیدن به هدفشان، ساعت‌ها در غار فرانکلین می‌نشینند و نقشه می‌کشند. راه‌حلی که پیدا می‌کنند باورنکردنی است و برای انجامش باید از تمام خفاش‌ها، موش‌ها و کرم‌های شب‌تاب غار کمک بگیرند. جن کمبل با کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند ما را وارد دنیایی فانتزی و سحرآمیز می‌کند. تصاویر کتاب در کنار داستانِ آن قادرند تا کودک و حتی بزرگسال را به اعماق دنیای خود ببرند.

کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند حاصل همکاری مشترک جن کمبل، نویسنده‌ی کتاب و کیتی هارنت (Katie Harnett)، تصویرگر آن است. این کتاب در سال 2017، کاندیدای بهترین کتاب تصویری در سایت گودریدز شده است. کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند را انتشارات پرتقال با ترجمه‌ی میترا امیری منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های فرانکلین و لونا

مجموعه‌ی فرانکلین و لونا، یک سه‌گانه به نویسندگی جن کمبل و تصویرگری کیتی هارنت است. این مجموعه، داستان‌های دو دوست به نام فرانکلین و لونا است. فرانکلین یک اژدهاست و لونا یک دختربچه. هردوی آن‌ها عاشق کتاب‌ها و قصه‌های پریان هستند. جلدهای مجموعه‌ی فرانکلین و لونا از این قرارند: «اژدهایی که کتاب می‌خواند، لونا و اژدهایش به ماه می‌روند (Franklin and Luna Go to the Moon)، فرانکلین و لونا و کتاب قصه‌های پریان (Franklin and Luna and the Book of Fairy Tales)». دو جلد اول از این مجموعه را انتشارات پرتقال منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند

  • یک داستان جادویی؛ همه‌چیز کتاب، از متن آن گرفته تا تصاویرش لذت‌بخش است. (مجله‌ی Absolutely Mama)
  • قصه‌های پریان در قرن بیست‌ویکم؛ قصه‌ای شیرین و الهام‌بخش با تصاویری زیبا. (Books with Baby blog)
  • یک کتاب داستان فوق‌العاده برای هرکسی که دقیقاً مانند فرانکلین و لونا از خواندن لذت می‌برد. (Magpie That Blog)

کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند مناسب چه کسانی است؟

کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند، مناسب کودکان 3 تا 7 سال و تمام کسانی است که عاشق قصه‌های فانتزی و کتاب‌ خواندن هستند. جن کمبل این کتاب را تقدیم به همه‌ی کسانی کرده است که عاشق دو چیز هستند: کتاب و اژدها!

با جن کمبل بیشتر آشنا شویم

جن کمبل، نویسنده و شاعری است که در انگلستان متولد شده و کودکی‌اش را در کنار دریا گذرانده است. او پیش از این‌که برای کودکان و نوجوانان بنویسد، مخاطب شعرها و داستان‌هایش بزرگ‌سالان بوده‌اند. این شعرها و داستان‌ها، مخاطبان زیادی داشته‌اند و جوایزی را هم برای او به ارمغان آورده‌اند. پس از مدتی جن کمبل تصمیم می‌گیرد وارد دنیای شگفت‌انگیز و جادویی قصه‌های کودکان شود. او به‌مدت ده‌سال کار در کتاب‌فروشی را تجربه کرده است. در حال حاضر جن کمبل یک منتقد و مروج کتاب است که در کانال یوتیوب خود فعالیت می‌کند.

در بخشی از کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند می‌خوانیم

نزدیک غار فرانکلین دهکده‌ای هست. فرانکلین بعضی وقت‌ها به آن‌جا می‌رود، اما دهکده همیشه ساکت و خلوت است و فرانکلین هیچ‌وقت نمی‌تواند کسی را پیدا کند که برایش داستان بخواند.

برای همین فرانکلین می‌رود خانه و درباره‌ی ژیمناستیک مطالعه می‌کند. و به خفاش‌های تو غارش کمک می‌کند تا خودشان را روی طناب نگه دارند.

بعد با صدای خیلی بلند خمیازه می‌کشد و دُمش را کش‌و‌قوس می‌دهد و با یک فنجان چای بابونه می‌رود توی تخت‌خوابش.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند
نویسنده
مترجممیترا امیری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-244-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند

برای دریافت کتاب اژدهایی که کتاب می‌خواند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.