معرفی و دانلود کتاب لونا و اژدهایش به ماه می‌روند

عکس جلد کتاب لونا و اژدهایش به ماه می‌روند
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لونا و اژدهایش به ماه می‌روند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لونا و اژدهایش به ماه می‌روند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لونا و اژدهایش به ماه می‌روند

کتاب لونا و اژدهایش به ماه می‌روند نوشته‌ی جن کمبل، ماجرای دختر مو قرمزی را به تصویر می‌کشد که به سفرهای خیالی و مشاهده‌ی موجودات عجیب و غریب علاقه دارد. این داستان خواندنی نامزد جایزه بهترین کتاب مصور گودریدز سال 2018 شده است.

درباره‌ی کتاب لونا و اژدهایش به ماه می‌روند:

لونا و دوست صمیمی‌اش فرانکلین، عاشق قصه و داستان‌خوانی هستند و می‌خواهند به مکان‌هایی سفر کنند که درباره‌ی آن‌ها در کتاب‌ها خوانده‌اند. لونا و دوستش برای دستیابی به این خواسته‌شان بسیار تلاش می‌کنند، برای مثال آن‌ها کم کم یاد می‌گیرند تا به زبان موجودات دریایی حرف بزنند.

فرانکلین با بقیه دوستان لونا فرق دارد، او یک اژدهاست. آن‌ها با یکدیگر به سفرهای مختلفی می‌روند و موجودات فرازمینی زیادی را می‌بینند؛ همه چیز جز اژدها! یعنی فرانکلین هیچ خانواده‌ای ندارد؟ آن‌ها همه جا را می‌گردند تا اینکه یک شب لاک پشت لونا می‌فهمد که برای پیدا کردن خانواده‌ی فرانکلین باید به ماه سفر کنند. در این سفر آن‌ها را همراهی کنید.

کتاب لونا و اژدهایش به ماه می‌روند (Franklin and Luna go to the Moon) برای چه کسانی مناسب است؟

جن کمبل (Jen Campbell) این کتاب را برای کودکان سنین 3 تا 7 سال که به داستان‌های تخیلی علاقه دارند، به نگارش درآورده است.

در بخشی از کتاب لونا و اژدهایش به ماه می‌روند می‌خوانیم:

لونا و فرانکلین می‌خواهند جستجوگر شوند و به جاهایی سفر کنند که توی کتاب‌ها درباره‌ی آن‌ها خوانده‌اند.
با هم تمرین کرده‌اند تا نقشه خوانی را یاد بگیرند. حتی تلاش کرده‌اند به زبان موجودات دریایی و زبان‌های رمزی و خاص صحبت کنند.
درباره‌ی موجودات افسانه‌ای که در سرزمین‌های ناشناخته زندگی می‌کنند کتاب‌هایی خوانده‌اند، موجوداتی مثل پری دریایی‌ها و انسان پرنده‌ها و انسان فک‌ها.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لونا و اژدهایش به ماه می‌روند
نویسنده
مترجممیترا امیری لرگانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-590-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب لونا و اژدهایش به ماه می‌روند

برای دریافت کتاب لونا و اژدهایش به ماه می‌روند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.