معرفی و دانلود کتاب اگر پاهای شما شبیه پاهای حیوانات بود!؟

عکس جلد کتاب اگر پاهای شما شبیه پاهای حیوانات بود!؟
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اگر پاهای شما شبیه پاهای حیوانات بود!؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اگر پاهای شما شبیه پاهای حیوانات بود!؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اگر پاهای شما شبیه پاهای حیوانات بود!؟

کتاب اگر پاهای شما شبیه پاهای حیوانات بود!؟ نوشته‌ی ساندرا مارکل همراه با تصاویری رنگی و شگفت‌انگیز، کودکان شما را با عادات مختلف حیواناتی مانند یوزپلنگ، هزارپا، بز کوهی و ... آشنا می‌کند.

موضوع کتاب اگر پاهای شما شبیه پاهای حیوانات بود!؟ چیست؟

اگر شما می‌توانستید پای یکی از حیوانات را داشته باشید کدام یک را انتخاب می‌کردید؟ پنجه‌های یوزپلنگ تا خیلی سریع حرکت می‌کردید و هیچ گاه از اتوبوس جا نمی‌ماندید؟ یا پاهای کرگدن سفید تا بتوانید همه‌ی اعضای خانواده خود را جابه‌جا کنید؟

ساندرا مارکل (Sandra Markle) در کتاب اگر پاهای شما شبیه پاهای حیوانات بود (What If You Had Animal Feet) به کودکان نشان می‌دهد که قلمروی حیوانات، ده‌ها هزار حیوان با پاهای شگفت‌انگیز دارد، اما پاهای شما مناسب‌ترین و زیباترین پا برای شما هستند.

کتاب اگر پاهای شما شبیه پاهای حیوانات بود!؟ مناسب چه کسانی است؟

این داستان آموزنده برای همه کودکان دبستانی که به دنیای حیوانات علاقمند هستند، مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب اگر پاهای شما شبیه پاهای حیوانات بود!؟ می‌خوانیم:

چه اتفاقی می‌افتد اگر یک روز که از خواب بلند می‌شوید و از تخت پایین می‌آیید، ببینید پاهایی که روی زمین می‌گذارید پاهای خودتان نیست؟ چه اتفاقی می‌افتد اگر در طول شب، پاهای یک حیوان وحشی جایگزین پاهای شما شده باشد؟

پاهای عقبی کانگوروی خاکستری شرقی خیلی بزرگ هستند. طول یک پای کانگوروی بالغ به 0/5 متر می‌رسد. پاهای بزرگ کانگورو کمک می‌کند که بتواند جهش‌های خیلی بلند در حدود 1/5 متر را به راحتی انجام دهد. هر پرش بزرگ این امکان را به این حیوان می‌دهد که به سرعت به مکان دلخواه خود برسد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اگر پاهای شما شبیه پاهای حیوانات بود!؟
نویسنده
مترجمندا رضوان
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-238-431-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اگر پاهای شما شبیه پاهای حیوانات بود!؟

معصومه محبوبی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
دخترم عاشق حیوانات هست واین کتاب خیلی به قدرت تهی‌اش در زمینه کودکان بود چون هیچوقت در این زمینه خیال پردازی نکرده بود ‌راجع به حیوانات خیلی جدی بود
امیر مهدی بهمنی
۱۳۹۹/۹/۱۶
👣👣👣
خیلی عجیب بود 😱
مهدیه جلالی
۱۳۹۹/۸/۲۵
بنظرم بسیار علمی است😊📙📘📚
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب اگر پاهای شما شبیه پاهای حیوانات بود!؟

برای دریافت کتاب اگر پاهای شما شبیه پاهای حیوانات بود!؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.