معرفی و دانلود کتاب اگر گوش‌های شما شبیه گوش‌های حیوانات بود!؟

عکس جلد کتاب اگر گوش‌های شما شبیه گوش‌های حیوانات بود!؟
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اگر گوش‌های شما شبیه گوش‌های حیوانات بود!؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اگر گوش‌های شما شبیه گوش‌های حیوانات بود!؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اگر گوش‌های شما شبیه گوش‌های حیوانات بود!؟

کتاب اگر گوش‌های شما شبیه گوش‌های حیوانات بود!؟ اثر ساندرا مارکل نویسنده‌ی سرشناس کتاب کودک است. این کتاب جذاب و خواندنی مطالب زیادی را درباره‌ی خصیصه‌های شنیداری در هر حیوان به کودکان آموزش می‌دهد. این کتاب با بهره بردن از یک زبان کودکانه و دوست‌داشتنی از بچه‌ها می‌پرسد که اگر یک روز صبح بیدار شوند و گوش‌های یک حیوان را به جای گوش‌های خودشان بیابند، گوش کدام حیوان را انتخاب می‌کنند؟

درباره‌ی کتاب اگر گوش‌های شما شبیه گوش‌های حیوانات بود!؟

اثری آموزنده و سرشار از تخیل و تجربیات تازه! کتاب اگر گوش‌های شما شبیه گوش‌های حیوانات بود!؟ (What If You Had Animal Ears) یکی از آثار مشهور نویسنده‌ی تحسین‌شده و برنده‌ی جایزه کتاب‌های کودک ساندرا مارکل (Sandra Markle) است. کتاب پیش رو این سوال را در ذهن کودکان شکل می‌دهد: اگر یک روز از خواب بیدار شوید و دریابید که گوش‌های حیوانات گوناگون جایگزین گوش‌های خودتان شده، زندگی و تجربه‌ی اصوات چگونه خواهد بود؟ ساندرا مارکل با طرح این پرسش بامزه، توصیفات آموزشی خود را در باب خصیصه‌ها و ساختارهای گوش‌های حیوانات مختلف را به کودکان آموزش می‌دهد. او با تصاویر دل‌نشین که چشمان کودکان را به خود خیره می‌کند و با استفاده از کلمات صمیمی و آموزشی، چیزهای هیجان‌انگیزی به فرزندان شما یاد می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب اگر گوش‌های شما شبیه گوش‌های حیوانات بود!؟

اغلب کودکان در سنین کم نسبت به مسائل گوناگون احساس کنجکاوی می‌کنند. این کنجکاوی‌ها به طرح انواع پرسش‌ها می‌انجامد که گاه بزرگترها را برای جواب دادن به آن‌ها به زحمت می‌اندازد و گاهی برای آنان چالش‌برانگیز می‌شود. برای پاسخ به این پرسش‌ها بهتر است ابتدا شناخت خوبی را از زبان کودکان به دست آورید. ساندرا مارکل یکی از نویسندگان موفق حوزه کتاب کودک است که به خوبی می‌داند باید از چه شیوه‌هایی برای آموزش مطالب به بچه‌های زیر ده سال بهره ببرد. در همین راستا، او با به‌کارگرفتن قوه‌ی تخیل در کودکان و طرح پرسش‌های اعجاب‌انگیز، آنان را جذب پرسش‌های علمی می‌کند تا در ادامه مسائل متنوعی را به آنان آموزش دهد. در اینجا مارکل پرسشی را شکل می‌دهد که ممکن است در ذهن یک کودک به وجود آید: «اگر گوش‌هایم با یک سگ یا یک گربه یا یک پرنده جایگزین شود، چه می‌شود؟!»، در واقع نویسنده ابتدا قوه‌ی تخیل کودک را به کار می‌گیرد و سپس به کنجکاوی‌های درونی‌اش پاسخ می‌دهد.

ساندرا مارکل در کتاب اگر گوش‌های شما شبیه گوش‌های حیوانات بود!؟ درباره‌ی ویژگی گوش‌های فیل به کودکان می‌گوید؛‌ در ادامه از گوش‌های خرگوش‌ها حرف می‌زند و به حیوانات آشنا و حتی کمترشناخته‌شده اشاره می‌کند. ساندرا مارکل نویسنده‌ی بیش از دویست کتاب کودک است که تابه‌امروز به‌واسطه‌ی نوشتن در نشریات گوناگون و شرکت در مراسم‌های متنوع،‌ موفق به دریافت جوایز ادبی شده است. او در این کتاب بار دیگر ثابت می‌کند که چقدر خوب از سیلقه و ذهن کودکان اطلاع دارد. گفتنی است که این اثر توسط ندا رضوان ترجمه شده و انتشارات تیمورزاده ناشر آن است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چه می‌شد اگر؟!

از این مجموعه تا کنون بیست‌وهشت کتاب مصور به نویسندگی ساندرا مارکل منتشر شده است. این کتاب‌ها همگی در زمینه‌ی کتاب آموزشی کودک نوشته‌شده‌اند و هر کدام از آنان به این پرسش جواب می‌دهند که اگر افراد به جای اعضای بدن انسانی، از اجزا و خصایص حیوان‌ها بهره‌مند شوند چه اتفاقی می‌افتاد. از کتاب‌های این مجموعه می‌توان به کتاب «اگر موهای شما شبیه موهای حیوانات بود!؟» و «اگر پاهای شما شبیه پاهای حیوانات بود!؟» اشاره کرد.

کتاب اگر گوش‌های شما شبیه گوش‌های حیوانات بود برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مصور و آموزشی برای کودکان چهار تا هشت ساله مناسب است.

در بخشی از کتاب اگر گوش‌های شما شبیه گوش‌های حیوانات بود!؟ می‌خوانیم

گوش‌های بزرگ و دایره‌مانند کوالا با موهای کرک‌مانند و روغنی پوشیده شده‌اند و از این حیوان در مقابل آفتاب سوزان و باد سرد محافظت می‌کنند. همچنین قطره‌های باران از روی کرک‌ها عبور کرده و کرک‌ها از خیس‌شدن گوش جلوگیری می‌کنند. در واقع دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که کوالاهای ماده به کوالاهای نری که بلندترین صدا را دارند علاقه بیشتری دارند. انتخاب‌شدن این کوالاها معمولاً به آن‌ها حس قوی و سالم بودن می‌دهد. اگر شما گوش های کوالا را داشتید، می‌توانستید به موهای گوش خود مدل بدهید و باعث جلب توجه دیگران بشوید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اگر گوش‌های شما شبیه گوش‌های حیوانات بود!؟
نویسنده
مترجمندا رضوان
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-238-345-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اگر گوش‌های شما شبیه گوش‌های حیوانات بود!؟

برای دریافت کتاب اگر گوش‌های شما شبیه گوش‌های حیوانات بود!؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.