معرفی و دانلود کتاب ای کاش عشق را زبان سخن بود: بهترین عاشقانه های دیروز و امروز

عکس جلد کتاب ای کاش عشق را زبان سخن بود: بهترین عاشقانه های دیروز و امروز
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ای کاش عشق را زبان سخن بود: بهترین عاشقانه های دیروز و امروز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ای کاش عشق را زبان سخن بود: بهترین عاشقانه های دیروز و امروز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ای کاش عشق را زبان سخن بود: بهترین عاشقانه های دیروز و امروز

هزار سال شعر فارسی، سند محکمی است بر روحیه‌ی عاطفی ما ایرانیان. سرتاسر ادب فارسی پر از صحنه‌های بدیع و دل‌انگیز راز و نیاز عاشق‌ و معشوق است. هیچ‌‌ رزمنامه‌ی حماسی‌ را نمی‌توان سراغ گرفت که در لابه‌لای پیکارهای خون‌آلودش منظره‌ای عاطفی جای داده نشده باشد.

در این میان شخصیت عاشق نیز موضوعی بکر و زنده برای بررسی است. «عاشق» شعر فارسی هیچ‌گاه روی وصل ندیده است. معشوق همواره جفاکار بوده و رقیب فرومایه را به او ترجیح داده است. انگار هرچه از زمان خلق شخصیت «عاشق» می‌گذشت خود او نیز به این روال عادت می‌کرد و آن را از آسایش و وصل خوش‌تر می‌دانست.

در مجموعه‌ی پیش رو با پرهیز از تکرار نمونه‌هایی که در کتاب‌های مشابه می‌آید کارنامه‌ای جامع از شعر عاشقانه‌ی فارسی ارائه گردیده است.
توالی شعرها بر مبنای تاریخ سرایش نیست. کنار هم قرارگیری بر اساس حسی‌ست که ایجاد می‌کردند نه تقدم تا تأخر.
این مجموعه هر چه هست، یادگار احساسات عاشقانه‌‌ی نسل‌ها و مردمانی‌ست که پیش از ما در این سرزمین زیسته‌اند و عشاق شده‌اند و وصال یافته یا دلشکسته روی در نقاب خاک کشیده‌اند.

تو سرنوشت منی از تو من کجا بگریزم
کجا رها شوم از این طلسم تا بگریزم
به جز تو نیست هرآن کس که دوست داشته بودم
اگر هر آینه سوی گذشته‌ها بگریزم

فهرست مطالب کتاب

گشایش
عاشقانه های کهن
عاشقانه های نو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ای کاش عشق را زبان سخن بود: بهترین عاشقانه های دیروز و امروز
نویسنده
ناشر چاپینشر شورآفرین
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات177
زبانفارسی
شابک978-964-2995-09-7
موضوع کتابکتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ای کاش عشق را زبان سخن بود: بهترین عاشقانه های دیروز و امروز

نصرالله سرخابی
۱۳۹۸/۵/۹
درود خدا بر دست اندرکاران؟ ؟؟!!!با توجه به این وضعییت اقتصادی ملت ایران واقعاً دیگر نمیتوانیم حتی سالی یکبار هم یک کتاب جیبی بخریم..... خدا اموات شما را رحمت ودستانتان را توانمندتر نماید کار بزرگی میکنید مخصوصاً کتب رایگانتان معرکه است اگر بهشتی واقعاً هست فقط مال شماست.؟ ؟؟!!نه کاخ نشینان زراندوز ترییاردلر که مردم رابه چشم دیگری میبینند اجرتان با خداوند..... فرعونیان در نیلند... آخرش
milad shahmohammadi
۱۳۹۶/۱۰/۱۹
خیلی وقتا یا فرصت نمیشه بخای از یک کتاب شعر دنبال شعر‌های ناب بود یا به هر دلیلی تنبلی میکنیم. ولی این کتاب کتابیه که حتی کسی که میخاد برای اولین بار کتاب ادبیات و شعر بخونه خیلی خوبه چزا که از اشعاری استفاده شده که هم بروز هستن و هم اشعاری که ماندگارن و معروفن. به نسبت هزینشم واقعا میارزه. کتابیه ک علاقمندم کرد به ادبیات
Fatemeh Rahimi
۱۳۹۸/۸/۲۷
من عاشق شعرم وای بعضی وقتا واقعا تو این همه شعرای جور واجور پیدا کردن بیتای ناب سخته واقعا و این کتاب کارمو راحت کرد خیلی و خوشحالم از خریدش😍
سجاد سبحانی
۱۳۹۶/۲/۲۰
خیلی خوبه. مخصوصا قسمت اشعار نو رو خیلی دوست داشتم.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب ای کاش عشق را زبان سخن بود: بهترین عاشقانه های دیروز و امروز

برای دریافت کتاب ای کاش عشق را زبان سخن بود: بهترین عاشقانه های دیروز و امروز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.