معرفی و دانلود کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 5

عکس جلد کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 5
قیمت:
۸۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 5

کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 5 به کوشش گروهی از نویسندگان، پنجمین جلد از مجموعه‌ی مصوری است که برای کودکان در نظر گرفته شده‌. کتاب پیش رو تصاویر جذاب و نکات آموزشی مفیدی را به کودکان ارائه می‌دهد. فرزند خردسال شما با نگاه کردن به تصاویر و کاوش در میان آن‌ها، اشیاء گوناگونی را می‌یابد.

درباره‌ی کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 5

بی‌شک فرزند دلبند شما، در بزرگسالی، از این‌که در دوران کودکی‌ تنها به فکر تفریح و بازی او نبوده‌اید، بلکه به رشد ذهنی و ورزیدگی مغز وی نیز اهمیت داده‌اید، سپاسگزارتان خواهد بود. گروه نویسندگان مجموعه‌ی جذاب با هم بگردیم و پیدا کنیم بر خود دانسته‌اند که در این راه والدین وظیفه‌شناس را یاری نموده و منابع خوبی را در اختیار آنان قرار دهند. کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 5 یک کتاب تعاملی و مجموعه‌ای از معماهای تصویری است که کودک شما را به استفاده‌ی بهتر از حس بینایی و قوه‌ی تمرکز وا می‌دارد. در کتاب مذکور تصاویری سیاه و سفید وجود دارد که علاوه بر جذب کودک و ایجاد حس علاقه برای رنگ کردنشان، حس کنجکاوی‌اش را نیز برمی‌انگیزند. در میان این تصاویر که استادانه ترسیم شده‌اند، وسایل و ابزار مختلفی پنهان شده که کودک باید پیدا و رنگشان کند. چنانچه در یافتن و رنگ‌آمیزی‌ این اشیاء مخفی فرزندتان را یاری کنید و توضیحات ذیل هر تصویر را با زبان ساده و کودکانه برایش بازگو نمایید، تعامل مفیدی با وی خواهید داشت.

کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 5 تنها به منظور سرگرمی تألیف نشده. هدف اصلی گروه نویسندگان، ورزش ذهن و تقویت هوش فرزند شما بوده است. اشیای مخفی‌شده در میان تصاویر کتاب نیز برای کودک خردسال ناشناخته بوده و آشنایی با این ابزار و وسایل در سنین پایین سودمند است. در هر صفحه از کتاب، توضیحاتی راجع به تصویر آمده که با مطالعه‌ی آن‌ها، مطالب آموزشی مفیدی را به کودک خود انتقال خواهید داد. و نکته‌ی پایانی راجع به کتاب پیش رو این است که برای رنگ کردن هر شیء مخفی‌شده در میان تصاویر، استفاده از یک رنگ مشخص به کودک توصیه شده که فرایند شناخت و به خاطر سپردن اسامی رنگ‌ها را برای کودک تسریع خواهد کرد. گروه نویسندگان در بخش پایانی کتاب پاسخ‌نامه‌ای را قرار داده‌اند که چنانچه فرزندتان در یافتن اشیاء موفق نباشد، بتوانید از آن کمک گرفته و راهنمایی‌اش کنید به این شکل کودک از جستجوی بیشتر خسته و یا ناامید نخواهد شد.

این کتاب را گروهی از نویسندگان مدرسه علوی تألیف کرده‌اند و گروه کودک و نوجوان انتشارات تیمورزاده در مجموعه کتاب‌های حاجی لک‌لک آن را منتشر کرده و در اختیار مخاطبین قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی با هم بگردیم و پیدا کنیم

جای خالی مجموعه کتاب‌هایی که با هدف تعامل طراحی شده باشند، به شدت در میان دیگر وسیله‌های سرگرمی‌ مخصوص به کودکان و نوجوانان احساس می‌شود. این دسته از کتاب‌ها کودک را به شکلی پویا با تصاویر و یا مسائل حل‌نشده‌ی خود درگیر می‌کنند. کودکان عصر دیجیتال به طور مداوم و یا حداقل در بخش طولانی‌ای از روز خود، سرگرم اسباب‌بازی‌های متنوع و یا بازی‌های کامپیوتری کم‌محتوایی هستند که به فعالیت و ورزیدگی ذهنی‌شان کمک شایانی نمی‌کند، اما کتاب از دیرباز یار دیرینه‌ی بشر بوده و هست. بی‌شک طراحی و تألیف چنین کتاب‌هایی، به نفع کودکان و همچنین یاری‌گر والدین امروزی‌ست. نویسندگان مجموعه‌ی با هم بگردیم و پیدا کنیم نیز در راستای نیل به این اهداف، دست به طراحی کتاب‌هایی با این مضمون زده‌اند.

کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 5 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 5 مناسب گروه سنی 6 تا 10 سال و همچنین نوجوانان مشتاق و کنجکاو می‌باشد.

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است. لطفاً پیش از خرید نسخه‌ی نمونه را دانلود و از صحت نمایش فایل در تلفن‌همراه یا تبلت خود اطمینان حاصل کنید.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 5
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات48
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 5

برای دریافت کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 5 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.