معرفی و دانلود کتاب بازار در دستان شماست

عکس جلد کتاب بازار در دستان شماست
قیمت:
11900 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازار در دستان شماست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازار در دستان شماست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازار در دستان شماست

محمدرضا پاشا زانوسی و مجید کجوری هرج در کتاب بازار در دستان شماست، ابتدا مسائل بازاریابی، فروش و تفکر سیستمی را مورد مطالعه قرار می‌دهند، سپس مطالب مربوط به حسابداری و تحلیل مالی را بررسی می‌کنند.

در این کتاب تجارب علمی و عملی نویسندگان طی بیست سال گذشته در بازار ایران به زبان ساده بیان شده است. آن‌ها با پشتکار و تلاش عاشقانه‌ و با رعایت همین اصول ساده توانسته‌اند در کسب و کارهایی که خود ایجاد نموده‌اند یا در مجموعه‌هایی که بخشی از آن بوده‌اند، فروش میلیونی را به میلیاردی تبدیل کنند.

همچنین در کتاب بازار در دستان شماست بخش مهمی از 9 اشتباه اصلی که اکثر کسب و کارها مرتکب می‌شوند، بیان شده و راهکارهای اصلاحی آن‌ها نیز اعلام می‌شود که اگر شما هم آن‌ها را اجرا کنید قطعاً به همان نتایج خواهید رسید.

این کتاب در 12 فصل به رشته‌ی تحریر درآمده که نخستین فصل آن بیست و پنج اصل ساده موفقیت در تجارت که اغلب کسب و کارها به آن‌ها توجهی ندارند را واکاوی می‌کند. فصل دوم به ضرورت و اهمیت یادگیری اصول و مهارت‌های کسب‌ و کار پرداخته و فصل سوم چگونگی موفقیت در کسب ‌و کار را شرح می‌دهد.

فصل‌های چهارم تا هشتم به مسائلی همچون سه اصل پیشرفت در کسب ‌و کار، هدف‌گذاری، قانون جذب، تفکر سیستمی و ... می‌پردازد. فصل‌های هشتم تا دهم نیز به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توانید یک کسب و کار برای خود انتخاب کنید، سپس به بازاریابی برای آن کسب و کار بپردازید. در نهایت دو فصل پایانی چند نکته مهم و کلیدی در زمینه فروش حرفه‌ای، حسابداری و تحلیل مالی ارائه می‌دهد.

در برخی از فصل‌های کتاب، تعدادی کتاب و فیلم آموزشی معرفی شده تا اگر در طول مطالعه آن فصل احساس نموده‌اید برای اجرایی کردن مباحث نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، از آن‌ها استفاده کنید.

در بخشی از کتاب بازار در دستان شماست می‌خوانیم:

فقط آن‌هایی می‌توانند مسیر موفقیت را به پایان برسانند که با همه مشکلات و سختی‌ها در مسیر بمانند و بمانند و بمانند و با هر سنگی در مسیر شان، تلاششان مضاعف شود و انگیزه‌شان چندین برابر. برخی افراد هر چند وقت یک بار (از 1 ماه تا 1 سال و بیشتر) شغل خود را عوض می‌کنند، در حالی که می‌توان در کسب و کارهای مختلف حتی تا سه سال را مدت زمان رسیدن به سوددهی در نظر گرفت که با توجه به نوع شغل و سرمایه لازم می‌تواند متفاوت باشد.

آقای دارن هاردی، مدیر مجله موفقیت آمریکا و یکی از موفق‌ترین انسان‌های دنیا، در رابطه با ماندگاری در شغل داستانی تعریف می‌کند که به شخصه از آن زیاد سود برده ام. ایشان می‌گوید: «در 22 سالگی در سمیناری با موضوع موفقیت شرکت نموده و مابین آن، مدرس را به ناهار دعوت کردم. در هنگام ناهار از ایشان پرسیدم اگر در یک جمله بخواهید مسیر موفق شدن را به من یاد دهید، آن چیست؟ که در جواب گفتند: «تا می‌توانی شکست بخور!» و بعد ادامه داد که در کاری که می‌خواهی موفق شوی از مشتریان، همکاران و... نه بشنو، اما با هر نه شنیدن، بدان که یک گام به موفقیت نزدیک تر می‌شوی.»

دارن هاردی بیان می‌کند که «پس از این نصیحت در کار املاک بودم، هر روز شروع به برقراری تماس تلفنی، یا دیدار حضوری با مشتریانی که احتمال نه گفتنشان به من زیادتر بود، کردم. در عرض دو ماه در بین 42 فروشنده ملک منطقه نفر اول و طی 6 ماه در کل ایالتی که بودیم و در عرض دو سال بهترین و موفق‌ترین فروشنده ملک امریکا شدم.»

مشکلات، سختی‌ها و پاسخ‌های منفی، پله‌های موفقیت‌مان هستند که به جای ناامید شدن باید با تدبیر و انرژی دوچندان، آن‌ها را پشت سر بگذاریم، چون موفقیت بسیار نزدیک‌تر از آنی است که فکرش را می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه
فصل اول: اصول ساده موفقیت در تجارت
فصل دوم: اهمیت یادگیری اصول و مهارت‌های کسب و کار
فصل سوم: اصول ساده موفقیت در کسب و کار
فصل چهارم: مهم‌ترین اصول پیشرفت در کسب و کار
فصل پنجم: تغییر باورهای محدود کننده
فصل ششم: هدف‌گذاری
فصل هفتم: قانون جذب
فصل هشتم: تفکر سیستمی در کسب و کار
فصل نهم: نحوه انتخاب یک کسب و کار
فصل دهم: بازاریابی
فصل یازدهم: نکات کلیدیِ فروش حرف‌های
فصل دوازدهم: حسابداری و تحلیل مالی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازار در دستان شماست
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات جاودانه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات182
زبانفارسی
شابک978-600-158-662-0
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
11900 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازار در دستان شماست

shahin farahi
۱۴۰۱/۷/۱۹
بسیار مفید و‌با زبان ساده و راحت که بشه اجرا کرد و آنچه در ایران به کارمون میاد، از نزدیک با شخص آقای پاشا برخورد هم داشتم بسیار با انرژی هستن و‌خیلی ذهنمو تو جلسه اول باز کرد نسبت به بیزنس و درامد و نوع تفکر و‌نگاهم!
محمد رضا پاشا
۱۳۹۹/۴/۲۴
کتاب بسیار کاربردی است و برای هر هر فرد کارآفرینی لازم می‌باشد و اگر تصمیم به شروع یک کار با زیر بنای علمی و عملی داریم خواندن کتاب رو پیشنهاد میکنم
طاها محمودی
۱۳۹۹/۴/۲۵
کتاب مفید و کاربردی برای همه اونهایی که دوست دارند بیشتر از بازار وفروش بدونن
Hamed Aghajani
۱۳۹۹/۴/۳۰
واقعا کتاب ساده و روان و در عین حال کاربردی و مفید
مهدیه ترک
۱۳۹۹/۴/۲۴
کتابی بسیار مفید که حاصل تجربیاتی ارزنده نویسنده است حتما پیشنهاد میکنم بخونید
علی اکبر اکبری
۱۴۰۱/۶/۵
کتاب بسیار عالی است.
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب بازار در دستان شماست

برای دریافت کتاب بازار در دستان شماست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.