معرفی و دانلود کتاب صوتی بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم: پایان داستان

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم: پایان داستان

اگ ماندینو تمام آنچه را که باید در مورد تجارت و فروشندگی بدانید در کتاب صوتی بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم مطرح کرده است. اگر 10 اصل موفقیتِ ارائه شده در این اثر مشهور را دنبال کنید، هرگز با شکست مواجه نمی‌شوید و در شغل و کسب‌وکار خود موفقیت‌های بسیاری به دست می‌آورید. این اثر دنباله‌ای بر کتاب پرفروش بزرگ‌ترین فروشنده جهان است که در سال 1968 منتشر شد.

درباره‌ی کتاب صوتی بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم:

کتاب پیش‌رو که دنباله‌ای بر کتاب مشهور بزرگ‌ترین فروشنده جهان محسوب می‌شود، یکی از آثار کلاسیک در حوزه کتاب‌های انگیزشی و الهام بخش به شمار می‌رود که در بیست سال گذشته زندگی‌های بسیاری از افراد را در سراسر دنیا تحت تأثیر قرار داده است. بیش از نه میلیون نفر از طریق دنبال کردن داستان چوپانی فقیر به نام حفیض که با پیروی از ده اصول، به موفقیت دست می‌یابد و به بزرگ‌ترین تاجر جهان تبدیل می‌شود، امید و انگیزه یافته‌اند.

با مطالعه و شنیدن این کتاب مردم سراسر دنیا خواهند فهمید بر سر بزرگ‌ترین تاجر دنیا چه می‌آید، آن هم درست زمانی که تصمیم می‌گیرد گوشه‌گیری را رها کند و شغل جدیدی را پیش بگیرد. در آغاز شکست می‌خورد، تا روزی که هدیه‌ای منحصربه‌فرد از شخصی که بیش از 50 سال او را ندیده بود، دریافت می‌کند. پس از آن با احساس سرخوشی و پیروزی به وطنش برمی‌گردد تا ده اصل موفقیت را به رشته تحریر درآورد تا با همه افرادی که به دنبال زندگی بهتر و موفق‌تر هستند، به اشتراک بگذارد.

به کمک این کتاب متوجه خواهید شد چیزی که اکنون هستید از اهمیت چندانی برخوردار نیست، چرا که این اثر به شما یاد می‌دهد با رموزی که به کمک اصول کهن کسب می‌کنید، در زندگی‌تان تغییرات و تحولات بنیادین ایجاد نمایید. کتاب صوتی بزرگ‌ترین فروشنده جهان یکی از انگیزه‌بخش‌ترین، بهترین و ترغیب‌کننده‌ترین آثاری است که تا امروز در حوزه فروشندگی به نگارش درآمده است.

اگ ماندینو در پایان کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم (The greatest salesman in the world) قلب هزاران نفر را که از «حفیض» همچون دوستی صمیمی یاد می‌کردند، متأثر می‌کند و بینش و حکمت خود را از طریق این کتاب با افراد زیادی در میان می‌گذارد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم:

- بزرگ‌ترین فروشنده جهان یکی از انگیزشی‌ترین، تعالی‌بخش‌ترین، مشوق‌ترین کتاب‌هایی است که تا به حال خوانده‌ام. به خوبی می‌توانم دریابم که چرا دارای مقبولیتی برجسته بوده است. (نورمن وینسنت پیل)

- هر مدیری باید بزرگ‌ترین فروشنده جهان را بخواند. این بی‌شک‌ بهترین و تأثیرگذارترین داستانی است که تاکنون خوانده‌ام. آنقدر خوب است که من به دو مورد تأکید می‌کم: اول، شما نباید تا به پایان رساندنش، آن را زمین بگذارید، هر فردی که چیزی را می‌فروشد، که شامل همه ما می‌شود، باید آن را بخواند. (رابرت بی هنزلری)

- اگ ماندینو هم‌زمان با اینکه ماهرانه داستانش را نقل می‌کند، به شدت توجه‌تان را برانگیخته و به شیفتگی تبدیل می‌کند (ری گاری)

- افراد کمی دارای استعداد نویسندگی هستند که اگ ماندینو یکی از آنان است. اندیشه‌های درون این کتاب اهمیت تجارت را به کل جهان هستی تمثیل می‌کند. (سل پلک)

- داستان را دوست دارم... سبک داستان را دوست دارم... کتاب را دوست دارم. هر فروشنده‌ای و اعضای خانواده‌اش باید آن را بخواند. (لوییز بینستاک)

- از نظر من کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان از اگ ماندینو به‌یادماندنی خواهد شد. من در طی سال‌ها صدها کتاب منتشر کرده‌ام اما پیام تأثیرگذار اگ ماندینو جایگاهش را در اعماق وجودم پیدا کرد. من مفتخرم که ناشر این کتاب هستم. (فردریک وی فل)

کتاب صوتی بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمام کسانی را که در عرصه فروش و فروشندگی فعالیت می‌کنند و یا می‌خواهند وارد این حوزه شوند، به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

با اگ ماندینو بیشتر آشنا شویم:

اگ ماندینو (Og Mandino) یکی از محبوب‌ترین نویسندگان الهام‌بخش و خودیاری در دنیاست. او رئیس سابق مجله Success Unlimited و نخستین دریافت‌کننده مدال طلای ناپلئون هیل برای موفقیت ادبی بود.

او یکی از اعضای تالار مشاهیر سخنرانان بین‌المللی بود و از جانب انجمن ملی سخنرانان نیز به عنوان استادی تأثیرگذار معرفی شد. ماندینو در سال 1996 از دنیا رفت، اما نوشته‌هایش همچنان الهام‌بخش هزاران نفر در سرتاسر جهان است.

در بخشی از کتاب صوتی بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم می‌شنویم:

اراسموس به گونه‌ای که انگار ضربه‌ای خورده باشد به عقب افتاد و گفت: «مطمئن نیستم که گوش‌های پیرم درست شنیده باشد‌ای ارباب!»

- «گفتم دیشب در آن دخمه وحشت‌آور هوا بسیار سرد بود و پلوس پوشش ناچیزی داشت، بنابراین ردایم را به او دادم.»

- «اما شما در طی این سال‌ها دست‌کم 800 سخنرانی با آن جامه کهنه و مندرس عیسی بر تن‌تان انجام داده‌اید، بارها شنیده‌ام که می‌گفتید حس کردن آن بر روی شانه‌هایتان روحیه شما را بهبود می‌بخشد و شما را سرشار از اعتمادبه‌نفس می‌کند. بدون آن چگونه عمل خواهید کرد؟ آیا نباید به‌موقع برای نطق بعدی‌تان برگردانده شود؟»

- «از آن جا که روزهای زندگانی پلوس رو به پایان است، من امید ناچیزی به دیدن دوباره ردا دارم. حتی او که زندگانی‌اش را در پی مبارزه با احتمالات عظیم سپری کرده اقرار کرده است که پایان نزدیک است. بگذار ردا دوست کوچک شجاع ما را در روزهای پایانی‌اش آرام کند.»

- «اما آیا می‌توانید بدون آن عمل کنید؟»

- «مشکلی نخواهد بود. می‌دانم که هر دوی شما و اراسموس برنامه‌هایی ریخته‌اید و از شما برای این تصمیم ناگهانی معذرت می‌خواهم اما حرفه سخنوری‌ام به پایان رسیده است. دیشب اجرای پایانی من روی صحنه بود.»

- «آیا بیمار هستید ارباب؟ باید طبیبی پیدا کنم؟»

- «آیا به این زودی فراموش کرده‌ای که شب قبل همراه لوک مردی دانا و مجرب در زمینه طب بوده‌ام؟ نه اراسموس، من در سلامت کامل هستم. هر چند شب قبل پس از بازگشت از آن زندان قادر به خوابیدن نبودم. سخنان هنگام جدایی پلوس بر روی ذهن و قلبم سنگینی می‌کرد و من تصمیم گرفتم تا از توصیه‌های خردمندانه او تا زمانی که تندرستی خود را دارم پیروی کنم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
اگ ماندینو به یاد می‌آورد
14 دقیقه
فصل اول
14 دقیقه
فصل دوم
15 دقیقه
فصل سوم
15 دقیقه
فصل چهارم
12 دقیقه
فصل پنجم
19 دقیقه
فصل ششم
13 دقیقه
فصل هفتم
14 دقیقه
فصل هشتم
7 دقیقه
فصل نهم - اصل نخست موفقیت
9 دقیقه
فصل دهم - اصل دوم موفقیت
9 دقیقه
فصل یازدهم - اصل سوم موفقیت
9 دقیقه
فصل دوازدهم - اصل چهارم موفقیت
8 دقیقه
فصل سیزدهم - اصل پنجم موفقیت
9 دقیقه
فصل چهاردهم - اصل ششم موفقیت
7 دقیقه
فصل پانزدهم - اصل هفتم موفقیت
9 دقیقه
فصل شانزدهم - اصل هشتم موفقیت
7 دقیقه
فصل هفدهم - اصل نهم موفقیت
5 دقیقه
فصل هجدهم - اصل آخر موفقیت
10 دقیقه
فصل نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم: پایان داستان
نویسنده
مترجممریم تیموری
راویغلامرضا صادقی، کرامت رودساز، مهیار ستاری، محسن زرآبادی پور، معصومه عزیز محمدی، سید ایمان اصفهانی، مجتبی فتح اللهی، ایمان اصفهانی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
37000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم

Futurist Esmaiel Rahimi
۱۴۰۰/۱۰/۶
شاید صلابت اصول ده گانه کناب دوم بزرگترین فروشنده دنیا همچون صلابت طومارهای ده گانه کتاب نخست نباشد، ‌اما بینش درونی بخش اول‌کتاب دوم بسیار نیرومند و دگرگون ساز می‌باشد. ‌
علیرضا همتی
۱۴۰۳/۱/۲۵
واقعا عالی بود، توصیه میکنم حتما وقتی شروع به خواندن کردین کمی صبور باشید، شاید اوایل کتاب زیاد جذاب نباشه، اما از یه جایی غوغا میکنه
سینا خدابخش
۱۴۰۲/۶/۲۰
عالی بود واقعا برای هر فروشنده‌ای لازمه خوندن این کتاب
Aboozar Dehdar
۱۴۰۲/۴/۹
نسبت به جلد اول خیلی ضعیف بیشتر در بعد خرافات فرو رفته
رضا اردستانی
۱۴۰۲/۲/۲۳
بیشتر بحث دینی داخل بود اما ارزش گوش دادن داشت 🙏
عادل رهبری
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
بهترین کتابی بودکه تابه حال شنیدم هم داستانی وهم اموزنده
محمدعلی امیان
۱۴۰۱/۳/۲۷
هر دو کتاب عالی هستند. نقطه نظرات جالبی دارند
علیرضا طاهری
۱۴۰۲/۱۲/۶
بهترین کتاب فروش است
محمدرضا خلیلی
۱۴۰۲/۳/۱۶
خیلی جالب و مفید
توصیه میکنن گوشش بدید
محمدامین ابراهیمی راد
۱۴۰۱/۵/۲۱
کتاب بسیار خوبی بود
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم

برای دریافت کتاب صوتی بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.