معرفی و دانلود کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان

عکس جلد کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان

چگونه می‌توانیم از طریق بازاریابی، هویت برند خود را تقویت کنیم؟ راحمه یونسی در کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان می‌کوشد مخاطبان خود را از راه‌ها و روش‌های گوناگون و متنوع به پاسخ این سؤال نزدیک کند. کتابی که با خواندن آن می‌توانید موفقیت کسب‌وکار خود را در حوزه‌ی تبلیغات و برندینگ تضمین کنید.

درباره‌ی کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان

برای موفقیت در کسب‌وکار خود، راهی نداریم جز این‌که در عرصه‌ی بازاریابی قوی ظاهر شویم. برای رسیدن به موفقیت باید از مسیر تبلیغات مؤثر و خلاقانه گذر کنیم، اما آیا بازاریابی همان تبلیغات و برندینگ است؟ بازاریابی یکپارچه، مفهومی که راحمه یونسی در کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان از آن سخن می‌گوید به چه معناست؟ در اثری که اکنون پیش روی شما قرار دارد، پاسخ‌های راهگشایی را به این پرسش‌ها خواهید خواند.

پیش از آن‌که به سراغ مطالعه‌ی این کتاب بروید، بهتر است با کلیات این مبحث آشنایی مختصری داشته باشید. بازاریابی یکی از جنبه‌های حیاتی هر کسب‌وکار موفق است. زیرا فرآیند شناسایی، پیش‌بینی و ارضای نیازها و خواسته‌های مشتری از طریق ایجاد، ترویج و توزیع کالاها و خدمات بر عهده‌ی این بخش می‌باشد. این جنبه‌ی ضروری و اساسی را می‌توان ستون فقرات هر کسب‌وکار موفقی قلمداد کرد، زیرا به افزایش فروش، ایجاد آگاهی از برند و وفاداری بیشتر مشتری کمک می‌کند.

بازاریابی شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها، از جمله تحقیقات بازار، توسعه‌ی محصول، تبلیغات فروش، روابط عمومی و خدماتی است که به مشتری عرضه می‌شود. هدف بازاریابی ایجاد یک تصویر قوی از برند شماست. تاجایی‌که نام و آوازه‌ی کسب‌وکار شما در بین مشتریان طنین‌انداز شود و آن‌ها را به خرید محصولات یا خدماتتان تشویق کند.

اگر به دنبال کشف تعاریف و توصیه‌هایی هستید که استراتژی‌های بازاریابی شما را در مسیر موفقیت قرار دهد، مطالعه‌ی کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان اثری است که می‌تواند برای شما راهگشا باشد. راحمه یونسی در این کتاب از مفهومی تحت عنوان بازاریابی یکپارچه نیز سخن می‌گوید. به طور کلی، بازاریابی یکپارچه به رویکرد استراتژیکی اشاره دارد که برای یکپارچه‌سازی ارتباطات و تجارب تعاملی به کار گرفته می‌شود، مخاطبان و افراد مشخص را هدف قرار می‌دهد و همچنین همه‌ی جنبه‌های بازاریابی یک برند را با یکدیگر هماهنگ می‌سازد.

راحمه یونسی در کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان شش فصل را برای شما تدارک دیده است و می‌کوشد از خلال این شش فصل جوانب گوناگون این موضوع را مورد بررسی قرار دهد. فصل اول با عنوان «بازاریابی همه‌چیز است» به چیستی مفهوم بازاریابی، ضرورت به‌کارگیری آن، و همچنین عناصر، مراحل و فرآیندهای آن می‌پردازد. نگارنده سپس در امتداد همین فصل، مراحل پنج‌گانه‌ی بازاریابی را به دقت و تفصیل مورد بررسی قرار می‌دهد و نکات ارزشمندی را درباره‌ی هریک در اختیار مخاطبان می‌گذارد. در فصل دوم کتاب با عنوان «کلیدهای دیده شدن» یونسی ساختار کانال‌های توزیع را شرح می‌دهد و شش گام طراحی کانال توزیع را یک‌به‌یک عنوان می‌کند. فصل سوم با عنوان «قصه‌ای برای نجات» به هویت برند شما اختصاص دارد. نویسنده مطالب بسیار مهمی را درباره‌ی اهمیت برندینگ، ساختار دوشاخه‌ای آن و چرخه‌ی عمر برند بیان می‌کند.

«تبلیغات» عنوان فصل چهارم کتاب است که همان‌گونه که از نامش پیداست، در آن قرار است مطالب جذابی را پیرامون معنا و مفهوم، ضرورت و انواع مختلف بسترهای ممکن در مقوله‌ی تبلیغات بخوانید. همان‌طور که به آن اشاره شد، راحمه یونسی فصل مستقلی از کتاب را به مفهوم بازاریابی یکپارچه (Integrated marketing) اختصاص داده است. او در این فصل ضمن معرفی مفصل این موضوع، انواع، مزایا و ابزارهای گوناگون آن را برمی‌شمارد و می‌کوشد از این طریق بینش شما را نسبت به این مسئله عمیق‌تر و شفاف‌تر سازد. فصل ششم و پایانی کتاب که «مشتریان خوشحال» نام دارد، مدل‌های مختلف یک رابطه‌ی رضایتمندانه میان کسب‌وکار و جامعه‌ی هدف را مورد بررسی قرار می‌دهد و تکنیک‌های فوق‌العاده‌ای را برای افزایش رضایت مشتریان در اختیار مخاطبان می‌گذارد.

کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان نوشته‌ی راحمه یونسی به همت انتشارات نمای علم تهیه و منتشر شده است.

کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در حوزه‌ی کسب و کار فعالیت دارید و به مباحث مارکتینگ و تبلیغات علاقه‌مند هستید، مطالعه‌ی کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان می‌خوانیم

درک تفاوت بین بازاریابی و تبلیغات برای مشاغل کوچک ممکن است دشوار باشد، زیرا این دو مفهوم ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. تبلیغات درواقع زیرمجموعه‌ای از بازاریابی یا یکی از اجزای ترکیب بازاریابی بزرگتر یک شرکت است. هدف بازاریابی و تبلیغات این است که مشتریان را متقاعد به خرید محصولات و خدمات شما کنند. در شرکت‌های بزرگ، بازاریابی و تبلیغات اغلب بین دو بخش تقسیم می‌شوند، یا بازاریابی در داخل انجام می‌شود درحالی‌که یک آژانس تبلیغاتی برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی شرکت استخدام می‌شود. بااین‌حال، مشاغل کوچک معمولاً از طریق بازاریابی و تبلیغات در خانه فعالیت می‌کنند، بنابراین باید بازار را به‌خوبی درک کنید تا بتوانید به‌طور مؤثر شرکت خود را برای مشتری موردنظر خود بازاریابی و تبلیغ کنید. تفاوت بازاریابی و تبلیغات در این است که بازاریابی شامل کلیه فعالیت‌هایی است که یک کسب‌وکار برای تسهیل تعامل بین شرکت و مشتری یا مشتری احتمالی انجام می‌دهد. از طرف دیگر، تبلیغات به‌طور خاص یک پیام عمومی پرداخت‌شده است که اقناع‌کننده است و هدف آن جلب‌توجه محصولات یا خدمات یک کسب‌وکار در میان مشتریان هدف آن است.

تبلیغات در بازاریابی نقش بسیار مهمی دارد به‌طوری‌که می‌توان گفت قلب بازاریابی، تبلیغات است. بازاریابی معمولاً توسط افرادی با روابط اجتماعی بالا و فن بیان قوی انجام می‌شود. این افراد با سر زدن به بخش‌های مختلف مانند فروشگاه‌ها، کارخانه‌های صنعتی، سازمان‌های مختلف و... برای کسب‌وکار‌های مختلف تبلیغات می‌کنند. بازاریابی نیاز به تجربه و مهارت درزمینه‌ی تبلیغات دارد. فردی که بازاریابی می‌کند باید با روش‌های مختلف تبلیغات آشنا باشد. هدف اصلی بازاریابی قانع کردن مشتریان برای خرید از کمپانی‌ها است؛ بنابراین افراد بازاریاب باید از تمامی شیوه‌های تبلیغات استفاده کنند و بدانند در هر مکان باید از چه شیوه تبلیغاتی استفاده کرد تا مشتریان قانع به خرید شوند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: بازاریابی همه‌چیز است
فصل دوم: کلید دیده شدن
فصل سوم: قصه‌ای برای نجات
فصل چهارم: تبلیغات
فصل پنجم: بازاریابی یکپارچه
فصل ششم: مشتریان خوشحال
جمع‌بندی
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نمای علم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-622-5225-49-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان

برای دریافت کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.