معرفی و دانلود کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید

عکس جلد کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید

جذب و افزایش مشتری و تبدیل کردن آن‌ها به مشتری وفادار، یکی از دغدغه‌های همیشگی صاحبان کسب‌وکار، تولیدکنندگان محصول، ارائه‌دهندگان خدمات و... است. جوزف کلمن در کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید در هشت مرحله به شما می‌آموزد که چطور می‌توان برای این چالش مهم، راه‌حل مناسبی را به‌کار برد. با خواندن این کتاب و اجرای راهنمایی‌های آن می‌توانید شاهد افزایش مشتریان ثابت و وفادار خود باشید. این اثر جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های وال استریت ژورنال به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید

کسب و کارهای موفق بیش از این‌ که به دنبال جذب مشتری برای انجام یک خرید باشند، به دنبال این هستند که مشتری آن‌ها بعد از یک بار خرید نیز، باز هم به سراغ آن‌ها بیاید. جوزف کلمن در این کتاب روش‌های مهمی را برای مشتری‌یابی ارائه می‌کند که با آزمون و خطا و بررسی‌های متعدد، نتیجه‌بخش و موفقیت‌آمیز بوده‌اند. جوزف کلمن (Joey Coleman) در کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید (Never Lose a Customer Again) تاکید می‌کند که خرید کردن همواره با احساس انجام می‌شود. در واقع بیشتر از منطق و استدلال، این احساس است که در زمان خرید یک محصول تاثیر دارد. به همین دلیل، نویسنده، با تحلیل و بررسی هشت مرحله‌ی احساسی که مشتری پس از گذشت صد روز از خرید یک محصول آن‌ها را تجربه می‌کند و پشت سر می‌گذارد، شما را در این مسیر راهنمایی می‌کند.

اغلب ما خیال می‌کنیم که برای جذب مشتری، باید اقدامات مفید و اثرگذاری انجام دهیم تا در نهایت منجر به خرید نهایی شود. اما جوزف کلمن در کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید، به همه‌ی افرادی که دغدغه‌ی جذب مشتری را دارند، نشان می‌دهد که چطور می‌توان با آگاهی از این هشت مرحله‌ی احساسی، یک مشتری ثابتِ همیشگی داشت. او بر این باور است که اگر ما بتوانیم این هشت مرحله‌ی احساسی‌ مشتری را به خوبی بشناسیم، می‌توانیم از ابزارها و فرصت‌هایی که در اختیارمان است برای برقراری ارتباط و تعامل دوطرفه و جذب مشتری همیشگی استفاده کنیم.

احتمالا این سوال برای شما هم پیش بیاید که آیا پشت سر گذاشتن این هشت مرحله‌ی احساسی برای همه‌ی افراد یکسان است؟ همه‌ی صاحبان کسب و کارها با آگاهی از این مراحل می‌توانند در داشتن مشتری وفادار موفق شوند؟ باید گفت که همه‌ی افراد، این مراحل را به طور یکسانی پشت سر می‌گذارند. بنابراین، اطلاع از آن‌ها می‌تواند به همه‌ی صاحبان کسب‌و‌کارها در این زمینه کمک کند. آن چه در این مسیر مهم است، توانایی شما برای هدایت و حمایت از مشتری برای داشتن یک تجربه‌ی خوب است. اگر بتوانید به درستی و هم‌گام با مشتری قدم بردارید، آن وقت قادر خواهید بود محصول یا خدمات خود را با روشی درست و استاندارد به او بفروشید و تجربه‌ی خوبی را از یک خرید موفق برای او رقم بزنید. در صورتی که فعالیت‌های شما در زمان درست و به شکل صحیح انجام نشود، باید انتظار این را داشته باشید که مشتری در میانه‌ی راه، شما را ترک کند و نسبت به خرید، بی‌میل شود.

کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید به قلم جوزف کلمن و با ترجمه‌ی ساسان جعفرنیا و مهدی صفایی خرم منتشر شده و انتشارات زمان تغییر این اثر را روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

نکوداشت‌های کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید

  • دوری کلارک، نویسنده و پروفسور دانشگاه، معتقد است که جوزف کلمن در کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید به ما یادآوری می‌کند که روش بلندمدت سودآوری، برقراری رابطه‌ی طولانی‌مدت با مشتری است. همچنین می‌گوید: «جوزف کلمن با نوشتن کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید، به‌خوبی به ما نشان می‌دهد که چگونه یک تعامل دوطرفه‌ی مدت‌دار با مشتری بسازیم.»
  • شپ هایکن، نویسنده پرفروش و متخصص خدمات مشتری نیز، مطالعه‌ی این کتاب را برای همه‌ی افرادی که به‌نوعی با مشتری سروکار دارند، حیاتی می‌داند. شب هایکن موضوع این کتاب را چیزی فراتر از خدمات مشتری و تجربه‌ی مشتری می‌داند. او معتقد است که محتوای این کتاب قرار است در زمینه‌ی اعتبار دادن به مشتری به ما کمک کند تا در نهایت مشتری، تمایل زیادی به همراهی طولانی‌مدت با ما داشته باشد.
  • کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید نوشته‌ی جوی کلمن یکی از بهترین کتاب‌هایی است که در طی این سال‌ها درباره‌ی شناخت مشتری و جذب آن خوانده‌ام. نویسنده در این کتاب، روشی مناسب، متعادل و کاربردی را بدون زیر سوال بردن اصول شرکت، برای ایجاد ارتباط خوب با مشتری بیان می‌کند. (مایکل پورت، نویسنده پرفروش در مجله وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز)
  • این اثر بهترین راه‌های جذب مشتری را ارائه می‌دهد که به‌خوبی قابل اجرا هستند. با مطالعه‌ی این اثر، نحوه‌ی مراقبت بهتر از مشتریان خود را می‌آموزید و به طور چشمگیری درآمد خود را بهبود می‌بخشید. پس این کتاب را بخوانید! (UJ Ramdas, Co-Founder at Intelligent Change)

کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به‌همه‌ی صاحبان مشاغل، کارآفرینان، تولیدکنندگان و همه‌ی افرادی که می‌خواهند در فعالیت حرفه‌ای خود رشد چشم‌گیری داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ی جوزف کلمن بیشتر بدانیم

جوزف کلمن، علاوه بر تالیف کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید، کتاب‌های متنوع و مختلف دیگری هم نوشته است که به‌تازگی در حال ترجمه به فارسی و انتشار هستند؛ اما نکته‌ی مهم درباره‌ی جوزف کلمن به‌عنوان یکی نویسنده‌ی پرفروش این است که او را بیشتر از نویسنده بودن، باید یک مشاور کاربلد در حوزه‌ی «تعامل و ارتباط با مشتریان» دانست. به همین دلیل است که به‌خوبی توانسته، مجموعه‌ی تجربیات خود را که ماحصل سال‌ها فعالیت در جایگاه یک مشاور است، به رشته‌ی تحریر درآورد.

جوزف کلمن به‌عنوان مشاور در کنار سازمان‌های معتبر و صاحب‌نامی چون ناسا، بانک جهانی، ویرپول و... حضور داشته است. او به مدت بیست سال مشاور کسب‌وکارهای نام‌برده و سازمان‌های مختلفی بوده تا به آن‌ها کمک کند که مشتریان‌شان را به طرفداران پروپاقرص محصول یا خدمات‌ خود تبدیل کنند. کلمن علاوه بر همکاری با کسب‌وکارهای معتبر و نوشتن کتاب، با برگزاری همایش‌ها، سمینارها و پروژه‌های کارگاهی بسیاری در تلاش برای در اختیار گذاشتن دانش نظری و تجربی خود در حوزه‌ی تعامل با مشتری بوده است. تدریس در دانشگاه هم بین سوابق علمی و حرفه‌ای این نویسنده به چشم می‌خورد.

در بخشی از کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید می‌خوانیم

کمپانی‌ها در طی سال‌ها به شرکت‌هایی تبدیل شده‌اند که با بخش‌های بیشتر، قوانین بیشتر و افراد بیشتری کار می‌کنند. ارتباطات انسانی هرچند که هنوز هم وجود خواهد داشت اما با بزرگ شدن کمپانی‌ها دیگر این ارتباطات انسانی در بسیاری از بخش‌ها حذف می‌شوند. در کسب و کارهای جدید دیگر زیاد این جمله را می‌شنوید که این موضوع شخصی نیست، این یک موضوع تجاری است و یا موضوع کار، موضوع کار است و موضوعات شخصی، موضوعات شخصی و قرار نیست این دو بخش با هم ترکیب شود.

این موضوع به یک باور قوی تبدیل شده است که ارتباطات شخصی، گفتگو در مورد احساسات و نشان دادن هیجانات باید صرفاً در محیط خانه و خارج از محیط کار باشد. تجارت‌ها با رشد خود سردتر می‌شوند و قوانین دست و پاگیری ایجاد می‌کنند که همین قوانین دست و پاگیر نیز بر مشتری تأثیر می‌گذارد و سبب می‌شود که مشتری احساس کند که آن چنان که باید به او توجه نمی‌شود. دیگر مشتریان احساس نمی‌کنند که مشتری خاص هستند زیرا ساختارها و عملیات‌های شرکت‌ها بیشتر می‌شود و ارتباطات از حالت انسانی به ارتباط تجاری تبدیل می‌گردد.

در بسیاری از سازمان‌ها روش برخورد با مشتری بصورت مکانیکی درآمده است و دیگر احساسات مشتری در نظر گرفته نمی‌شود. بعنوان مثال فرض کنید که یک مشتری یک نسخه از قرارداد را می‌خواند و می‌خواهد بداند مرحله بعدی کار به چه صورت است و حتی گاهی مشتری‌ها سوالاتی می‌پرسند که نشان می‌دهد اصلاً قرارداد را هم نخوانده‌اند و صرفاً می‌خواهند اول احساسشان به شرکت‌ها را بسنجند و بعد بدون خواندن قرارداد آن را امضا نمایند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: نوشته‌ای از نویسنده: تجارت آینده، انسان با انسان است
فصل دوم: اگر یک دندانپزشک می‌تواند چرا شما نتوانید؟
فصل سوم: هزینه از دست دادن مشتری
فصل چهارم: ریزش مشتری: مشکل فرهنگی و ساختاری
فصل پنجم: تجربه مشتری چیست؟
فصل ششم: شما تنها 100 روز زمان دارید تا بتوانید خود را نشان دهید
فصل هفتم: 8 مرحله در تجربه مشتری
فصل هشتم: مرحله اول: ارزیابی
فصل نهم: مرحله دوم: پذیرفتن
فصل دهم: مرحله سوم: تأیید کردن
فصل یازدهم: مرحله چهارم: فعال‌سازی
فصل دوازدهم: مرحله پنجم: عادت کردن
فصل سیزدهم: مرحله ششم: کامل کردن
فصل چهاردهم: مرحله هفتم: پذیرش
فصل پانزدهم: مرحله هشتم: حمایت
فصل شانزدهم: شروع کنیم: چگونه از همین امروز از دست دادن مشتری را متوقف نماییم
فصل هفدهم: نتیجه: اگر کامکست می‌تواند این کار را انجام دهد شما هم می‌توانید
پیوست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، مهدی صفایی خرم
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات372
زبانفارسی
شابک978-622-94158-4-9
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید

مرتضی بهداروند
۱۴۰۲/۸/۲۱
برای هر کسب و کاری، مشتری حرف اول رو میزنه
یک مشتری خوب میتونه مشتری‌های دیگ‌ای روهم باخودش همراه کنه
بهرام طاهری
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
بسیارکتاب خوبی هست
توصیه می‌کنم حتمامطالعه کنید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید

برای دریافت کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.