معرفی و دانلود کتاب بانک نهایی - امتحانات تاریخ 3 با 20 تمام میشه: رشته انسانی

عکس جلد کتاب بانک نهایی - امتحانات تاریخ 3 با 20 تمام میشه: رشته انسانی
قیمت:
۵۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بانک نهایی - امتحانات تاریخ 3 با 20 تمام میشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بانک نهایی - امتحانات تاریخ 3 با 20 تمام میشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بانک نهایی - امتحانات تاریخ 3 با 20 تمام میشه: رشته انسانی

کتاب بانک نهایی - امتحانات تاریخ 3 با 20 تمام میشه، تألیف بهروز یحیی، بانک جامع سؤالات امتحانات نهایی نظام جدید داخل و خارج از کشور را به همراه درسنامه‌هایی خلاصه اما کامل از تاریخ پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی انسانی به شما ارائه می‌دهد تا این درس را بهتر و عمیق‌تر یاد بگیرید و در آزمون‌های نهایی نمره‌ی عالی را کسب کنید.

درباره‌ی کتاب بانک نهایی - امتحانات تاریخ 3 با 20 تمام میشه

کتابی که پیش رو دارید، کتاب بانک نهایی - امتحانات تاریخ 3 با 20 تمام میشه، بانک کامل سؤالات امتحانات نهایی تاریخ 3 داخل و خارج از کشور را در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب توسط بهروز یحیی و مخصوص دانش‌آموزان پایه دوازدهم انسانی تألیف شده است.

چیدمان سؤالات در کتاب بانک نهایی - امتحانات تاریخ 3 با 20 تمام میشه به صورت تیپ‌بندی‌شده و درس به درس طراحی شده و مؤلف از ادغام سؤالات تکراری و مشابه خودداری کرده است، بنابراین کتابی خلاصه و در عین حال کامل به شما ارائه می‌دهد. همچنین برای آشنایی با نحوه‌ی نمره‌دهی در امتحان تاریخ دوازدهم انسانی، چند دوره از آزمون‌های نهایی سال‌های اخیر با ریزبارم‌بندی آن‌ها در پایان کتاب ذکر شده است.

درسنامه‌های خلاصه و دقیق از ویژگی‌های مفید کتاب بانک نهایی - امتحانات تاریخ 3 با 20 تمام میشه به‌شمار می‌رود. بخش مشاوره‌ی درسی در ابتدای هر درسنامه، اهمیت درس مربوطه را خاطرنشان می‌کند و به شما می‌گوید هر درس چند نمره را در آزمون‌های امتحانی به خود اختصاص می‌دهد.

کتاب بانک نهایی - امتحانات تاریخ 3 با 20 تمام میشه منبعی استاندارد برای مرور درسی و کسب موفقیت در امتحانات درس تاریخ 3 است که توسط انتشارات محبوب خیلی سبز به چاپ و انتشار رسیده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

کتاب بانک نهایی - امتحانات تاریخ 3 با 20 تمام میشه برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته‌ی انسانی که می‌خواهند درس تاریخ را به‌خوبی مرور کرده و نمونه سوالات جامع و کامل امتحانی را در اختیار داشته باشند،‌ مخاطب این کتاب هستند.

فهرست مطالب کتاب

درس اول:‌ تاریخ‌نگاری و منابع دوره‌ی معاصر
درس دوم:‌ ایران و جهان در آستانه‌ی دوره‌ی قاجار
درس سوم:‌ سیاست و حکومت در عصر قاجار (از آغاز تا پایان سلطنت ناصرالدین شاه)‌
درس چهارم:‌ اوضاع اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی عصر قاجار
درس پنجم: نهضت مشروطه‌ی ایران
درس ششم: جنگ جهانی اول و ایران
درس هفتم: ایران در دوره‌ی حکومت رضاشاه
درس هشتم: جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن
درس نهم: نهضت ملی شدن صنعت نفت ایران
درس دهم: انقلاب اسلامی
درس یازدهم:‌ استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی
درس دوازدهم: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس
ضمیمه: امتحانات نهایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بانک نهایی - امتحانات تاریخ 3 با 20 تمام میشه: رشته انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-230-616-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بانک نهایی - امتحانات تاریخ 3 با 20 تمام میشه

برای دریافت کتاب بانک نهایی - امتحانات تاریخ 3 با 20 تمام میشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.