معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور نوشته‌ی بهروز یحیی، سه کتاب تاریخ رشته‌ی علوم انسانی را به صورت طبقه‌بندی‌شده و با کمک نمودارها و اشکال گوناگون به طور جامع آموزش می‌دهد. این کتاب برای داوطلبان کنکور علوم انسانی به‌ویژه برای جمع‌بندی و دوره‌ی درس تاریخ بسیار مناسب است؛ چرا که در عین پرداختن به نکات مهم و جزئیات، مطالب را بسیار خلاصه ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور

درس تاریخ، یکی از درس‌های سخت رشته‌ی علوم انسانی شناخته می‌شود چرا که حجم بسیار زیادی از اطلاعات ریز و جزئی را در برمی‌گیرد و در عین حال حاوی مطالب مفهومی و تحلیلی بسیار است. این درس به همراه جغرافی ضریب بالایی در کنکور دارد و به همین دلیل هم باید مورد مطالعه‌ی دقیق و کامل قرار گیرد. اما چطور می‌توان این حجم مطالب پراکنده را به صورت کامل به خاطر سپرد و مطالب آن را به طور دقیق به یاد داشت؛ تا جایی که بتوان سؤالات سخت و گیج‌کننده‌ی کنکور را پاسخ داد؟ شاید یکی از بهترین جواب‌ها، مطالعه‌ی دقیق و چندباره‌ی کتاب کم‌حجم لقمه طلایی تاریخ کنکور نوشته‌ی بهروز یحیی باشد.

کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور که انتشارات مهر و ماه نو آن را چاپ و منتشر کرده است، هر فصل از کتاب درسی تاریخ را به صورت طبقه‌بندی شده ارائه می‌دهد و از نمودارهای مختلف برای آموزش هر یک از مفاهیم و اطلاعات استفاده می‌کند. همه‌ی نکات ریز و درشت کتاب‌های تاریخ، حتی عکس‌های مهم نیز در کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور قرار گرفته است تا چیزی از قلم نیفتد و شما فقط با خواندن این کتاب بتوانید به سؤالات کنکور با درصد بالایی پاسخ دهید. نمودارها، تصاویر و جداول نیز به کمک داوطلبان و خوانندگان این اثر می‌آیند تا کتاب را ساده‌تر و مطالب را در حافظه‌ی آن‌ها تثبیت کنند. در انتهای هر فصل نیز، سؤالات چهارگزینه‌ای وجود دارد که داوطلبان کنکور با پاسخ دادن به آن‌ها، می‌توانند میزان یادگیری آن درس را بسنجند و دانش و تسلط خودشان را نسبت‌به اطلاعات موجود در کتاب محک بزنند. گفتنی‌ست که پاسخ این سوالات در انتهای کتاب وجود دارد.

با خرید نسخه چاپی یا الکترونیکی کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور می‌توانید نسخه‌ی صوتی آن را نیز دریافت کنید. این مورد با اسکن کردن رمزینه یا کیوآرکد موجود در بخش فهرست کتاب امکان‌پذیر است. یکی از نکات منحصربه‌فرد درباره‌ی کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور این است که به طور کامل رنگی است در نتیجه عکس‌های کتاب را می‌توانید با کیفیت‌ خوب ببینید و به خاطر بسپارید. از دیگر مزایای کتاب، وجود کیوآرکد اینترنتی در انتهای آن است که با اسکن آن می‌توانید سؤالات بیشتر و محتوای تکمیلی این اثر آموزشی را از طریق آن دریافت کنید.

کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور، مثل یک خلاصه‌نویسی خوب، برای دوره کردن مطالب درسی، پیش از امتحانات پایان‌ترم و به‌ویژه جمع‌بندی کنکور بسیار کاربردی و مناسب است. این کتاب را انتشارات مهر و ماه نو به چاپ رسانده و منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ طلایی مهر و ماه نو

همان‌طور که از اسم مجموعه پیداست، مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی انتشارات مهر و ماه نو، کتاب‌هایی کم‌حجم و کاربردی هستند که می‌توانند تأثیری طلایی برای یادگیری و جمع‌بندی دروس پیش از کنکور داشته باشند. این مجموعه در واقع هر درس را لقمه می‌کند و به مخاطب می‌دهد. همه محتوای کتاب درسی و نکات به صورت طبقه‌بندی شده و به کمک نمودارها و جداول، به بهترین و ساده‌ترین نحو به مخاطب آموزش داده می‌شود. در بیشتر موراد نیز در انتهای هر فصل با سوالات چهارگزینه‌ای مطالب کاملا در ذهن مخاطب ثبت می‌شود. در انتها، این مجموعه برای دوره کردن دروس بسیار مناسب است و با یک نگاه به هر صفحه، مخاطب می‌تواند محتواهای مربوط را به خاطر بیاورد. مجموعه‌ی لقمه طلایی شامل کتاب‌های متعددی برای هر سه رشته‌ی علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی است و بعضی سرفصل‌های مرتبط کتاب‌های درسی را نیز به صورت جامع مورد بررسی قرار داده. «لقمه طلایی روانشناسی کنکور»، «لقمه طلایی زیست گیاهی کنکور»، «لقمه طلایی حسابان کنکور»، «لقمه طلایی شیمی آلی کنکور»، «لقمه طلایی واژگان عربی سطر به سطر» و... برخی از کتاب‌های این مجموعه است.

کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور برای داوطلبان کنکور علوم انسانی و دانش‌آموزان دبیرستانی این رشته مناسب و کارآمد است.

در بخشی از کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم می‌خوانیم

تمدن دره‌ی سند: طبق کاوش‌های باستان‌شناسی در اوایل سده‌ی بیستم، در حدود 5 هزار سال پیش تمدن پیشرفت‌های در کنار رود سند وجود داشت. بقایای شهرهای بزرگ موهنجودارو و هاراپا واقع در پاکستان کشف شده‌اند. تمدن سند متکی بر کشاورزی بود. ساکنین این منطقه در جلگه‌های آبرفتی و حاصل‌خیز اطراف رود سند، محصولاتی مانند جو، گندم و پنبه کشت می‌کردند. اهالی تمدن سند به پرورش دام، به‌ویژه گاومیش می‌پرداختند. نشانه‌هایی از رواج صنعت سفال‌گری و نساجی در آن منطقه به‌دست آمده است. وجود برخی اشیای متعلق به مراکز تمدنی ایران و بین‌النهرین در کشفیات موهنجودارو و هاراپا حاکی از آن است که این مراکز با یکدیگر دادوستد داشتند.

فهرست مطالب کتاب

تاریخ دهم
درس 1: تاریخ و تاریخ‌نگاری
درس 2: تاریخ؛ زمان و مکان
درس 3: باستان‌شناسی؛ در جست‌وجوی میراث فرهنگی
درس 4: پیدایش تمدن؛ بین‌النهرین و مصر
درس 5: هند و چین
درس 6: یونان و روم
درس 7: مطالعه و کاوش در گذشته‌های دور
درس 8: سپیده‌دم تمدن ایرانی
درس 9: ورود آریایی‌ها تا پایان هخامنشیان
درس 10: اشکانیان و ساسانیان
درس 11: آیین کشورداری
درس 12: جامعه و خانواده
درس 13: قتصاد و معیشت
درس 14: دین و اعتقادات
درس 15: زبان و آموزش
درس 16: هنر و معماری
تاریخ یازدهم
درس 1: منابع پژوهش در تاریخ اسلام و ایران دوران اسلامی
درس 2: روش پژوهش در تاریخ؛ بررسی و سنجش اعتبار شواهد و مدارک
درس 3: اسلام در مکه
درس 4: امت و حکومت نبوی در مدینه
درس 5: تثبیت و گسترش اسلام در دوران خلفای نخستین
درس 6: امویان بر مسند قدرت
درس 7: جهان اسلام در عصر خلافت عباسی
درس 8: اسلام در ایران؛ زمینه‌های ظهور تمدن ایرانی - اسلامی
درس 9: ظهور و گسترش تمدن ایرانی - اسلامی
درس 10: ایران در دوران غزنوی، سلجوقی و خوارزمشاهی
درس 11: حکومت، جامعه و اقتصاد در عصر مغول - تیموری
درس 12: فرهنگ و هنر در عصر مغول - تیموری
درس 13: تحولات سیاسی و اقتصادی ایران در دوره‌ی صفوی
درس 14: فرهنگ و تمدن در عصر صفوی
درس 15: قرون وسطا
درس 16: رنسانس و عصر جدید
تاریخ دوازدهم
درس 1: تاریخ‌نگاری و منابع دوره‌ی معاصر
درس 2: ایران و جهان در آستانه‌ی دوره‌ی معاصر
درس 3: سیاست و حکومت در عصر قاجار
درس 4: اوضاع اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی عصر قاجار
درس 5: نهضت مشروطه‌ی ایران
درس 6: جنگ جهانی اول و ایران
درس 7: ایران در دوره‌ی حکومت رضاشاه
درس 8: جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن
درس 9: نهضت ملی شدن صنعت نفت ایران
درس 10: نقلاب اسلامی
درس 11: استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی
درس 12: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس
پاسخ‌نامه کلیدی
QR-code سؤالات کنکور و محتوای تکمیلی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات329
زبانفارسی
شابک978-600-317-408-5
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی تاریخ کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.