معرفی و دانلود کتاب بدگویی

عکس جلد کتاب بدگویی
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بدگویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بدگویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بدگویی

کتاب بدگویی نوشته‌ی پرنیان حقیقی، درباره چند پری کوچک و بازیگوش است که در مورد غیبت و بدگویی به کودکان هشدار می‌دهند و آن‌ها را به پرهیز از این کار تشویق می‌کنند.

موضوع کتاب بدگویی چیست؟

بهترین روش برای آموزش مسائل گوناگون از جمله نکات اخلاقی به کودکان استفاده از داستان‌ها و زبان تمثیلی است. چرا که ارتباط کودکان با داستان‌ به درک بهترشان از موضوع کمک می‌کند. این قصه درباره یک پری کوچک و خوش اخلاق به نام نازپری است که دوستان زیادی دارد و در سرزمین سفیدی‌ها زندگی می‌کنند. روزی تعدادی پریِ غریبه با شکل متفاوت از سرزمین دیگری به محل زندگی نازپری می‌آیند اما چون نازپری از آن‌ها خوشش نمی‌آید هر روز با دوستانش درباره مهمان‌های تازه‌وارد غیبت و بدگویی می‌کند. حرف‌های نازپری تا جایی ادامه پیدا می‌کند که باعث می‌شود کل سرزمین سفیدی‌ها دچار دردسر شود.

کتاب بدگویی مناسب چه کسانی است؟

این داستان زیبا همراه با تصاویری جذاب برای کودکان 8 تا 10 ساله سرگرم کننده و آموزنده است.

در بخشی از کتاب بدگویی می‌خوانیم:

یک روز که نازپری و دوستانش روی برگ‌های گلِ نیلوفر نشسته بودند و داشتند از پری‌های تازه وارد، بدگویی می‌کردند، نمی‌دانستند که ممکن است، کسی حرف هایشان را بشنود. چون یکی از پری‌های مهاجر و بال بنفش که داشت از آن جا رد می‌شد، حرف‌های آن‌ها را شنید و زود رفت و به بقیه خبر داد.

پری‌های بنفش، خیلی ناراحت شدند و با خودشون فکر کردند، شاید تویِ سرزمین سفیدی‌ها، همه، درباره-ی¬شان اینطوری فکر می‌کنند و هیچکسی آن‌ها را دوست ندارد.

برای همین، به سرزمین خودشان برگشتند، حاکم سرزمین بنفشه‌ها وقتی ماجرا را فهمید عصبانی شد و نامه‌ای برای حاکم سرزمین سفیدی‌ها فرستاد. می‌دانید توی نامه چه نوشته بود؟! توی نامه نوشته بود: «خودتان را برای جنگ آماده کنید تا زشت و زیبا را نشان‌تان بدهم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بدگویی
نویسنده
ناشر چاپینشر لک لک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-622-6668-24-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بدگویی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بدگویی

برای دریافت کتاب بدگویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.