معرفی و دانلود کتاب خانه‌ای برای حیوانات و پرندگان

عکس جلد کتاب خانه‌ای برای حیوانات و پرندگان
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه‌ای برای حیوانات و پرندگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه‌ای برای حیوانات و پرندگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه‌ای برای حیوانات و پرندگان

کتاب خانه‌ای برای حیوانات و پرندگان نوشته‌ی شمیلا شهرابی روایتگر داستان کوتاهی از دختری به نام شیرین است که دلش می‌خواهد به حیوانات و پرندگان کمک کند.

درباره‌ی کتاب خانه‌ای برای حیوانات و پرندگان

شمیلا شهرابی نویسنده‌ی داستان‌های کودکانه در مجموعه کتاب‌های عروسک آرزوها داستان‌های سرگرم‌کننده و آموزنده‌ای را به تصویر می‌کشد. او در کتاب خانه‌ای برای حیوانات و پرندگان از احساسات دختری به نام شیرین سخن می‌گوید؛ دختری که از دیدن رنج‌های حیوانات و پرندگان دلش به درد می‌آید و می‌خواهد به آن‌ها کمک کند.

کتاب خانه‌ای برای حیوانات و پرندگان مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب را به همه‌ی کودکان 6 تا 12 ساله‌ی علاقه‌مند به داستان توصیه می‌کنیم. همچنین اگر می‌خواهید مفهوم مهربانی را به فرزندانتان آموزش دهید، این اثر را برای آن‌ها بخوانید.

در بخشی از کتاب خانه‌ای برای حیوانات و پرندگان می‌خوانیم

این صحنه، دل شیرین را به درد آورده بود. اصلاً حواسش نبود که زیبا و‌ مینا به همراه مادرهای‌شان دارند با سرعت، به سمتِ خانه می‌روند و از آن جا دور می‌شوند. غصه‌ی بچه گربه‌ها تمام وجودش را پر کرده بود که ناگهان صدای مادرش را شنید: «شیرین شیرین، مامان! کجایی؟ بیا بریم خونه، خیس می‌شی، سرما می‌خوری، بیا بریم!» تمام راه، شیرین ساکت بود. پیش خود فکر می‌کرد، ‌ای کاش، می‌توانست برای حیوانات بی سر پناه این پارک، کاری انجام دهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه‌ای برای حیوانات و پرندگان
نویسنده
ناشر چاپینشر لک لک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات12
زبانفارسی
شابک978-622-6668-72-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خانه‌ای برای حیوانات و پرندگان

برای دریافت کتاب خانه‌ای برای حیوانات و پرندگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.