معرفی و دانلود کتاب برادر خوانده

عکس جلد کتاب برادر خوانده
قیمت:
۳۰۰۰۰ 21000 تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برادر خوانده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برادر خوانده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برادر خوانده

کتاب برادر خوانده نوشته محمود مهدوی، در قالب یک داستان بلند برای نوجوانان نوشته شده که به نوعی تاریخ تحولات فرهنگی در منطقه اردبیل را به نمایش می‌کشد.

داستان این کتاب با حمله و تاراج کتابخانه‌ مجموعه‌ بنا و بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی آغاز می‌شود که همین موضوع نمادی است از شبیخون فرهنگی به این منطقه تاریخی و اقلیمی ایران، داستان در ادامه به ماجرای حمله‌ روس‌ها و ورود آن‌ها به اردبیل و بمباران سربازخانه و کشتار سربازها و در پی آن وضعیت اسفبار مردم شهر پس از حمله روس‌ها به آن می‌پردازد و صحنه‌های بدیع از این واقعه را در دل خود ترسیم می‌کند. رمان در ادامه شرحی از مبارزه و مقابله مردمی با ارتش مهاجم روسیه در اردبیل و حمله گرگ‌ها به سربازان و فرماندهان روس که نوعی مقابله نمادین با بیگانگان به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب برادر خوانده می‌خوانید:

گرگ چشم چرخاند و روی پنجه‌ها به سرگئی زدیم شد. نوک چکمه نظامی‌اش را به دندان گرفت و کشید. سرگئی تکان نخورد. بویی بینی‌اش را نیش زد و سرش را سمت حوض برگرداند. سرگئی به لبه حوض خورده بود و خون سرش توی آب موج می‌زد. گرگ به سختی از بو دل کند و خودش را به خورجین‌ها رساند. یکی زا به دندان گرفت و روی دیوار، کنار پنجره مشبک مسی ایستاد. خورجین را انداخت داخل و برگشت سراغ بقیه. زوزه‌ای تا بیخ گلویش بالا آمد و بی‌اختیار از همان جایی که پایین سریده بود، خودش را به پشت بام رساند. دست‌هایش را لبه هره گذاشت. سینه جلو داد و سر به آسمان زوزه کشید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برادر خوانده
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات102
زبانفارسی
شابک978-600-03-0682-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ 21000 ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برادر خوانده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب برادر خوانده

برای دریافت کتاب برادر خوانده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.