معرفی و دانلود کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

عکس جلد کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست دربردارنده‌ی تجربیات باارزش و مفید کیم وو چونگ، مدیر و مؤسس سابق کمپانی دوو برای جوانان کره‌ای و سراسر جهان است که به آن‌ها کمک می‌کند مسیری درست را برای دستیابی به موفقیت انتخاب کنند.

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست: راهی به سوی موفقیت واقعی (Every Street is Paved with Gold: The Road to Real Success)، یکی از پرفروش‌ترین و برجسته‌ترین کتاب‌های کره‌‌ای است. این کتاب پس از انتشار طرفداران زیادی پیدا کرد و در سراسر جهان به زبان‌های گوناگون ترجمه شد. علت اصلی محبوب بودن آن، این است که درباره‌ی سرنوشتی حقیقی می‌باشد و دربردارنده‌ی پندهای مهمی برای تمام اقشار خصوصا جوانان است.

کیم وو چونگ (Kim Woo Choong) نابغه‌ای کارآفرین است که با تلاش و پشتکارش توانسته دنیا را مبهوت و حیرت‌زده‌ی خود کند. نبوغ و هوش منحصر به فرد او در کار و تجارت، مورد تقدیر بسیاری از مدیران جهان قرار گرفت. او در خانواده‌ی فقیری بزرگ شد اما با تدبیر، هوش بالا، سعی و تلاشش، گروه صنعتی دوو را با بیش از 25 میلیارد دلار فروش سالیانه تاسیس کرد. زندگی او مملو از راهکارها و ایده‌های خلاقانه، مفید و کاربردی است که اگر آن‌ها را در زندگی خود به کار ببرید، می‌‌توانید به موفقیت‌های چشم‌گیری در کار و زندگی خود برسید.

این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند که چگونه راهکارهای جدیدی برای اخذ تصمیمات مهم زندگی کسب کنید، جلسات کاری طولانی خود را به پایان برسانید، وام‌هایی با مبالغ بالا بگیرید و کارمندان بزرگ و مطرح را استخدام کنید و...

هم‌چنین این کتاب صوتی به شما می‌گوید که برای دستیابی به اهداف خود باید به سختی و با درایت کار کنید و از درآمد خود به شکلی بهینه در جهت بهبود وضعیت جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، استفاده نمایید. آرام آرام این موضوع را درک می‌کنید که سنگ‌فرش‌های هر خیابان از طلا هستند و به سمت جاده موفقیت حرکت خواهید کرد.

کیم وو چونگ را بیشتر بشناسیم:

کیم وو چونگ، نویسنده و کارآفرین درخشان و برجسته‌ای است که پس از جنگ، از صفر آغاز به کار کرد و هیچ سرمایه‌ و درآمدی نداشت، اما با کوشش مداوم و هوش بالای خود توانست یکی از شرکت‌های بزرگ بین‌المللی جهان به نام «دوو» را تأسیس کند. او نخست با خرید و احیا کردن شرکت‌های ورشکسته کارش را شروع کرد. اغلب کتاب‌ها و سخنرانی‌های او خطاب به جوانان است. جوانانی که ممکن است متعلق به نقاط گوناگون این کرۀ خاکی باشند.

جوایز ارزنده‌ی کیم وو چونگ نابغه‌ی کارآفرین عبارت‌اند از:

- تقدیر مجله کره‌ای اکونومیست در سال 1988 به عنوان تاجری موفق و مؤثر.
- تقدیر دفتر یونسکو در سئول در سال 1989 به عنوان فردی که با تلاش معنای دیگری به کار داده است.
- تقدیر توسط دولت پاکستان و سودان به خاطر کمک به پیشرفت اقتصادشان و دریافت نشان‌ افتخار در ایالات‌ متحده و کره
- دریافت جایزه بین‌المللی از کارل گوستاو شانزدهمین پادشاه سوئد، در ژوئن سال 1984 که این جایزه هر سه سال یک‌بار توسط اتاق بازرگانی به کارآفرینانی که ایده خود را به مرحله عمل رسانده‌اند، اعطا می‌شود.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست:

- اکثر نوآورى‌ها حاصل افکار ساده هستند.
- رؤیاها قدرت ایجاد تغییر در جهان هستند.
- همیشه با ذهنیت یک مالک کار و زندگى کنید.
- اگر فقط به‌ موقعیت فعلی‌ات بچسبی، دیگران از کنارت می‌گذرند.
- یک اشتباه، معلم خوبى براى انسان است، دو اشتباه بسیار زیاد است.
- تجارت تنها سود کردن نیست، کمتر ضرر کردن نیز بخشى از تجارت است.
- کسی که خودش را غرق در کارش کرده است، هرگز شکست نمی‌خورد.
- موقعیت‌هاى کارى بزرگ‌تر و مهم‌تر، باید با جدیت و قاطعیت بیشترى دنبال شوند.
- در نظر پیشگامان، دنیا مکانی است بزرگ و بی‌نهایت کار برای انجام دادن وجود دارد.
- برنج باید در ظرف باشد تا خورده شود وقتی روی زمین ریخت دیگر هیچ‌کس آن را نمى‌خورد.

در قسمتی از کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست می شنویم:

شرکتهاى آفریقایى اغلب مدیران ارشد دیگر شرکتها را به خدمت مىگیرند، اما به اعتقاد من این سیاست درستى نیست، به دلیل این که همه کارها در یک معامله و تجارت از طریق آشنایى انجام مىشود و اگر شما مدیرانتان را از داخل شرکت انتخاب کنید بدان معنى است که آن‌ها آشنایى بیشترى با شما و کار شما دارند. هر شخصى که به سختى کار کند مىتواند مدیر توانایى باشد، اما شما باید بهترین فرد ممکن را براى انجام کارتان پیدا کنید.

زمانى که کار شما در حال گسترش و پیشرفت است، به مدیرى احتیاج دارید که با قدرت و اقتدار کار شما را به پیش ببرد. بعد از گسترش شرکت به مدیرى احتیاج دارید که بتواند با سختگیرى استحکام کار را افزایش دهد و اگر زمانى کار شما با رکود مواجه شد دوباره به همان مدیر اول نیاز خواهید داشت. حال چگونه مىتوان از یک مدیر باسابقه انتظار داشت زمانى که به تازگى به شرکتى پیوسته بتواند همة مدیران را بشناسد و اعتماد آن‌ها را جلب کند. کار زمانى به خوبى انجام مىشود که همة مدیران شما دست در دست یکدیگر به سختى کار کنند.

هر زمان اشتباهى رخ مىدهد این مدیر ارشد است که باید مسئولیت را بپذیرد. در این صورت است که سایر مدیران به او اعتماد پیدا خواهند کرد و او مىتواند راحتتر افراد مناسب براى کارهاى مختلف را پیدا کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
بخش اول
22 دقیقه
بخش دوم
31 دقیقه
بخش سوم
34 دقیقه
بخش چهارم
24 دقیقه
بخش پنجم
34 دقیقه
بخش ششم
41 دقیقه
بخش هفتم
35 دقیقه
بخش هشتم
31 دقیقه
بخش نهم
32 دقیقه
بخش دهم
38 دقیقه
بخش یازدهم
39 دقیقه
بخش دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست
نویسنده
مترجمآرمین هدایتی
راویمیلاد تمدن
ناشر چاپیبنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

محمد حسین ربیعی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
این کتاب به توصیه کسی که خودش شرکت ورشکسته را نجات داده اون هم تو سن 17سالگی گوش دادم. از لحاظ محتوایی فردی نیستم که بخواهم نظر بدهم اما دوستان کتاب توسط کسی که در استنفورد مدیریت خونده تایید شده. فقط یک آرزوی جالب داشت آقای کیم وو چونگ, می‌گفت آرزوش هست مردم کره به تاجر‌ها مثل اساتید دانشگاه و هم احترام بذارند می‌گفت برای این آرزو تلاش کرده و خیلی جرأت پشت این حرف هست
اگر بنده بخواهم آرزویی مثل آقای چونگ داشته باشم میگم در ایران پزشکان عزیز در رتبه اول هستند از لحاظ میانگین احترام به این شغل توسط کل مردم، نه اینکه پزشکی رتبه‌اش بیاد پایین فقط اینکه غیر از پزشکی مشاغل دیگر هم در رتبه اول قرار بگیرند.
البته دوستان مقدمه‌اش میگه این آرزو حالا یا هدف هر چی دوست دارید اسمش را بذارید برای پویایی و حیات جامعه لازمه.
البته دوستان کار اشتباهی است که بنده با یک بار گوش دادن نظر میدم
پزشکان عزیز خیلی دوستتون دارم و مشاغل دیگر هم خیلی دوستتون دارم
مصطفی
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
کتاب و راوی بسیار عالی می‌باشد. این کتاب یکی از کتاب‌هایی هست که باید توسط هر فرد مطالعه شود. سخت کوشی و امید به نتایج داشتن و همچنین خیر خواهی برای جامعه و دیگران از نکات مثبت آن است. نکته منفی آن نیز شاید این باشد که بیش از حد به کار بها داده شده و گاهی وقت گذاشتن برای خانواده و عزیزان در آن فراموش شده است.
Mitra Fakhra
۱۳۹۹/۵/۱
این کتاب را بسیار دوست داشتم، البته میدانم همه ما نمیتوانیم با تفکر نویسنده حرکت کنیم، ولی اگر چند درصد هم در ما تاثیر بگذارد، حتما در پیشبرد جامعه موفق تَر خواهیم بود.
خواندن این کتاب را به افراد سخت کوش توصیه میکنم.
از کتابراه سپاسگزارم
علی
۱۴۰۱/۹/۲۴
فکر کنم این کتاب رو حدود بیست سال پیش کسی به پدرم هدیه داده بود و چندین بار خواستم تا بخونمش ولی تنبلی کردم. آخرشم کتاب صوتی رو گوش دادم و لذت بردم. البته به خاطر اینکه مولف کتاب بعدا ورشکست شده خیلی جالب میشد که نقدی به زندگی و روش‌های کاری ایشون هم نوشته بشه.
رضا محمدی
۱۴۰۱/۳/۱۸
چند سال پیش کتاب را در کتاب خانه خودم داشتم به‌ی دوست هدیه دادم. اون موقع خودم زیاد نخونده بودم الان صوتیش را گوش کردم راه کارهای جالبی برای شروع یک کار تجاری و هدفمند دارد پیشنهاد می‌کنم گوش کنید به نظرم ارزش گوش کردن داره. سپاس از کتاب راه و تیم خوبش
هادی پورعلیخان
۱۴۰۰/۱۰/۳
این کتاب به قدریرعالی و دوس داشتنی بودش که تو چهار روز تموم شد ولی تاثیرش تا یه سال بهم انگیزه داد. الان که انگیزه یه مقدار فروکش کرده بازم دارم گوشش میدم تا دوباره شارژ شم و انرژی بگیرم.
پیشنهادم اینه از دستش ندید لطفا🙏
مهدی هاشمی
۱۴۰۰/۴/۵
تعریف این کتاب رو زیاد شنیده بودم. ولی گوینده‌اش ذوق‌ام رو کور کرد.
با همه احترامی که برای شخصیت گوینده‌اش قائلم ولی دیگه هر کتابی با صداش ببینم نمیخرم چون واقعا افتضاحه.
کتاب هم به نسبت کتابهایی مثل جول استین و... بار انگیزشی نداره
شقایق سیف الهی
۱۴۰۰/۱/۳۰
کتاب خوبی بود ولی باید نکاتش متناسب با زندگی خودمون استفاده کنیم، نویسنده گاهی طوری حرف میزنه انگار آدم آهنی هست از احساسات بویی نبرده، من به شخصه برای نکات مدیریتی شون ارزش قائل بودم ولی ایشون الگوی مناسبی برای زندگی شخصی نیستن😅
زهرا تشکری
۱۴۰۰/۷/۸
تلاش و کوشش و امید یکی از بزرگترین موهبتهای خداوندگار مهربان است در این کتاب میتوان تلاش و امید را از نویسنده کتاب آموخت به همه‌ی عزیزان مطالعه این کتاب را توصیه میکنم با تشکر از دست اندکاران عزیز کتابراه
Hamed Najafi
۱۳۹۹/۱/۱۶
قبلاً این کتاب رو خونده بودم ولی چون از کتاب‌های صوتی شرکت ماه اوا خیلی لذت بردم ب محض اینکه دیدم ماه اوا تهیه کرده خریدمش و بسیار از گوش کرذنش لذت میبرم عالی عالی تشکر بسیار ویژه از کتاب راه و ماه آوا
کاربر e
۱۳۹۹/۱/۶
کتاب فوق العاده‌ای بود... رویا رویا رویا.. فقط رویاهات رو دنبال کن تا بتونی دنیا رو در دست بگیری. قطعا هر کس به اندازه‌ی رویاهاش ارزشمند هست البته با تلاش و پشتکار.
همت عباسی راد
۱۳۹۹/۱/۶
کتاب بسیار خوبی است برای همه کسانیکه رویا دارن و نشون میده که سخت کوشی حرف اول رو میزنه و اگه باهوش باشیم اطرافمون پر از فرصتهای طلایی هست
اکبر جمالی
۱۴۰۰/۳/۲۹
سلام.
واقعا از شنیدنش لذت بردم. بهم این انگیزه را میده که ریز بین باشم و فرصت‌هایی را که بنظرمون ساده و روان هستند را تبدیل به پول کنیم. آموزشی و اموزنده.
پیشنهاد میکنم حتمن گوش کنید
Ali Akbarian
۱۴۰۰/۱/۳
جز کتاب‌های هست که من در چند سال گذشته هر سالی میخونمش نویسنده پیامبریست با شعار فعالیت وتلاش برای بشریت
کیفیت ضبط متوسط
صدای راوی خوب
شندین این کتاب رو‌توصیه میکنم در هر شغل یا راهی که هستید
کوروش باکمالی
۱۴۰۱/۲/۹
مخاطب این کتاب بیشتر اشخاص کارآفرین هست تا افراد خویش فرما و یا کارمندان
لحن گوینده با شخصیت نویسنده هماهنگ هست و گویی پدری در حال صحبتی دلسوزانه برای فرزندش است.
مشاهده همه نظرات 77

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

برای دریافت کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.