معرفی و دانلود کتاب برنامه نویسی ++C به زبان ساده

برای دانلود قانونی کتاب برنامه نویسی ++C به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه نویسی ++C به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه نویسی ++C به زبان ساده

کتاب برنامه نویسی ++C به زبان ساده نوشته‌ی مهندس عباس زهره وند و مهندس نجمه صمدیانی، از سری کتاب‌های علوم کامپیوتر و انفورماتیک است که به بررسی و آموزش نکات بسیار ارزشمندی از زبان برنامه‌نویسی ++C می‌پردازد. این کتاب راهنما با زبانی بسیار ساده تألیف شده و تمامی نکات آن حاصل تجربه‌ی چندین سال تدریس نویسندگان این اثر است.

درباره‌ی کتاب برنامه نویسی ++C به زبان ساده

در دنیای امروز، با پیشرفت علوم مختلف و توسعه‌ی تکنولوژی، نیاز به برنامه‌نویسان و متخصصین علوم کامپیوتر بیش از پیش احساس می‌شود. با توجه به نیاز روزافزون به یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی، این کتاب منبع بسیار خوبی برای مخاطبین خواهد بود. اما یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های تدریس برنامه‌نویسی در مراکز آموزش عالی، این است که تدریس برنامه‌نویسی به صورت تئوری باعث می‌شود دانشجو نتواند آنطور که باید، با این درس ارتباط برقرار کرده و نکاتش را بیاموزد. مهندس عباس زهره وند و مهندس نجمه صمدیانی با تألیف کتاب برنامه نویسی ++C به زبان ساده، از چندین سال تجربه‌ی تدریس خود استفاده کرده، بسیاری از منابع معتبر دیگر در این حوزه را مورد مطالعه و بررسی قرار داده‌ و سپس منبع بسیار خوب و کاربردی‌ای را در اختیار دانشجویان رشته‌‌های مرتبط و علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

نگارش این کتاب، همانطور که از نامش پیداست، به زبانی کاملاً ساده و قابل فهم صورت گرفته و از نکات بسیار مثبت آن، استفاده‌ی مؤلفین از مثال‌های حل‌شده‌ی فراوان در بیان و تعریف مطالب آن است. همانطور که اغلب ما می‌دانیم، زبان‌های برنامه‌نویسی دارای کدهای مختلف و زیادی هستند و آوردن این کدها در یک کتاب آموزشی، تنها در صورتی مفید خواهند بود که کاملاً تشریح شوند؛ در غیر اینصورت تنها باعث سردرگم شدن بیشتر خواننده خواهد شد. نحوه‌ی ارائه‌ی مثال‌ها در کتاب برنامه نویسی ++C به زبان ساده نیز، بسیار متفاوت و برجسته است. مثال‌ها هر یک در قالب یک جدول خط به خط توضیح داده شده‌اند. این شیوه‌ی جالب برای ارائه‌ی مثال‌ها، نه تنها از سردرگم شدن دانشجو جلوگیری می‌کند بلکه باعث می‌شود به درک بهتری از مطالب برسد.

در فصول مختلف کتاب برنامه نویسی ++C به زبان ساده، عناوینی چون تعاریف، نحوه‌ی بیان الگوریتم‌ها، مکانیزم شرط، مکانیزم حلقه‌ی تکرار و... پرداخته می‌شود. برای نمونه، در بخش تعاریف می‌خوانیم که هر الگوریتم باید دارای شرایط خاصی باشد؛ از جمله ورودی، خروجی، قطعیت، کارایی و محدودیت. همچنین اینکه در علم کامپیوتر ما با مسائل مختلفی در زمینه‌های علمی، اقتصادی، ریاضی، فنی و... مواجه هستیم که برای حل این مسائل باید مراحل خاصی را طی کرد و مراحل حل این مسائل نیز به طور کامل در همین فصل از کتاب برنامه نویسی ++C به زبان ساده تشریح شده‌اند. پوشش کامل نکات مربوط به این زبان برنامه نویسی، قطعاً ++C را برای مخاطب شیرین‌تر و جذاب‌تر خواهد کرد.

کتاب برنامه نویسی ++C به زبان ساده توسط مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده و در اختیار خوانندگان علاقه‌مند قرار داده است.

کتاب برنامه نویسی ++C به زبان ساده برای چه کسانی مناسب است؟

چنانچه به یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی علاقه دارید، این کتاب برای شماست.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: الگوریتم
فصل 2: تاریخچه
فصل 3: ساختار برنامه‌نویسی ++C
فصل 4: ساختارهای کنترلی
فصل 5: توابع در ++C
فصل 6: آرایه‌ها
فصل 7: اشاره‌گرها
فصل 8: فایل‌ها در ++C

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه نویسی ++C به زبان ساده
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات202
زبانفارسی
شابک978-600-124-985-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برنامه نویسی ++C به زبان ساده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب برنامه نویسی ++C به زبان ساده

برای دریافت کتاب برنامه نویسی ++C به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.