معرفی و دانلود کتاب برنامه‌ نویسی اندروید با Basic4Android: راحت‌ترین ابزار برنامه‌ نویسی اندروید

عکس جلد کتاب برنامه‌ نویسی اندروید با Basic4Android: راحت‌ترین ابزار برنامه‌ نویسی اندروید
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌ نویسی اندروید با Basic4Android و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌ نویسی اندروید با Basic4Android و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه‌ نویسی اندروید با Basic4Android: راحت‌ترین ابزار برنامه‌ نویسی اندروید

کتاب برنامه‌ نویسی اندروید با Basic4Android نوشته‌ی ویکن سیگریو به شما می‌آموزد که چگونه با ساده‌ترین نرم‌افزار برنامه‌نویسی برای اندروید کار کنید و برای این سیستم عامل محبوب در جهان، برنامه‌های مختلف بنویسید. این کتاب به شیوه‌ی گام به گام نوشته شده و آموزه‌ها را از سطح مبتدی به پیشرفته به خوانندگان ارائه می‌کند.

درباره‌ی کتاب برنامه‌‌نویسی اندروید با Basic4Android

اندروید (Android) سیستم‌عامل مهم و محبوب جهانی است و Basic4Android ساده‌ترین ابزار برنامه‌نویسی برای سیستم‌عامل اندروید است که حتی به افراد مبتدی نیز اجازه می‌دهد تا برای این سیستم‌عامل، نرم‌افزارهای قدرتمند طراحی کنند. ویکن سیگریو (Wyken Seagrave) در کتاب برنامه‌‌نویسی اندروید با Basic4Android (Basic4Android: Rapid App Development for Android) تلاش کرده است تا نحوه‌ی استفاده‌ از این نرم‌افزار را به صورت گام به گام به خوانندگان بیاموزد.

کتاب حاضر به شیوه‌ای که مناسب افراد مبتدی نیز باشد، نحوه‌ی برنامه‌ریزی، طراحی، توسعه، آزمایش، انتشار و کسب درآمد از برنامه‌های اندروید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آموزش می‌دهد.

ویکن سیگریو در کتاب برنامه‌‌نویسی اندروید با Basic 4 Android از تصویر نیز استفاده کرده است. با توجه به اینکه مخاطب این کتاب غالباً، افراد مبتدی در برنامه‌نویسی هستند، وجود تصاویر راهنما موجب می‌شود مطالب برای خوانندگان قابل درک‌تر شود و یادگیری مطالب آسان‌تر صورت گیرد.

هم‌چنین زبان و شیوه‌ی بیان نویسنده نیز در این کتاب کاملاً آموزشی است و همه‌ی مباحث را به شکلی ساده و آسان‌فهم برای خوانندگان مطرح کرده است.

این کتاب در 19 فصل طراحی و نگاشته شده. فصل اول مقدماتی را مطرح می‌کند که لازم است خواننده پیش از ورود به مباحث اصلی بیاموزد. فصل‌های دوم تا پنجم مسائل مبنایی Basic4Android را تبیین و توصیف می‌کند. فصل ششم اتصال به یک دستگاه واقعی را مورد بحث قرار می‌دهد. فصل هفتم شبیه‌سازها و فصل هشتم دیزاینرهای دیداری را مرکز توجه قرار داده‌اند. در فصل نهم با مباحث مربوط به چرخه‌‌ی عملکرد مواجه‌ایم. در فصل دهم نویسنده متغیرها و اشیاها را مورد بحث قرار داده و فصل یازدهم درباره‌ی ماژول‌هاست. فصل دوازدهم ابزارهای راهنما را به خوانندگان معرفی می‌کند. فصل سیزدهم به مسئله‌ی رفع اشکال می‌پردازد. فصل چهاردهم درباره‌ی نمونه‌ی برنامه‌ها سخن می‌گویند. فصل پانزدهم به معرفی زبان پایه در برنامه‌نویسی پرداخته. فصل شانزدهم مسائل مربوط به گرافیک و طراحی را تبیین می‌کند. فصل هفدهم در باب تقابل VB6 با B4A سخن می‌گوید. فصل هجدهم سوالات متداولی را که در برنامه‌نویسی با B4A مطرح است، بیان کرده و پاسخ می‌گوید. فصل پایانی کتاب نیز واژه‌نامه‌ای برای توضیح اصطلاحات تخصصی است.

کتاب برنامه‌‌نویسی اندروید با Basic4Android نوشته‌ی ویکن سیگریو به دست محمدرضا شیروانی ترجمه شده و توسط انتشارات نبض دانش به چاپ رسیده است.

کتاب برنامه‌‌نویسی اندروید با Basic4Android برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کسانی که به برنامه‌نویسی اندروید علاقه‌مند هستند و دوست دارند این مهارت را بیاموزند، مناسب است.

در بخشی از کتاب برنامه‌ نویسی اندروید با Basic4Android: راحت‌ترین ابزار برنامه‌ نویسی اندروید می‌خوانیم

File. DirAssets: پوشه دارایی شامل فایل‌هایی است که توسط مدیر فایل در IDE اضافه شده است. این پوشه فایل در پوشه پروژه است. این فایل فقط خواندنی است. شما نمی‌توانید‌ فایل‌های جدیدی در این پوشه ایجاد کنید. اگر شما یک فایل پایگاه داده در پوشه Dir. Assets دارید، قبل از اینکه بتوانید از آن استفاده کنید، باید آن را به پوشه دیگری کپی کنید.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: شروع به کار
فصل 2: اولین برنامه من (MyFirstProgram.b4a)
فصل 3: برنامه دوم (SecondProgram.b4a)
فصل 4: IDE
فصل 5: اندازه و و رزولوشن صفحه
فصل 6: اتصال یک دستگاه واقعی
فصل 7: شبیه‌ساز‌ها
فصل 8: Visual Designer
فصل 9: چرخه عمر یک عملکرد
فصل 10: متغیرها و اشیاء
فصل 11: ماژول‌ها
فصل 12: ابزارهای راهنما
فصل 13: رفع اشکال
فصل 14: نمونه برنامه‌ها
فصل 15: زبان پایه
فصل 16: گرافیک / طراحی
فصل 17: VB6 در مقابل B4A
فصل 18: سوالات متداول
فصل 19: واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه‌ نویسی اندروید با Basic4Android: راحت‌ترین ابزار برنامه‌ نویسی اندروید
نویسنده
مترجممحمدرضا شیروانی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات356
زبانفارسی
شابک978-600-8871-62-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب برنامه‌ نویسی اندروید با Basic4Android

برای دریافت کتاب برنامه‌ نویسی اندروید با Basic4Android و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.