معرفی و دانلود کتاب برنامه نویسی اندروید و iOS به کمک زبان بیسیک

عکس جلد کتاب برنامه نویسی اندروید و iOS به کمک زبان بیسیک
قیمت:
۱۹۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه نویسی اندروید و iOS به کمک زبان بیسیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه نویسی اندروید و iOS به کمک زبان بیسیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه نویسی اندروید و iOS به کمک زبان بیسیک

آیا علاقه دارید برنامه شخصی خود را طراحی کنید؟ مجید شخصی دستگاهیان در کتاب برنامه نویسی اندروید و iOS به کمک زبان بیسیک اصول اولیه این حرفه جذاب را توضیح می‌دهد تا با آموزش‌هایی ساده، کامل و کاربردی مسیر خود را آغاز کنید.

درباره کتاب برنامه نویسی اندروید و iOS به کمک زبان بیسیک

بیسیک مجموعه‌ای از زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی است که با وجود کاربرد فراوان و قدرت، کاربرانی با سطح متفاوت می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. نسخه اصلی این زبان تقریبا 60 سال پیش منتشر شد، پس شاید تعجب کنید که امروزه از آن برای نوشتن برنامه‌های تلفن همراه هم کمک می‌گیرند! اگر مشتاق هستید در این زمینه بیشتر بدانید پس کتاب برنامه نویسی اندروید و iOS به کمک زبان بیسیک (Android and iOS programming by BASIC language) نوشته‌ی مجید شخصی دستگاهیان را از دست ندهید. با مطالعه این اثر آموزشی، قادر خواهید بود بدون تسلط بر جاوا برنامه بنویسید، خطاهای فرایند برنامه‌نویسی را کاهش دهید و از کتابخانه‌های متعدد بهره بگیرید. مزیت زبان بیسیک خاصیت هیبریدی آن است، یعنی تنها با کمک آن می‌توانید برنامه‌هایی مخصوص اندروید و ios طراحی کنید و نیازمند مراجعه به ابزار دیگری نیستید.

انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این اثر را به چاپ رسانده و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب برنامه نویسی اندروید و iOS به کمک زبان بیسیک مناسب چه کسانی است؟

مخاطب این اثر افرادی هستند که به تازگی وارد حوزه برنامه‌نویسی شده‌اند و یا دوست دارند مهارت خودشان را در این زمینه افزایش دهند.

در بخشی از کتاب برنامه نویسی اندروید و iOS به کمک زبان بیسیک می‌خوانیم

در اینجا فرآیند ایجاد یک اپلیکیشن واقعی، از جمله اصول طراحی، نحوه ارتباط اپلیکیشن با کاربر، نحوه استفاده از اسکریپت دیزاینر برای اصلاح اتومات اپلیکیشن در دستگاه‌های مختلف، و نحوه کامپایل، اشکال‌زدایی و تست برنامه با استفاده از دستگاه‌های واقعی یا مجازی را بیان می‌کنیم. در مورد ایجاد گرافیک و پایگاه‌های داده صحبت خواهیم کرد. بررسی می‌کنیم که چگونه فرآیندها، سرویس‌ها و اکتیویتی‌ها در اندروید زنده مانده و می‌میرند. به انواع مختلفی از ماژول‌هایی که می‌توانید ایجاد کنید، نگاه انداخته، روش‌هایی را که می‌توانید از برنامه خود پول بدست آورید، تست کرده و در نهایت روش‌هایی را که می‌توانید کمک بیشتری در استفاده از B4A کسب کنید، بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش 1- مبانی اولیه
بخش 2- ایجاد یک اپلیکیشن
فصل 3- زبان و اشیای اصلی B4A
فصل 4- کتابخانه‌ها
فصل 5- مثال‌های کاربردی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه نویسی اندروید و iOS به کمک زبان بیسیک
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات646
زبانفارسی
شابک978-622-218-153-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب برنامه نویسی اندروید و iOS به کمک زبان بیسیک

برای دریافت کتاب برنامه نویسی اندروید و iOS به کمک زبان بیسیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.