معرفی و دانلود کتاب برند ضد گلوله

عکس جلد کتاب برند ضد گلوله
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برند ضد گلوله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برند ضد گلوله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برند ضد گلوله

کتاب برند ضد گلوله نوشتۀ احسان مهدی نژاد و محمد متانت جهرمی، با ریتم مشخص و متناسب، و با اطلاعات و مثال‌هایی جهانی و ایرانی فضای خوبی در ذهن مخاطب ساخته تا راحت‌تر بتواند به فکر برندسازی در شرایط محیطی ایران باشد.

کتاب برند ضد گلوله، صفرتاصد ساخت برند ویژه ایران است که این فرآیند را برای مخاطب ایرانی ساده و ارزان کرده است.

نویسندگان این کتاب، با تجربه چندین ساله در بازار ایران و ترکیب این تجربه با علوم برندسازی روز دنیا یک دستورالعمل بسیار کاربردی برای مخاطب تهیه نموده‌اند.

در این کتاب قدم به قدم فرآیند برندسازی آموزش داده شده است، به صورتی که حتی اگر شما هنوز کسب و کاری را راه‌اندازی نکرده باشید هم برایتان به شدت مفید است و اما اگر کسب و کاری دارید که به دنبال سود و فروش بیشتر هستید یا دوست دارید که برند شوید، این اثر به شما نکاتی را یادآور خواهد شد که می‌تواند شما را در زمانی معقول به برندی قدرتمند یا همانطور که از نام کتاب مشخص است به برندی ضد گلوله بدل کند.

در هر فصل این کتاب ده‌ها تمرین قرار داده شده است که مزیتی رقابتی به این کتاب می‌دهد. شما زمانی که یکی از مفاهیم برندینگ را فرا می‌گیرید سریعا باید تمریناتی را برای کسب و کار کنونی یا آینده خود انجام دهید. انجام این تمرینات شما را به شدت قدرتمند و با تجربه خواهد ساخت.

شاید بتوان گفت خواندن و اجرای تمرینات این کتاب به مانند شرکت در یک کارگاه آموزشی است!
ضمنا داخل کتاب و در بین فصول شما می‌توانید از ده‌ها لینک مرتبط با موضوعات برخوردار شوید که به شدت باعث درک هر چه بهتر مفاهیم برندسازی برای شما می‌گردد.

امروزه بسیاری از مدیران کسب‌ و کار به جای شنیدن مطالب کلی که عمدتا ترجمه ‌شده هستند، به دنبال نمونه‌های واقعی و اجرا شده برندسازی در ایران و جهان می‌گردند تا از آن‌ها یاد بگیرند و در کسب و کار خود پیاده‌سازی کنند.

کتاب «برند ضدگلوله» به جرات تنها کتابی است که با این گستردگی و به صورت دسته‌بندی شده به بررسی نام‌های تجاری مختلف بومی و غیربومی پرداخته است.

این کتاب، خوانندگان را با دنیایی از مثال‌ها و راهکارهای جذاب، سرشار از ایده‌های جدید می‌کند. و به عنوان منبعی برای ایده‌های ناب و برای همه علاقمندان کسب وکار و علی‌الخصوص برندسازی یک دروازه جدید است.

در بخشی از کتاب برند ضد گلوله می‌خوانیم:

مغز ما انسان‌ها از دو نیمه راست و چپ ساخته شده است که بر اساس تحقیقات دانشگاهی در دهه 50 میلادی یعنی حدود 1330 هجری شمسی، مشخص شد که هر نیمه، روی موارد متفاوتی، عملکردهای خاص‌تری دارد.

به عبارتی، قسمت چپ مغز ما مسئول منطق، ریاضیات و هدف‌گذاری‌های خطی است، اما قسمت سمت راست ما مسئول نمادها، هنر، تصویر، نقاشی، خلاقیت، تصویر کلی و شهودی است؛ برای مثال، وقتی چراغ‌های راهنمایی، از سه رنگ قرمز، سبز و زرد ساخته شده‌اند، این رنگ‌ها و بهتر است بگویم نمادها بدون ترجمه، برای ما عملکرد دارند.

یعنی زمانی که چراغ قرمز را می‌بینیم، بدون نیاز به ترجمه خاصی یاد گرفته‌ایم باید ترمز بزنیم، چون سمت راست مغز ما به‌ سرعت فرمان را صادر می‌کند. حال اگر قرار بود به‌ جای رنگ قرمز از نوشته‌ای برای ایستادن استفاده شود، میزان تصادفات به‌ شدت افزایش می‌یافت، چون باید چند میلی‌ثانیه برای ترجمه این کلمه زمان صرف می‌شد.

نکته‌ای که نباید از آن غافل شد این است که قسمت‌های چپ و راست مغز ما با یکدیگر کار می‌کنند؛ به عبارتی، مثل دو بال پرنده، ما به هر دوی این مغزها نیاز داریم.

اکنون در قسمت کلید انتخاب اسامی تصویری، بیشتر تمرکز ما روی قسمت سمت راست مغز است.
سالیان سال است که شرکت سوخت‌های فسیلی «شل»، اسم و تصویر یک صدف را برای خود انتخاب کرده است.

البته شاید به‌ دلیل نبود فعالیت این برند در ایران، برخی این برند بین‌المللی را به خوبی نشناسند، اما این یک برند تصویری بسیار معروف و قدرتمند است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: ایده‌یابی برای ساختن برند ضد‌ گلوله
فصل دوم: استراتژی تمایز ضد گلوله
فصل سوم: انتخاب اسم برند ضد گلوله
فصل چهارم: شعار ضد گلوله
فصل پنجم: حواس پنج‌گانه و رنگ ضد گلوله
فصل ششم: لوگو ضد گلوله
فصل هفتم: رهبری و مدیریت برند (به همراه برند پلن و پیشنهاد کتاب‌هایی عالی)
جمع‌بندی کتاب برند ضد‌ گلوله
تشکر و قدردانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برند ضد گلوله
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات435
زبانفارسی
شابک978-600-455-775-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برند ضد گلوله

masud torkaman
۱۴۰۰/۴/۷
کتاب خوبیست به تمام مدیران و مشاوران پبشنهاد میکنم حتماب بخوانید
اما در پیشنهاد اول که برای ایده یابی است در مشکلات غوطه ور نشوید، بنظرم یک اشتباه املایی است، چرا که در چند سطری بعدی خود کتاب در توضیح آن غوطه وری و مصداق، مینویسد در راه حل‌ها غوطه ور شوید.
.
در بخش کلید انتخاب نام برند و ترکیب
کلمات، "ایستک" کلمه‌ای بی معنی نیست، ایستک یعنی آن چیزی که میخواهم
در مورد استفاده از رنگ نارنجی که بدرستی محرک اشتها معرفی شده باید بسیار احتیاط کرد، نباید در استفاده از این رنگ در فضا سازی رستوران و فست فود افراط کرد، چراکه مشتریان شما زمانی که در فضای رستوران شما حاضر شده‌اند اشتهایشان قطعا تحریک شده است و نیاز به تلاش برای ایجاد این حالت نیست، بلکه باید از رنگ‌های ارامش بخش برای ایجاد حس خوب استفاده کرد
عبداللطیف باش قره
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
با سلام
کتاب برند ضد گلوله به ادراک من کتابی لازم و مفید برای همه است چه آنهایی که کسب و کاری دارند، چه آنهایی که دنبال ایجاد کسب و کاری هستند و چه آنهایی که شامل دو گروه قبلی نیستند چرا که حتما با دو گروه قبلی برخورد خواهند کرد چون ما به عنوان فردی از جامعه از افراد و کسب و کارهای مختلف ایده و و و
می‌گیریم گاهی ایده میدهیم خواه بصورت آگاهانه گاهی بصورت ناخوداگاه. اما بعد از خواندن این کتاب مطمئنا تبادل ایده هایمان خودآگاهی بیشتری خواهد داشت. به امید آگاهی بیشتر جامعه مون. ممنونم از نویسنده خوش فکر خوش ایده‌ی کتاب برند ضد گلوله که برای آگاهی ما و جامعه مون زحمت نگارش افکارشون رو کشیدند.
ملیحه بهارلو
۱۴۰۱/۸/۴
این کتاب مکمل کتاب نامهای تجاری تنبل، زرنگ وخنثی از همین نویسنده هست، کتابهاییکه به جرات میتونم بگم‌جزو معدود منابع فارسی عالی در این حوزه (نامگذاری کسب وکار، برند یا محصول) و متناسب با فرهنگ وتجارت ایران هست۔کتابهای خارجی زیادی وجود دارن برای نامگذاری برند واستراتژیهای مرتبط اما چون ترجمه شده هستن ومثالها با عناوین، القاب ومخففهای غیرفارسی بیان شده برای مخاطب فارسی زبان کارآیی چندانی نداره، برعکس دو کتاب جناب مهدی نژاد
محسن شهبازی
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
من بعد از ١٠ سال کار کردن تویه یه صنف شروع کردم به تولید کردم و در ابتدا با این کتاب اشنا کنم کتابی هست که من شاید بارها باید بخونمش با این حال که تا حالا بعضی قسمت هاشو ٤ بار خوندم
اگر دنبال ساخت یه برند و هستید حتما این کتاب بخونید اون برند میتونه جنس تولید شده باشه یا حتی خود شما باشید
علی مشایخ
۱۳۹۷/۱۱/۲۷
سلام. استاد بزرگوار
واقعا کتاب جالب و اثر بخشی بود
انصافا لذت بردم که چقدر خوب با شرایط ایران مطابقت داره
نمونه هاش عالین
بهتون تبریک ویژه میگم
من این کتاب رو زمانی خوندم که وقت زیادی نداشتم ولی این قدر جالب بود که بسیاری از اوقات دوست نداشتم مطالعه‌اش رو رها کنم و به کارهای دیگه برسم
سید محمد حسین علوی
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
اگه دنبال یک کتاب باحال و ساده و روان در مورد برند می‌گردید این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی است که بدون شک از خوندنش لذت می‌برید
جامع، ساده، پر از مثال و داستان و کاربردی. این کتاب به شما کمک می‌کند همراه دانش برندیگ قدم به قدم با مهارت ساخت یک نام تجاری خوب برای کسب و کارتان آشنا شوید و آن را طراحی کنید.
امیرحسین سالمی
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
کتاب فوق العاده جامع و کاملی برای بحث برندینگ است. از نویسنده عزیز این کتاب جناب آقای احسان مهدی نژاد واقعا سپاسگزارم. کتاب ایشان پر از مثال‌های کاربردی و جذاب برای من بود.
اگر به دنبال ایده‌های ناب برای ساخت برند هستید من کتاب جامع را حتما به شما توصیه می‌کنم.
Roya Azimian
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
کتاب خیلی مفید و کاربردی بود و در مورد برندسازی مطالب خوبی داره اگه بخواهید برند ثبت کنید خیلی مفیده بخواهید برندتون رو گسترش بدین عالیه، تمریناتی داره که اگه حل کنین واقعا میتونید سطح آگاهی و دانشتون رو در حوزه برند بالا ببرید
رضا یاوری
۱۳۹۷/۱۱/۲۷
سلام استاد
کتاب بسیار جامع و خوبی برای طراحی برند تدوین کرده اید
این کتاب یک کتب قوی و فوق العاده در زمینه یادگیری نیز می‌باشد
امید وارم موفق باشید
در مسیر تعالی باشید...
ali roozbehani
۱۳۹۹/۲/۲۰
کتابی بسیار مفید و ارزنده در حوزه نام برند، نویسنده با مثالهای واقعی و راهنمایی‌های اثربخش کمک بسیاری به کسب و کارها میکند تا با انتخاب یک نام زرنگ و استراتژی مناسب و زرنگ سهم بسزایی از بازار را کسب کنند.
محمدحسن عرب یارمحمدی
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
کتاب برندضدگلوله کتابی فوق العاده سلیس وروان وبامثالهای بومی درساخت نام تجاری وواقعا بااجرای مطالب کتاب میتونید درکسب کارخود دارای برند عالی وموفقی باشید. باسپاس ازاستادمهدی نژاد عزیزبرای نوشتن این کتاب.
پارسا عبداله پور
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
اگر صاحب هر کسب و کاری هستین یا در شرف ایجاد کسب کار جدیدی هستید و میخواین ***بدرخشین***٬ مطالعه این کتاب کاربردی و بومی شده را از دست ندین٬ بنظرم اینجوری نیست که مطالعه‌ی این کتاب خوب باشه٬ بلکه کاملا ضروریه!
علی جباری
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
اگر بخواهید در کسب و کار خود موفق شوید چاره‌ای جز برند شدن ندارید و این کتاب در صورت اجرای مطالبش شما را به یک برند پیشرو تبدیل خواهد کرد
پیشنهاد میکنم صاحبان کسب وکار مطالعه آن را از دست ندهند
علی انصاری لاری
۱۳۹۷/۱۲/۴
سلام من این کتاب مطالعه کردم بسیار آموزنده و پر محتوا بود و مشخص بود که نویسنده کتاب هرگز نخواسته کتابی ساده و سرسری رو تحویل بده و به محتوای کتاب بسیار دقت کرده
مصطفی اسکندری
۱۴۰۲/۴/۱۰
یکی از نقاط قوت این کتاب اینکه شرایط رو با مسائل ایران میسنجه و مثال‌های خوب و بجا هم در کتاب اورده شده و بخش انتاب اسم خیلی جذاب بود. باتشکر از کتابراه
مشاهده همه نظرات 31

راهنمای مطالعه کتاب برند ضد گلوله

برای دریافت کتاب برند ضد گلوله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.