معرفی و دانلود کتاب برندباز: ابزاری کاربردی برای برندسازی شخصی و سازمانی در ایران

عکس جلد کتاب برندباز: ابزاری کاربردی برای برندسازی شخصی و سازمانی در ایران
قیمت:
16000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برندباز: ابزاری کاربردی برای برندسازی شخصی و سازمانی در ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برندباز: ابزاری کاربردی برای برندسازی شخصی و سازمانی در ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برندباز: ابزاری کاربردی برای برندسازی شخصی و سازمانی در ایران

احسان مهدی نژاد و شروین اردلان در کتاب برندباز: ابزاری کاربردی برای برندسازی شخصی و سازمانی در ایران، مطالبی مفید را ارائه داده‌اند که صاحبان برندها باید از آن‌ها آگاه داشته باشند و آن‌ها را در کسب‌وکار و حتی زندگی شخصی خود به کار ببندند تا از این طریق،‌ در عرصه پررقابت تجارت موفق عمل کنند.

درباره کتاب برندباز: ابزاری کاربردی برای برندسازی شخصی و سازمانی در ایران

ما اگر صاحب یک برند شخصی، خدماتی یا حتی برندی که محصول تولید می‌کند باشیم، آیا به این نیاز داریم که از قواعد و قوانین کسب‌وکار آگاه باشیم یا صرفاً باید متخصص محصولات یا خدمات خودمان باشیم؟

به نظر شما تخصص برای فروش محصول یا ارائه‌ی خدمات‌مان و در نهایت داشتن دانش بازاریابی برای موفقیت کافی خواهد بود؟

کافیست نگاهی به دور و بر خود بیندازیم و ببینیم که کسب‌وکاری به ظاهر پررونق و جذاب بوده، بعد از زمان کوتاهی ورشکست شده و دیگر وجود ندارد. یا این که اگر وجود دارد دیگر آن رونق گذشته را ندارد و مشتریان زیادی از آن برند شخصی یا شرکتی ناراضی هستند.

کیفیت محصولات یا خدمات ارائه شده توسط آن برند به جای این که بهبود یابند متأسفانه هر روز کمتر و کمتر شده و به سمت منفی در حرکت هستند. این اتفاقات هر روزه اطراف ما قابل مشاهده است، اما علت آن چیست؟

«برندینگ» یکی از مفاهیم مدرن علم مدیریت است. در ابتدای امر، برندینگ مساوی با نام تجاری کالایی بود که صرفاً مشتری و زنجیره تأمین را در بر می‌گرفت و به عبارتی یک مفهوم کاملاً استاتیک و ایستا تصور می‌شد. اما با ورود به قرن بیست‌ویکم، این واژه، دیگر معنا و مفهوم استاتیک و ایستای قبلی را نداشت و معنای داینامیک بودن و پویایی را در اذهان متبلور می‌کرد. بدین معنا که هویت یک شاخص مدیریتی و استراتژیک به خود گرفت. حتی معادل فارسی آن با «Imagination» (تصویر ذهنی مشتریان و تأمین‌کنندگان نسبت به کالا و محصول) همسان‌سازی شد.

احسان مهدی نژاد و شروین اردلان دلایل این عدم موفقیت‌ها را در کتاب برندباز: ابزاری کاربردی برای برندسازی شخصی و سازمانی در ایران،‌ نرم‌افزار برندسازی نامیده‌اند. آن‌ها دریافته‌اند بسیاری از این اهالی برند، گاهی سخت‌افزارهای دنیای تجارت را فراهم کرده و هیچ کار اشتباهی انجام نمی‌دهند اما متأسفانه نتیجه لازم را نیز کسب نمی‌کنند! همانطور که برندی قدرتمند مثل نوکیا عملاً در ظاهر هیچ اشتباهی نداشت اما از دور خارج شد! و بسیاری از نمونه‌های دیگر داخلی و بین‌المللی....

در کتاب حاضر 17 عنوان از مهم‌ترین سرفصل‌های دنیای برندینگ ارائه شده تا احتمال شکست برندهای تحت مدیریت شما هرچه کمتر و کمتر شود. کتاب برندباز، کتابی بومی و برگرفته از مثال‌های ایرانی و بین‌المللی است که شما را همراهی کرده تا بتوانید برندهایی قدرتمند (شخصی و شرکتی) بسازید و آن را حفظ نمایید.

نکوداشت‌های کتاب برندباز: ابزاری کاربردی برای برندسازی شخصی و سازمانی در ایران

- برندینگ در ابتدای کار یک مفهوم کاملاً استاتیک و ایستا تصور شده بود. اما با ورود به قرن 21، این واژه، دیگر معنای قبلی را نداشت و معنای پویایی را به خود گرفت. برندینگ در قرن حاضر، یعنی همگرایی مسئولیت‌های اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی یک بنگاه اقتصادی در ذهن تمامی ذینفعان آن سازمان؛ و کتاب برندباز: ابزاری کاربردی برای برندسازی شخصی و سازمانی در ایران اشارتی است برای دستیابی به این مهم. (دکتر محمدحسن امامی/نایب رئیس جامعه مدیریت سبز اروپا)

- احسان مهدی نژاد را چندین سال است که می‌شناسم و این سومین کتاب اوست. دو کتاب قبلی‌اش بسیار عملیاتی و کاربردی بودند و در این کتاب بیشتر ذهن آدم‌ها را هدف قرار داده است. پس آن را بخوانید تا ذهنیت یک برندباز را پیدا کنید. (محمدپیام بهرام پور/بنیان‌گذار هلدینگ آموزشی بیشتر از یک نفر)

- کتاب برندباز: ابزاری کاربردی برای برندسازی شخصی و سازمانی در ایران را دو بار خواندم و باید بگویم بسیار ساده، روان و بسی شیرفهم کننده بود! هر چند رشته تخصصی من اقتصاد است و من یک متخصص برند نیستم، ولی مطمئنم برای اهالی و علاقه‌مندان کسب و کار و برندسازی این کتاب بسیار آموزنده و راهگشا خواهد بود. (دکتر فرخ قبادی/مدیرعلمی سازمان مدیریت صنعتی گلستان)

- اصالت کیفیتی است که دیگران باید آن را در خدمات و رفتار منابع انسانی سازمان‌تان ببینند. سازمان‌هایی که اصالت خویش را مدیریت می‌کنند و به تعبیر این کتاب، برندباز هستند، بهتر می‌توانند پیروان خویش را برانگیزانند، نگاه دارند و وفادار کنند. این کتاب حاوی نکات آموزنده‌ای است که می‌تواند راهگشای برخی از مسائل پیش روی شرکت‌ها باشد. (دکتر مجتبی طبری/دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه)

کتاب برندباز: ابزاری کاربردی برای برندسازی شخصی و سازمانی در ایران مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال یک کتاب بومی درباره برند و کسب‌وکار با مثال‌هایی از بازار واقعی ایران هستید، کتاب حاضر مناسب شماست.

در بخشی از کتاب برندباز: ابزاری کاربردی برای برندسازی شخصی و سازمانی در ایران می‌خوانیم

کسی که برند آمازون را با کمترین امکانات ممکن پایه‌گذاری کرد. او آدمی به شدت اهل آموختن بود و از اولین رهبرانی بود که از کنفرانس جهانی تد حمایت کرد و باعث شد این برند پا بگیرد.

جف بزوس از همان روزهای اولی که آمازون را پایه‌گذاری کرد به شدت از تجمل دوری گزید. او هیچ زمان به دنبال ساخت دفترهای لوکس و لاکچری برای ساختمان آمازون نبود. وی بهترین پول‌ها را برای خرید کامپیوترها که مهم‌ترین ابزار آن‌ها بودند و استخدام نیروهای ماهر به کار می‌برد؛ اما برای خرید مبلمان دفترهایش همواره به دنبال اقتصادی‌ترین و مناسب‌ترین لوازم اداری بود!

فهرست مطالب کتاب

کارشناسان دربارۀ برندباز چه گفته‌اند؟
مقدمه به قلم احسان مهدی‌نژاد
مقدمه به قلم شروین اردلان
فصل اول: جایگاه‌سازی در برندبازی
حالا پاسخ‌های کتاب برندباز را بشنوید
فصل دوم: برندباز یعنی متمایز
چرا پلنگ صورتی و گاو بنفش؟
آیا تمایز‌مان کاربردی هست یا خیر؟
فصل سوم: استراتژی برندباز
حال این استراتژی‌ چیست؟
فصل چهارم: جادوی پیش‌بینی آینده‌
فصل پنجم: اولویت‌بندی برندباز
قانون 10/20/70 گوگل
فصل ششم: اثر رم و اسب تروی در برندبازی
اثر پیام اضطراری
داستان دوم اسب تروی
فصل هفتم: خلق تجربۀ برندباز
پرونده اول
فروش برند‌ آماده!
پروندۀ دوم
فصل هشتم: دانش برندباز
تعریف ما از دانش چیست؟
فصل نهم: تریبون یا علمِ آرمان
خب، علم آرمان یعنی چی؟
فصل دهم: برندباز و رقبا
اما راه چاره چیست؟
رقیب را جدی بگیرید!
فصل یازدهم: نقش پول و برندباز
باید چه میزان پول در بیاوریم تا احساس خوشبختی کنیم؟
فصل دوازدهم: تبلیغات در برندبازی
حال روابط عمومی چیست؟
عجب استعاره‌ای!
استفاده از تبلیغات با داشتن پیشنهاداتی جذاب و حتی ردنشدنی
فصل سیزدهم: ماجرای قیمت و برندباز
فصل چهاردهم: ستون‌های مهم برندبازی
بخش اول
بخش دوم
فصل پانزدهم: برندباز و نوآوری
اصول ده‌گانۀ آستین کلئون
فصل شانزدهم: رهبر برندباز
صفات اصلی و بایستۀ یک رهبر برندباز چیست؟
کلید این موفقیت‌ها و شکست‌ها در چیست؟
معما چو حل گشت آسان شود!
فصل هفدهم: برندباز و اثر مدیچی
فصل پایانی کتاب برندباز: مروری بر آنچه گذشت!
فهرست منابع
تشکر شروین اردلان
تشکر احسان مهدی‌نژاد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برندباز: ابزاری کاربردی برای برندسازی شخصی و سازمانی در ایران
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات286
زبانفارسی
شابک978-622-215788-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
16000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب برندباز: ابزاری کاربردی برای برندسازی شخصی و سازمانی در ایران

برای دریافت کتاب برندباز: ابزاری کاربردی برای برندسازی شخصی و سازمانی در ایران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.