معرفی و دانلود کتاب بزرگ‌ترین... کوچک‌ترین نکات زندگی

عکس جلد کتاب بزرگ‌ترین... کوچک‌ترین نکات زندگی
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بزرگ‌ترین... کوچک‌ترین نکات زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بزرگ‌ترین... کوچک‌ترین نکات زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بزرگ‌ترین... کوچک‌ترین نکات زندگی

کتاب بزرگ‌ترین... کوچک‌ترین نکات زندگی نوشتۀ اچ. جکسون براون، دربردارندۀ جملات انگیزشی، تجربیات و سخنان آموزنده‌ای است که می‌تواند برای زندگی شما به یک راهنمای بسیار سودمند تبدیل شود. این کتاب را می‌توانید در طول روز، حین کار کردن و حتی در بین حوادث ناگوار بخوانید و لذت ببرید.

دربارۀ کتاب بزرگ‌ترین... کوچک‌ترین نکات زندگی:

این کتاب شامل 532 عبارت اثرگذار و زیباست. اچ. جکسون براون (H. Jackson Brown) در کتاب بزرگ‌ترین ... کوچک‌ترین نکات زندگی (Life's little instruction book)، توصیه‌هایی پدرانه برای یک زندگی موفق‌تر و بهتر ارائه می‌کند. شما می‌توانید روزانه جملات این کتاب را بخوانید و به راهنمایی‌های آن عمل کنید؛ کم‌کم تأثیر این عبارات را در زندگی خود می‌بینید. در حقیقت شما با اجرا کردن این توصیه‌های آموزنده، عادت‌های مفید و خوبی پیدا می‌کنید که زندگی‌تان را مملو از شادی، نشاط و آرامش می‌کند.

این اثر شیوه‌هایی برای خوبی کردن در زندگی به شما یاد می‌دهد، همانند اینکه با همسر و فرزندانتان مهربان باشید یا تبعیضی در رفتار خود با دیگران نداشته باشید. پندهای این کتاب حاوی موضوعات و موارد مختلفی است. آداب معاشرت با نیک‌خواهی و نیک‌خویی با همدیگر آمیخته شده و نکته‌هایی جهت درستکاری و خیرخواهی ارائه شده است.

تأکید اصلی این کتاب بر روی جزئیات زندگی و اهمیت دادن به آن است و پیوسته به شما یادآوری می‌کند که در حین زندگی روزانه و پرمشغله و پرهیاهوی خود که همگان برای دستیابی به موفقیت تلاش می‌کنند، اعمال کوچک و در ظاهر کم‌ارزشی چون سلام کردن در منش، کردار، آینده و احساس دیگران نسبت به شما تأثیر بسیاری دارد.

شاید در گذشته برخی از نکته‌ها و توصیه‌های بیان شده در کتاب را خوانده یا شنیده باشید اما به آن توجهی نکرده‌اید، یادآوری مجدد این راهنمایی‌ها در هر زمان و موقعیتی از زندگی از ارزش و اهمیت فراوانی برخوردار است. شاید بعضی از توصیه‌ها بسیار پیش‌پاافتاده به نظر برسند مانند زمانی که قصد دارید به سفر بروید و از همسایه خود می‌خواهید که مجله‌ها و روزنامه‌های رسیده به درب منزلتان را تحویل بگیرد. این‌ها توصیه‌های روزمره‌ای است که هر پدری به فرزندش می‌کند.

دربارۀ مجموعه کتاب نکته‌های کوچک زندگی:

این مجموعه از سال 1990 تاکنون در چندین مجلد نوشته و به چاپ رسیده است و بد نیست بدانید که تاکنون به 33 زبان زنده دنیا، از جمله فارسی ترجمه شده است. این نکته‌ها که همگی ساده، موجز و در عین حال بسیار مفید و پربار هستند، نه فقط در زندگی پسر نویسنده، آدام که بدواً اولین نسخه به خود او تقدیم شد، مؤثر و مورد استفاده بوده‌اند، بلکه در زندگی هزاران و میلیون‌ها خواننده این کتاب نیز تأثیر و تفاوت ایجاد کرده‌اند.

ممکن است شما با خواندن جملۀ ساده‌ای مانند «هر شب فرزندانت را به عنوان شب به خیر ببوس. حتی اگر در خواب باشند»، یا «چیزی را که نمی‌خواهی کسی بخواند، روی کاغذ نیاور» ابتدا تصور کنید که حرف مهمی نخوانده و این را خودتان هم می‌دانسته‌اید. ولی بعد که عمیق‌تر به موضوع فکر کنید، در کمال تعجب خواهید دید که نه فقط اهمیت واقعی موضوع را نمی‌دانستید، بلکه معمولاً هم به جرم ساده و پیش‌پاافتاده بودن، به آن عمل نمی‌کرده‌اید.

به شما توصیه می‌کنیم نکات یادشده در این کتاب که یکی از جلدهای مجموعۀ نکته‌های کوچک زندگی را به دقت بخوانید و به هر تعداد از آن‌ها که مایلید عمل نمایید و آن وقت به تفاوتی که در زندگی‌تان ایجاد می‌کنند، توجه کنید. حیرت خواهید کرد.

خواندن کتاب بزرگ‌ترین... کوچک‌ترین نکات زندگی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب به تمام افرادی که می‌خواهند زندگی شاد همراه با عادت‌های خوب و زیبا داشته باشند توصیه می‌شود.

با اچ. جکسون براون بیشتر آشنا شویم:

او متولد سال 1948 میلادی، موسیقی‌دان و نویسنده آمریکایی است. جکسون با نوشتن کتاب بزرگ‌ترین - کوچک‌ترین نکات زندگی، لحظات شاد و باارزشی را به دیگران هدیه می‌کند. هدف جکسون از نوشتن این کتاب، آموزش یک روش برای داشتن زندگی خوب و موفق است. وی اعتقاد دارد که جزئیات زندگی، کیفیت آن را می‌سازند و برای افزایش کیفیت زندگی خود لازم است عادات رزومره شاد، زیبا و دلنشینی داشته باشید.

رفتن پسر او به کالج انگیزه‌ای برای نوشتن این کتاب شد. زمانی که پسرش وسایلش را جمع می‌کرد تا به کالج برود و زندگی جدیدی را برای خود شروع کند، پدر تصمیم گرفت رهنمودهایی را برای او یادداشت کند و نتیجه آن، همین کتاب کوچک نکته‌های زندگی شد.

در بخشی از کتاب بزرگ‌ترین... کوچک‌ترین نکات زندگی می‌خوانیم:

یادت باشد بهتر است در مورد قیمت سر آدم کلاه برود، تا در مورد کیفیت.
در سفر چند عدد کیسۀ نایلونی زیپ‌دار و یک پاکت پستی تمبرسرخود همراه داشته باش.
نگذار فرزندان یا نوه‌هایت تو را با اسم کوچک صدا کنند.
در میان کتاب‌های خودیاری که می‌خوانی، کتاب مقدس را هم منظور کن.
هر سال از روز اول مدرسۀ فرزندانت عکس بگیر.
قوانین بازی‌های ورزشی فرزندانت را یاد بگیر.
اگر شنیدی کسی از دوستت تعریف می‌کند، به او بگو.
هرگز در انجام کاری که می‌دانی درست است، درنگ نکن.
به خاطر قدردانی کار نکن، اما در خور قدردانی کار کن.
در گفتار، رفتار و قضاوت‌هایت خیرخواه باش.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بزرگ‌ترین... کوچک‌ترین نکات زندگی
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-600-92926-8-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بزرگ‌ترین... کوچک‌ترین نکات زندگی

Majid Mohammadi
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
کتاب از ترجمه‌ی خوب و روانی برخوردار نیست / من نسخه‌ی چاپی این کتاب با عنوان اندرزهای کوچک زندگی با ترجمه‌ی رعنا باباخانلو را دارم که از ترجمه‌ی بهتری برخوردار است /
Mahdie peyravi
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
کتاب مفید و قشنگی بود
فقط نسبت به مطالب و قیمت سایر کتاب ها
قیمت این کتاب بالا بود و بیشتر در دسته کتابچه میتوان در نظر گرفت.
سید محمد جهانگیری
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
بی‌نظیر، 10 20 تومن پولی نیست در برابر آگاهی که بدست میاریم، توصیه میکنم حتما بخونید
بهار جهانبانی
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
کتابی که استاد روانشناسیم معرفی کرده بودند پس خاص بوده حتما.
اناهیتا کاکاوند
۱۴۰۱/۷/۳۰
این سبک کتاب‌های مختصر و مفید خیلی می‌پسندم
مهدی صابری زاده
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
خیلی مفید وکاربردیه
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب بزرگ‌ترین... کوچک‌ترین نکات زندگی

برای دریافت کتاب بزرگ‌ترین... کوچک‌ترین نکات زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.