معرفی و دانلود کتاب رازهای زندگی برتر

عکس جلد کتاب رازهای زندگی برتر
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای زندگی برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای زندگی برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای زندگی برتر

آغاز تحصیل در دانشگاه در زندگی همه افراد یک نقطه عطف است. شروع دانشجویی؛ عبور از دوران کودکی و نوجوانی، و آغاز دوره جوانی است.

تا قبل از آن فرد با خانواده زندگی می‌کند، مسئولیتی بر دوش ندارد و نیازمندی‌هایش بدون اینکه وی متوجه باشد برایش فراهم می‌شوند. اما با شروع دانشجویی فرد احساس تکامل، افتخار و غرور می‌کند و کم کم به سمتی می‌رود تا خود را برای مسئولیت‌های فردی و اجتماعی آینده آماده کند. بنابراین دوره دانشگاه بنوعی دوره تمرین، سعی و خطاست. این موضوع وقتی دانشگاه محل تحصیل در شهری غیر از شهر محل سکونت خانواده باشد بیشتر خودنمایی می‌کند.

کمی تأمل کنید. سعی کنید حدس بزنید که والدین در این زمان به چه می‌اندیشند و فرزند دانشجو به چه می‌اندیشد؟ والدین بطور طبیعی نگرانند. می‌خواهند مطمئن باشند که فرزندشان از عهده زندگی جدید، تحصیل، معاشرت و... بر می‌آید. آنها بسیار علاقمندند که بتوانند حاصل تجربیات و دستاوردهای زندگی خود را در اختیار فرزند قرار دهند تا سرلوحه زندگی وی قرار گیرد و به کمک این راهنمایی‌ها بتواند خود را به سر منزل مقصود برساند.

کتابی که در دست شماست نوشته‌ای از این نوع است. آقای جکسون، هنگامیکه فرزندش در دانشگاه پذیرفته شده، با همت و تلاش حدود 500 دستورالعمل برای وی تنظیم کرده است. این دستورالعمل‌ها بسیار ساده، روان و متین هستند.

مطالعه این کتاب را به همه دانشجویان، دانش‌آموزان مقطع دبیرستان و همه جوانان عزیز توصیه می‌نماییم. بعلاوه بمنظور تقویت زبان انگلیسی خوانندگان، متن زبان اصلی و ترجمه آن (دو زبانه) در کنار هم آورده شده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای زندگی برتر
نویسنده
مترجمقاسم عبداللهی
ناشر چاپیانتشارات عارف کامل
سال انتشار۱۳۸۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-964-8723-00-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای زندگی برتر

محمد رحیم زاده
۱۳۹۶/۵/۸
کتاب خوب و کاملا مفید و با مطالب آموزنده و کاربردی در مراحل زندگی ساده و قابل فهم برای همه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب رازهای زندگی برتر

برای دریافت کتاب رازهای زندگی برتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.