معرفی و دانلود کتاب بزین گفته‌ها 2: از صدای سخن بز ندیدم خوشتر

عکس جلد کتاب بزین گفته‌ها 2: از صدای سخن بز ندیدم خوشتر
قیمت:
24800 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بزین گفته‌ها 2: از صدای سخن بز ندیدم خوشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بزین گفته‌ها 2: از صدای سخن بز ندیدم خوشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بزین گفته‌ها 2: از صدای سخن بز ندیدم خوشتر

به قسمت دیگری از سخنان ماندگار جناب بز خوش آمدید! کتاب بزین گفته‌ها 2: از صدای سخن بز ندیدم خوشتر ادامه‌ی درس‌هایی است که این حیوان چابک می‌تواند درباره‌ی زندگی به ما هدیه دهد. دقت دن مونتئیرو در انتخاب تصاویری واقعی و متناسب با متن، مطالعه‌ی این اثر را به تجربه‌ای مفرح تبدیل می‌کند.

درباره‌ی کتاب بزین گفته‌ها 2: از صدای سخن بز ندیدم خوشتر

آیا می‌توانید بزهای سخنگو را تصور کنید؟ فکر می‌کنید اگر این حیوانات می‌توانستند با ما ارتباط برقرار کنند چه حرف‌هایی می‌زدند؟ دن مونتئیرو (Dan Monteiro) در کتاب بزین گفته‌ها 2: بشنو از بز چون حکایت می‌کند (Quotes from goats : home is where the herd is) با گردآوری مجموعه‌ای از تصاویر جذاب و واقعی تلاش کرده این‌گونه‌ از حیوانات را در زیستگاه طبیعی‌شان به شما نشان دهد و معرفی کند. البته همانطور که می‌دانید بزها قادر به سخن گفتن نیستند اما طبیعت ویژگی‌های منحصربه‌فردی به آن‌ها بخشیده که مشاهده‌‌شان می‌تواند درس‌های خاصی را به مخاطبان بیاموزد. سرسختی، مقاومت و چابکی تنها بخشی از خصوصیات جالب بزهاست که در این اثر با آن‌ها آشنا می‌شوید.

کتاب پیش‌رو حاوی عکس‌هایی واقعی و زیبا از این حیوان است. دن مونتئیرو نیز در فاصله یک تا چند عکس، جمله یا پاراگرافی را بیان می‌کند که باعث می‌شود لب مرز خندیدن و تفکر عمیق مردد بمانیم. ماجرا از چه قرار است؟ آیا بزها واقعا می‌توانند مسائلی درباره‌ی زندگی و سرنوشت به ما یاد بدهند؟ اگر یک بز کلاس دانشگاهی برگزار کند چه خواهد گفت؟ دن مونتئیرو سر شوخی را با ما باز کرده یا جدی جدی می‌خواهد به نصیحت بنشیند و به خوانندگانش پند بدهد؟ جریان هر چه باشد ما بیشتر از این اجازه‌ی افشای آن را نداریم. اگر از مطالعه‌ی جلد قبلی لذت برده‌اید، کنجکاو شده‌اید پای حرف‌های یک بز بنشینید یا در جست‌وجوی کتابی متفاوت برای فرزندان یا دانش‌آموزان خود هستید کتاب بزین گفته‌ها 2: از صدای سخن بز ندیدم خوش‌تر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اثر با ترجمه‌ی رضی هیرمندی به زبان فارسی برگردانده شده و انتشارات پرتقال آن را به چاپ رسانده است.

کتاب بزین گفته‌ها 2: از صدای سخن بز ندیدم خوش‌تر مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این اثر خنده‌دار با نشاط غیرقابل انکارش برای مخاطبان خود بسیار آموزنده است. کتاب حاضر به کودکان 3 تا 7 سال پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب بزین گفته‌ها 2: از صدای سخن بز ندیدم خوشتر می‌خوانیم

بگذار ناز و نوازشت کنند.
عشق احساسی ست گرم و نرم.
هر روز معرکه باش.
غذا را بیشتر بخور غصه را کمتر.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بزین گفته‌ها 2: از صدای سخن بز ندیدم خوشتر
نویسنده
مترجمرضی هیرمندی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات61
زبانفارسی
شابک978-622-274-196-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
24800 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بزین گفته‌ها 2: از صدای سخن بز ندیدم خوشتر

برای دریافت کتاب بزین گفته‌ها 2: از صدای سخن بز ندیدم خوشتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.