معرفی و دانلود کتاب باشگاه مغز کودکان 1: آموزش، تمرین، سرگرمی

عکس جلد کتاب باشگاه مغز کودکان 1: آموزش، تمرین، سرگرمی
قیمت:
31200 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باشگاه مغز کودکان 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باشگاه مغز کودکان 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باشگاه مغز کودکان 1: آموزش، تمرین، سرگرمی

مراحل رشد بسیار متنوع و گوناگون‌اند. اما آنچه درباره‌ی هر یک از آن‌ها اهمیت دارد، یادگیری کامل آن توسط کودک است. تارا رضاپور و حامد اختیاری در کتاب باشگاه مغز کودکان 1 تمرین‌های علمی موردنیاز برای یادگیری فرآیندهای ذهنی کودکان ارائه کرده‌اند. این کتاب منبع بسیار مناسبی برای یادگیری مهارت‌های مغزی کودکان است و اولین جلد از مجموعه باشگاه مغز کودک می‌باشد.

درباره کتاب باشگاه مغز کودکان 1

رشد، مراحل مختلفی دارد که حوزه‌های گوناگونی را در برمی‌گیرد. بنابراین رشد کودک باید در همه‌ی زمینه‌های آن اعم از رشد عاطفی، مغزی، جسمی و حرکتی تامین شود تا بتواند در آینده به‌عنوان یک بزرگسال سالم در جامعه حضور یابد. دراین‌میان تمرینات مغزی برای رشد مهارت‌های ذهنی، جایگاه ویژه‌ای را به خودشان اختصاص داده‌اند و از اهمیت بسیاری برخوردارند. به‌همین‌دلیل جامعه علمی و دانشگاهی همواره به‌دنبال طراحی و اجرای طرح‌هایی بوده است که در قالب تمرین، بازی و یا سرگرمی این وجه از رشد کودک را تامین کند.

کتاب باشگاه مغز کودکان 1 که اولین جلد از مجموعه کتاب‌های باشگاه مغز کودک به‌شمار می‌رود، با دنبال کردن همین هدف تألیف و منتشر شده است. تارا رضاپور و حامد اختیاری نویسندگان این کتاب هستند که آن را در جهت کمک به فرآیند رشد و تقویت عملکردهای مغزی کودکان تألیف کرده‌اند. تمریناتی که در این کتاب وجود دارند، در قالب تصویرهای زیبا و کودکانه و سرگرمی و بازی، با مبنای چارچوب‌های علمی برای توانمندسازی کودکان ارائه شده‌اند. همچنین همه‌ی تمرین‌های موجود در این اثر، به شیوه‌ای منجسم و هدفمند تألیف شده‌اند که به‌خوبی بخش‌های مختلف مغز کودک را درگیر می‌کند و به چالش می‌کشد. کودکان با انجام این تمرین‌ها توانایی توجه، حافظه کاری به معنای حفظ و نگهداری اطلاعات، سرعت پردازش یا نشان دادن واکنش سریع و همچنین هماهنگی حرکات دست و چشم، استدلال، انعطاف‌پذیری، یادگیری جهت‌ها، شیوه معکوس پاسخ‌دهی را می‌آموزند و آن‌ها را در خود تقویت می‌کنند.

درباره مجموعه‌ی باشگاه مغز کودک

مجموعه‌ی باشگاه مغز کودک یکی از مجموعه کتاب‌های یادگیری و رشد کودکان است که با هدف و دغدغه‌ی رشد و تکامل فرآیندهای ذهنی برای کودکان فعالیت می‌کند. این مجموعه در تلاش است که با ارائه‌ی پکیج‌های آموزشی متعدد که شامل تمرین‌های کاربردی هستند، افراد را با فرهنگ مراقبت از مغز و اهمیت آن و همچنین ورزش‌های متنوع مغزی آشنا کند. باشگاه مغز در دو حوزه‌ی بزرگسال و کودک فعالیت کرده و کتاب‌های خود را هماهنگ با فرآیندهای یادگیری هر دو گروه تألیف و منتشر می‌کند. والدین و مربیانی که نسبت به یادگیری و رشد مغزی کودکان حساس‌اند و دوست دارند فرآیند یادگیری و رشد در آن‌ها به‌ طور کامل شکل بگیرد، می‌توانند این مجموعه‌ی آموزشی و علمی را تهیه کنند.

کتاب باشگاه مغز کودکان 1 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی کودکان در سنین پیش‌دبستانی و دبستان، (4 تا 8 ساله) که نیاز به یادگیری مهارت‌های مختلف برای رشد و پرورش مغز خود دارند، پیشنهاد می‌کنیم. بنابراین بهتر است همه‌ی مربیان و والدینی که نسبت به یادگیری و فرایند رشد مغزی و ذهنی کودک خود حساس هستند، این مجموعه‌کتاب را برای فرزندانشان تهیه کنند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است. لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باشگاه مغز کودکان 1: آموزش، تمرین، سرگرمی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-9890-91-0
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
31200 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب باشگاه مغز کودکان 1

وضیعی وضیعی
۱۴۰۲/۲/۱۴
کتاب خودش خیلی خوبه، اما خرید الکترونیکیش مفهومی ندارد چون باید توش چیزایی توسط کودک رسم بشه و علامت گذاری بشه که امکانش نیست
غزال عاقلی
۱۴۰۲/۹/۵
این کتاب برای خرید الکترونیک نیست چون کار عملی داره و خرید به این صورت عملا بی فایده هست
سیده فرخ کاظمی نیا
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
کتاب بسیار عالی هست
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب باشگاه مغز کودکان 1

برای دریافت کتاب باشگاه مغز کودکان 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.