معرفی و دانلود کتاب بسکتبال

عکس جلد کتاب بسکتبال
قیمت:
۱۲۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بسکتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بسکتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بسکتبال

با کتاب بسکتبال تمرینات اساسی این رشته‌ی ورزشی پرهیجان را به‌صورت خودآموز تمرین کنید! الهام فرهادفر، لیلا مومنی و محمد عظیم‌نژاد، از کارشناسان و مشاوران ورزشی، یک راهنمای کامل و کاربردی از هر آن‌چه باید درباره‌ی قواعد بازی بسکتبال بدانید را برای شما فراهم کرده‌اند. همچنین شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که سرفصل‌های متنوع این کتاب و تصاویر روشنگر آن هر ابهام و سؤالی که در روند تمرینات بازی بسکتبال برای شما به‌وجود بیایند را برطرف خواهند کرد!

درباره‌‌ی کتاب بسکتبال

ورزش بسکتبال یکی از پرطرفدار‌ترین رشته‌های رقابتی در کل دنیاست؛ ورزشی که سالانه میلیون‌ها تماشا‌گر مشتاق را برای پیگیری مسابقات و رقابت‌ها به سالن‌های ورزشی می‌کشاند و صد‌ها استعداد ورزشی نوظهور را به خود جذب می‌کند. اما پیش از شروع هر ورزشی در قالب حرفه‌ای، آشنایی با تئوری‌ها، تمرینات اساسی و استاندارد‌های اجرای این تمرینات از ضروریات به‌نظر می‌رسد. الهام فرهادفر، لیلا مومنی و محمد عظیم‌نژاد که از اساتید خبره‌ی دنیای تربیت‌بدنی و از اعضای جامعه‌ی دانشگاهی هستند، مجموعه‌ای از به‌روز‌ترین تمرینات بازی بسکتبال به همراه نکات و تصاویر آموزشی آن را در کتاب بسکتبال برای شما گردآوری کرده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب بسکتبال

سرفصل‌ها و عناوین جذاب کتاب بسکتبال به‌گونه‌ای تدوین و طراحی شده‌اند که طیف عظیمی از مخاطبان و علاقه‌مندان به ورزش بسکتبال را با خود همراه کند. پس چه از همین امروز قصد شروع تمرینات این ورزش دوست‌داشتنی را داشته باشید، و چه ورزشکاری پرسابقه به شمار بیایید و بخواهید حرکات خود را تقویت کنید، کتاب بسکتبال نکات راه‌گشای بسیاری برای شما خواهد داشت. این درس‌ها و نکات آموزنده از آسان تا به پیشرفته طراحی شده‌اند و قرار است از ابتدایی‌ترین حرکات تمرینی تا پیچیده‌ترین تکنیک‌ها را با خواننده مرور کنند. در این میان، مخاطب مشتاق ورزش بسکتبال به‌طور ویژه با مفاهیم پایه‌ای ایستادن، توقف، چرخش و همچنین پرش آشنا خواهد شد و ادامه‌ی حرکات بدون توپ و تمرینات تقویتی آن را خواهد آموخت. پاس و دریافت، شوت و دریبل، دفاع و ریباند و همچنین حرکات‌های پیرامونی از دیگر عناوین جذاب و آموزنده‌ای‌ست که در کتاب بسکتبال به آن خواهیم پرداخت.

نکته‌ی طلایی دیگری که کتاب بسکتبال را به یک نمونه‌ی موفق در خیل کتب ورزشی تبدیل کرده، رویکرد عملی آن به حرکات و اصطلاحات است، به طوری که در هر فصل از کتاب شما علاوه‌ بر آشنایی با تعاریف ابتدایی و اصول و نکات کاربردی، با مجموعه‌ای از تمرینات تقویتی آشنا خواهید شد؛ این تمرینات هم شامل حرکات انفرادی هستند و هم تمریناتی را در بر می‌گیرند که باید به صورت گروهی اجرا و تکرار شوند. همچنین تصاویر تهیه‌شده در کنار هر تمرین به شما در اجرای درست‌تر حرکات و رفع خطاها و اشتباهات کمک ویژه‌ای خواهد کرد. در نهایت کتاب بسکتبال، همان اثری‌ست که نگرشی علمی به این ورزش دوست‌داشتنی را به شما هدیه خواهد داد و با ارائه‌ی تمرینات اصولی، مهارت و قدرت شما در اجرای حرکات را بالا خواهد برد. این اثر خواندنی با تلاش‌های یکی از ناشرین برتر کشور در زمینه‌ی کتاب‌های آموزش ورزشی، یعنی انتشارات حتمی به دست شما می‌رسد.

کتاب بسکتبال برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این اثر به تمامی علاقه‌مندان و ورزشکاران رشته‌ی بسکتبال پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب بسکتبال می‌خوانیم

پرش‌های سریع بهترین راه میانه است که باعث استفاده از زمان و فضا و همچنین نگهداری حالت بدن و کنترل آن می‌شود. یک پرش سریع باید در زمان تراکم بازیکنان، که برخورد یا رقابت در پرش اطراف سبد وجود دارد، مورد استفاده قرار گیرد. این‌ها پرش‌های توأم با حرکت دو دست و دو پا هستند، بدون وجود حرکت سریع بدن که از حالت ایستادن اولیه آغاز می‌شود. قبل از شروع پرش باید دست‌ها در ارتفاع معادل سرقرار گیرند، در حالی که بازوها موازی با زمین هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: حرکت‌های پایه
فصل 2: حرکت‌های بدون توپ
فصل 3: پاس‌ دادن و دریافت آن
فصل 4: دریبل زدن
فصل 5: شوت کردن
فصل 6: حرکت‌های پیرامونی (بازی کردن اطراف محوطه پنالتی)
فصل 7: دفاع
فصل 8: ریباند کردن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بسکتبال
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات185
زبانفارسی
شابک978-600-355-680-5
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بسکتبال

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بسکتبال

برای دریافت کتاب بسکتبال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.