معرفی و دانلود کتاب بهترین پرتاب در بسکتبال

عکس جلد کتاب بهترین پرتاب در بسکتبال
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهترین پرتاب در بسکتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهترین پرتاب در بسکتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهترین پرتاب در بسکتبال

دیو هوپلا در کتاب بهترین پرتاب در بسکتبال، با ارائه‌ی نکاتی کاربردی و مهم به بازیکنان نوظهور و مبتدی کمک می‌کند تا شیوه‌ی صحیح پرتاب توپ را در این رشته ورزشی یاد بگیرند و همواره در جهت موفقیت قدم بردارند.

درباره‌ی کتاب بهترین پرتاب در بسکتبال:

رشته ورزشی بسکتبال از پرطرفداترین رشته‌ها در دنیا محسوب می‌شود، به همین دلیل آموزش مهارت‌های گوناگون و صحیح در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مربیان و بازیکنان این رشته همواره در تلاشند تا بهترین عملکرد را در پی نحوه صحیح اجرای مهارت‌های این رشته داشته باشند.

از جمله مهم‌ترین مهارت‌های سرنوشت‌ساز در رشته ورزشی بسکتبال، مهارت پرتاب است که می‌توان گفت تعیین‌کننده‌ترین معیار در موفقیت‌های تیمی و فردی در این رشته محسوب می‌شود. دیو هوپلا (Dave Hopla) در کتاب بهترین پرتاب در بسکتبال (Better basketball shooting) با مروری بر تمرینات اختصاصی مرتبط با ارتقای مهارت پرتاب در بسکتبال و آموزش‌هایی مربوط به اجرای این مهارت، شیوه صحیح پرتاب را در این رشته ورزشی با زبانی ساده به شما آموزش می‌دهد.

این کتاب دارای سه بخش اصلی با عناوین "تکنیک پرتاب"، "پرتاب آزاد" و "شوت پرشی در وسط زمین" است. با امید اینکه کتاب بهترین پرتاب در بسکتبال گامی رو به جلو در جهت تحلیل و آموزش مهارت‌های پایه و تخصصی تمامی رشته‌های ورزشی و مخصوصا رشته ورزشی محبوب و پرطرفدار بسکتبال باشد.

کتاب بهترین پرتاب در بسکتبال برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب برای داوران، مربیان و بازیکنان بسکتبال ضروری است.

در بخشی از کتاب بهترین پرتاب در بسکتبال می‌خوانیم:

قبل از آن که پرتابی انجام دهید، باید سه نکته را رعایت کنید. شما به عنوان پرتاب کننده باید بدون تغییر مکان قادر باشید پرتابی به فاصله 2 فوت (6 متر) انجام دهید. در حقیقت مسئله این است که بیشتر بازیکنان می‌خواهند پرتابی انجام دهند که بیشترین امتیاز را داشته باشد. اولین نکته‌ای که با دیدن کودکان در اردوگاه‌ها و کلینیک‌های درمانی برایمان حائز اهمیت است، آمادگی اولیه و گرم کردن آن‌ها، بدون توجه به این نکته است که چه میزان از نظر سنی، این افراد کوچک یا چقدر بزرگ هستند. پس از این مرحله، آن‌ها باید بتوانند توپ را بگیرند، دریبل بزنند و در سه مرحله پرتاب را انجام دهند.

شما برای پرتاب باید همانند کودکی با خودتان رفتار کنید که ابتدا سینه خیز رفته، سپس راه می‌رود و سرانجام شروع به دویدن می‌کند. این پروسه نیاز به صبر و تمرین دارد. درست مانند کودکی که ابتدا با تلوتلو خوردن راه می‌رود و می‌افتد، شما نیز باید کلید یادگیری خود را انتخاب، موانع را برطرف و به سفر خود در این راه ادامه دهید تا بهترین پرتاب کننده شوید. کتاب حاضر با جزئیات دقیق، روش مناسب تبدیل شدن به یک پرتاب کننده آزاد عالی را با انجام یک پرش متوسط و همراه با یک پرتاب عالی به شما آموزش می‌دهد. برای رسیدن به درک کامل از یک پرتاب صحیح در بسکتبال، این حرکت را به مراحل زیر تقسیم می‌کنیم: طریقه قرارگیری وضعیت پاها، وضعیت بدن، چگونگی نگه داشتن توپ، چگونگی رهاسازی توپ و پرتاب به سمت هدف مورد نظر.

یک چک لیست ارزیابی به منظور شناسایی نقاطی که ممکن است انجام آن برای شما مشکل باشد با جزئیات کامل در این کتاب ارائه شده است. پس به آن‌ها با دقت توجه کنید و صادقانه خود و تکنیک‌تان را ارزیابی نمایید. بهترین پرتاب‌کننده‌ها از روش کار خود انتقاد می‌کنند، شما هم باید برای رسیدن به موفقیت این کار را انجام دهید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
تکنیک پرتاب
وضعیت ایستادن
دست ها
دست پرتاب
آرنج
نحوه قرارگیری دست پرتاب کننده
دست تعادلی
پرتاب با دست تعادلی
مرحله دنباله روی پرتاب
ثابت ماندن در هنگام انجام مرحله دنباله روی
تخم مرغ روی حلقه
ارزیابی تکنیک پرتاب
پرتاب آزاد
حالت ایستادن
دست ها
دنبال کردن توپ
تمرینات شوت آزاد
وارد شدن توپ به حلقه
پنج شوت آزاد، پنج شوت سه گام با دست تعادلی
شوت پرشی در وسط زمین
تکنیکی برای شوتهای پرشی وسط زمین
ایستادن
دریافت توپ
رها کردن
دنبال کردن
تمریناتی برای شوتهای پرشی وسط زمین
پاس مثلثی
3 به 5، 4 به 5، 5 به 5
چرخش سریع، پیوتهای خارجی
چرخش سریع، پیوتهای داخلی
درایو خط عرضی، دریفت خط عرضی
رد کردن توپ در دریبل، اسنپ بک
فید پست، نگاه به سمت مخالف

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهترین پرتاب در بسکتبال
نویسنده
مترجمراضیه یوسفیان ملا
ناشر چاپیانتشارات امین نگار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک978-622-6835-97-8
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بهترین پرتاب در بسکتبال

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بهترین پرتاب در بسکتبال

برای دریافت کتاب بهترین پرتاب در بسکتبال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.