معرفی و دانلود کتاب بمون و بجنگ

عکس جلد کتاب بمون و بجنگ
قیمت:
36500 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بمون و بجنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بمون و بجنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بمون و بجنگ

کتاب بمون و بجنگ، مجموعه‌ای جامع از جملات قصار بزرگان سیاسی، ادبی و هنری است که با نگاه روان‌شناختی خود به زندگی و مصائب آن، یاریگر شما در راه خودسازی و موفقیت خواهند بود. اثر پیش‌رو با جملات پندآموز و الهام‌بخش خود به شما می‌آموزد تا در رویارویی با مشکلات زندگی بمانید و بجنگید.

درباره‌ی کتاب بمون و بجنگ

گاهی نیاز به یک سخن سازنده یا جمله‌ای آموزنده داریم که ما را از برزخ‌های زندگی نجات داده و چه بسا به تغییر و تحول زندگیمان کمک کند. کتاب بمون و بجنگ فرهنگ کاملی از جملات نغز و عبارات بدیع بزرگان جهان است که دیدگاه شما را نسبت به زندگی دگرگون خواهد کرد. جملاتی ارزشمند از بزرگان سیاسی، ادبی و هنری همان چیزی است که برای الهام گرفتن و پیدا کردن راه و رسم زندگی نیاز داریم.

آموزه‌هایی که در کتاب بمون و بجنگ گردآوری شده‌اند، چکیده‌ای از سال‌ها کار حرفه‌ای این بزرگان و نتیجه‌ی سال‌ها شکست و موفقیت پی‌در‌پی ایشان است که با مرور و مطالعه‌ی آن‌ها می‌توان به راهنمایی بی‌نظیر برای رسیدن به یک زندگی شجاعانه و پیروزمندانه دست یافت. کتاب حاضر مملو از نقل‌قول‌ها و نکته‌هایی است که می‌توانند منبع الهام خواننده برای گذار از شرایط سخت باشد. این کتاب با بیانی صریح و بی‌پرده به شما کمک می‌کند برای ادامه‌ی مسیر زندگی نیرو بگیرید و در‌عین‌حال بتوانید دنیا را با عینک خوش‌بینی و با کمی چاشنی طنز ببینید.

نشر این کتاب را «سامرزدیل»، از ناشران غیرداستانی بریتانیا به عهده داشته و زهره زاهدی ترجمه‌ی آن را به انجام رسانده است. انتشارات پندار تابان نسخه‌ی فارسی اثر حاضر را به تمامی علاقمندان آثار روانشناختی ارائه کرده است.

کتاب بمون و بجنگ مناسب چه کسانی است؟

کتاب بمون و بجنگ به تمام کسانی که خواهان بهبود مهارت‌های فردی خود هستند و برای موفقیت و پیشرفت خود اهمیت بالایی قائل‌اند، پیشنهاد می‌شود.

با زهره زاهدی آشنا شویم

زهره زاهدی (متولد 1330) مترجم، نویسنده و فارغ‌التحصیل رشته‌ی بانکداری از دانشگاه آمریکایی بیروت، در مقطع فوق‌لیسانس است. آثار منتشرشده‌ی خانم زاهدی در حدود 19 کتاب با موضوعات مختلفی چون روان‌شناسی عمومی، داستان و رمان، زندگی فلاسفه و... هستند. از دیگر آثار ایشان می‌توان به ترجمه‌ی کتاب‌های «چیزی بیشتر از زندگی»، «استادان بسیار زندگی‌های بسیار»، «برای یک روز دیگر»، «تنها عشق حقیقت دارد»، «چگونه از فرزند خود یک نابغه بسازیم»، «شواهدی برای زندگی پس از مرگ»، «چهار توافق»، «غرق در نور»، «معجزه وجود دارد» و... اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ کتاب بمون و بجنگ

  • اگر جاده‌ای می‌شناسید که دست‌انداز نداشته باشد، احتمالاً به جایی ختم نمی‌شود. (فرنک اِی. کلارک)
  • زندگی مقلد هنر نیست، مقلد برنامه‌ها‌ی تلویزیونی بد است. (وودی آلن)
  • استقامت یعنی نوزده‌بار شکست خوردن و بار بیستم موفق شدن. (جولی اندروز)
  • زندگی ساده است، فقط آسان نیست. (ناشناس)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بمون و بجنگ
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات155
زبانفارسی
شابک978-600-6895-31-4
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
36500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بمون و بجنگ

محمدمهدی لطفی
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
کتاب جالبیه یک منبع خوب از سخن بزرگان
محمد مهدی غلامی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
جالب بود خوشم اومد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب بمون و بجنگ

برای دریافت کتاب بمون و بجنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.