معرفی و دانلود کتاب به رنگ پروانه

عکس جلد کتاب به رنگ پروانه
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به رنگ پروانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به رنگ پروانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به رنگ پروانه

کتاب به رنگ پروانه نوشته‌ی نوشین زمانی، دربردارنده‌ی خاطرات و دلنوشته‌های زائرین راهیان نور است که برای دیدن آثاری که شهدای هشت سال دفاع مقدس از خود به جای گذاشتند به استان کرمانشاه سفر کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب به رنگ پروانه:

بدون شک هشت سال دفاع مقدس و شجاعت مردم ایران در برابر دشمنان اسلام اتفاقی کم‌نظیر و پرافتخار در تاریخ جهان است. در طی آن سال‌ها مردم کرمانشاه در برابر نیروها و عملیات زمینی بسیار مقاومت کردند و در مقابل بمباران‌های وسیع دشمن شجاعانه ایستادند و جنگیدند.

کتاب به رنگ پروانه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به خواندن کتاب‌های انقلاب دفاع مقدس علاقه‌مند هستید، این اثر برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

در بخشی از کتاب به رنگ پروانه می‌خوانیم:

بالاخره بعد از سال‌ها مقاومت من هم آمدم. تجربه‌ای که اگر صرفا تجربه بود حسرت داشتم که تعطیلات را با خستگی و بی‌برنامه‌گی دسته‌جمعی معاوضه کرده‌ام. تجربه‌ هست، اما دعوت هم هست و حس نجوای در گوشی با خدا. جمله‌ای از امام را قبلا شنیده و درک نکرده بودم «شهدا امام‌زادگان عشق‌اند.» دیدم بهترین تعریف و توصیفی است که می‌شود از راهیان نور داشت. همین، یعنی داریم امام‌زاده‌های عشق را زیارت می‌کنیم و آدم درست همین حس را دارد. امام عشق که مهدی موعود (عج) است و ذیل آن امام عشق که خمینی (ره) است و این کشتگان عشق فرزندان امام عشق‌اند. در صحن و سرای این امام‌زاده‌ها که دشت‌های بیکران خداست، با فرشی از سنگ و خاک آدم به وضوح می‌یابد. هوا ابری باشد یا آفتابی، عشق می‌بارد و تمام جسم و چشم و روح آدمی مثل من حتی، چشمش به تنگه مرصاد و درختان بلوط و این رشته کوه‌هایش متصل می‌شود و سعی می‌کنی و سعی می‌کنی تا مثل همیشه به عادت لباس‌ات خاکی نشود و فاصله‌ات را با زمین حفظ کنی، اما امامزاده‌های عشق مگر می‌گذارند؟ آن‌ها آن‌قدر خاکی بوده‌اند که هنوز هم اگر بخواهی هم صحبت‌شان شوی، نمی‌توانی جزء خاک به سوی دیگری نجوا کنی. هر چه به خاک نزدیک‌تر شوی، شهدا را نزدیک‌تر حس می‌کنی و عطر حضورشان را بیشتر. دوست داری و لحظه‌به‌لحظه دوست‌تر داری که رخ و چشم بر خاک بگذاری و این‌گونه با امام‌زادگان عشق دیده بوسی کنی.

کربلا نرفته‌ام، گویا منتظر بوده‌ام. منتظر کودک دلم که قدری بزرگ‌تر شود. این روزها احساس می‌کنم زیارت امام‌زادگان عشق پیش‌نیاز زیارت کربلاست که ظهور تاریخی عشق‌اند. کربلا، رقص خونین عشق در میانه شمشیرها.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به رنگ پروانه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات صریر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات173
زبانفارسی
شابک978-600-331-702-4
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به رنگ پروانه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب به رنگ پروانه

برای دریافت کتاب به رنگ پروانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.