معرفی و دانلود کتاب به دنبال سرنوشت: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدجعفر وارسته

عکس جلد کتاب به دنبال سرنوشت: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدجعفر وارسته
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به دنبال سرنوشت: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدجعفر وارسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به دنبال سرنوشت: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدجعفر وارسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به دنبال سرنوشت: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدجعفر وارسته

کتاب به دنبال سرنوشت: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدجعفر وارسته نوشته‌ی محمدعلی اعظمی، در حقیقت شرح کوتاهی‌ست از سرگذشت این خلبان پرافتخار در دوران جنگ بین ایران و عراق که با بیانی ساده به رشته‌ی تحریر درآمده است.

میان مومنان مردانى هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا می‌کنند، آری چه محجوبانه و صادقانه قدم در مسلخ عشق گذاشته‌اند. خلبانانی که انگار با خود و با این ملت فهیم و امام راحل عهدی محکم و جدا نشدنی داشتند و بدین گونه در یاد و خاطر ما حک شده‌اند.

سرتیپ خلبان آزاده جانباز محمد جعفر وارسته متولد 1328/06/10 در تهران است، او دوران طفولیت را در منطقه خانی آباد بزرگ شد و در سال 1335 تحصیلات ابتدایی را در دبستان دقیقی و دبستان دادگر گذراند. جناب وارسته سه سال اول متوسطه را در دبیرستان حکیم نظامی گذرانده و دوره دوم متوسطه را در دبیرستان نظام واقع در میدان پاستور ادامه داده است.

در بخشی از کتاب پبه دنبال سرنوشت: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدجعفر وارسته می‌خوانیم:

سی و یکم شهریور 1359 ساعت دو بعد از ظهر توی رمپ پروازی در حال تست و آماده کردن هواپیما بودم که هواپیماهای عراقی حمله کردند. کارکنان فنی فرار کرده و هر کسی در جایی پناه گرفت من داخل کابین بودم و موتور سمت چپ هواپیما برای تست روشن بود.

برای روشن کردن موتور سمت راست، برداشتن چوب چرخ‌ها و قطع کردن کمپرسور نیاز بود که کارکنان فنی پای هواپیما باشند که نبودند. من با داد و فریاد از آن‌ها می‌خواستم که بیایند پای هواپیما، به جای اینکه آن‌ها بیایند کارشان را انجام دهند تا بتوانم پرواز کنم، آن‌ها به من علامت می‌دادند که پیاده شوم و در جایی پناه بگیرم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به دنبال سرنوشت: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدجعفر وارسته
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات راهبردی نهاجا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات67
زبانفارسی
شابک978-622-6296-00-7
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به دنبال سرنوشت: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدجعفر وارسته

علی رضا جوکار
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
کتاب بسیار خوب و عالی. خلبان وارسته در زمان دستگیری مصاحبه‌ای با تلویزیون عراق داشتند. که دران مصاحبه بادقت به طوری که عراقی‌ها متوجه نشدند کدهایی از پدافند هوایی عراق را به دیگر خلبانان داد.
علیرضا یگانه
۱۳۹۹/۸/۱۶
چقدرمختصر. ولی آدمو توی‌ای ن فکرمیبره که این بیچاره‌ها چه لحظات بدی رو پشت سرگذاشتن.
محمد شمس
۱۴۰۱/۷/۱۱
صحبت‌های ایشون بااون مصاحبه که درعراق داشتن تفاوت داشت
رصا
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
کتاب خوبی بود درود بر قهرمانان وطن
خلیل محمدلو
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
زنده باد زنده باد شیر
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب به دنبال سرنوشت: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدجعفر وارسته

برای دریافت کتاب به دنبال سرنوشت: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرتیپ 2 خلبان آزاده محمدجعفر وارسته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.