معرفی و دانلود کتاب به همراه داشتن کلاه ضروری است!

عکس جلد کتاب به همراه داشتن کلاه ضروری است!
قیمت:
11900 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به همراه داشتن کلاه ضروری است! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به همراه داشتن کلاه ضروری است! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به همراه داشتن کلاه ضروری است!

پسرک این داستان به یک مهمانی کلاه دعوت شده که دوستش نایجل آن را ترتیب داده است. شاید از خودتان بپرسید این دیگر چه‌جور میهمانی است؟ سایمن فیلیپ در کتاب به همراه داشتن کلاه ضروری است! این ماجرا را با آب‌وتاب برایتان تعریف می‌کند. فقط بدانید مشکل اینجاست که پسرک کلاه ندارد و آقای پدلر کلاه‌فروش هم قبلا تمام کلاه‌هایش را فروخته. باید دید بالأخره او با چه ترفندی خودش را برای حضور در این مهمانی ویژه آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب به همراه داشتن کلاه ضروری است!

تصور کنید به یک میهمانی غیرعادی دعوتید که شرط مهم حضور در آن داشتن کلاه است! شما می‌توانید هرچند تا همراه که دلتان بخواهد با خودتان به مهمانی ببرید؛ البته به شرطی که آن‌ها هم کلاه داشته باشند. همه‌ی این‌ها به کنار، چون وقتی می‌رسید دم در، دربان از قوانین عجیب‌و‌غریب دیگری هم برایتان می‌گوید که بدون رعایتشان دعوتنامه‌ی شما هیچ ارزشی ندارد. در کتاب به همراه داشتن کلاه ضروری است! (You Must Bring a Hat!)، نوشته‌ی سایمن فیلیپ (Simon Philip) با جزئیات این مهمانی پردردسر آشنا می‌شوید.

وقتی دربان مهمانی نایجل به مهمان‌ها می‌گوید «لباس مهمانی نباید بدون همراهی پنگوئن پوشیده شود» یا «اگر یک گورکن به آنجا بیاید باید بتواند پیانو بزند» همه تعجب می‌کنند. تازه این‌ها فقط بخشی از قوانینی هستند که به عقل هیچ‌کس نمی‌رسد. بااین‌حال این توقعات آنقدر عجیب است که به نظر می‌رسد یک جای کار می‌لنگد. شاید با خودتان بگویید اگر این قوانین حقیقت دارند چرا در دعوتنامه‌ی نایجل به آن‌ها اشاره‌ای نشده بود؟ البته این سوالی‌ست که پسربچه و دوستان حواس‌پرتش اصلاً از خودشان نمی‌پرسند. باید دید سرانجام شخصیت اصلی داستان و حیوانات همراهش می‌توانند وارد مهمانی شوند؟ آیا همه‌چیز روی روال است یا یک اشتباه بزرگ رخ داده؟

این یک داستان فانتزی با شخصیت‌پردازی‌های متفاوت از حیوانات است که تصاویر آن بخش زیادی از بار جذابیت داستان را به دوش کشیده‌اند. داستان به همراه داشتن کلاه ضروری است!، با ترجمه‌ی سمیه حیدری از سوی نشر مهرسا منتشر شده و تصویرگری جذاب کیت هیندلی به آن جذابیت و صمیمت خاصی بخشیده است. از دیگر ویژگی‌های کتاب حاضر موقعیت‌های طنزآمیز و کمیک آن است که می‌تواند شما را حسابی سرگرم کند و لبخند روی لبتان بنشاند.

نکوداشت‌های کتاب به همراه داشتن کلاه ضروری است!

  • نویسنده در کتاب به همراه داشتن کلاه ضروری است! با قلم توانای خودش قوانین مضحک و سرگرمی‌های ساده این مهمانی را بسیار جذاب تعریف کرده است. (Kirkus)

  • یک کتاب دیوانه‌کننده که می‌توانید به قفسه‌ی کتاب‌های داستان اضافه کنید. (مجله‌ی کتابخانه مدرسه)

کتاب به همراه داشتن کلاه ضروری است! مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سالی که از دوستداران کتاب و علاقه‌مند به خواندن داستان‌های فانتزی هستند، نوشته شده است.

با سایمن فیلیپ بیشتر آشنا شویم

سایمن فیلیپ متولد و ساکن چیچستر انگلستان است. او پس از آن‌که مدرک درجه یک خود را در رشته‌ی تاریخ در دانشگاه اکستر دریافت نمود، در یک میخانه محلی مشغول به کار شد. اما خیلی زود از کار خودش بیرون آمد و تصمیم گرفت معلم ابتدایی شود. سرانجام علاقه و اشتیاق زیاد او به ادبیات کودکان، به ویژه کتاب‌های تصویری، باعث که به سمت نوشتن داستان‌های کودک روی آورد و در این کار بسیار موفق ظاهر شده است.

در بخشی از کتاب به همراه داشتن کلاه ضروری است! می‌خوانیم

دربان گفت: «دعوتنامه لطفا!» معلوم بود آنجا قوانین دیگری هم داشت: «متأسفم قربان، ما مقررات سفت‌وسختی داریم که اجازه نمی‌دهد یک میمون کلاه‌به‌سر پایش را بگذارد داخل... مگر اینکه عینک یک‌چشمی هم داشته باشد.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به همراه داشتن کلاه ضروری است!
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-743719-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
11900 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به همراه داشتن کلاه ضروری است!

محمدرضا وحیدی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
محتوا و موضوع نیاز به بومی سازی دارد این شکل از کتاب برای بزرگسالها هم سنگینه چه برسه به کودکان
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب به همراه داشتن کلاه ضروری است!

برای دریافت کتاب به همراه داشتن کلاه ضروری است! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.