معرفی و دانلود کتاب بهترین فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها: 6 تیپ بدنی، 6 برنامه ورزشی، 6 رژیم غذایی

عکس جلد کتاب بهترین فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها: 6 تیپ بدنی، 6 برنامه ورزشی، 6 رژیم غذایی
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهترین فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهترین فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهترین فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها: 6 تیپ بدنی، 6 برنامه ورزشی، 6 رژیم غذایی

با کمک کتاب بهترین فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها، یک‌بار برای همیشه بدن خود را بشناسید و برنامه‌ی ورزشی و رژیم غذایی‌تان را مطابق با الگوی بدنی خودتان طراحی کنید! جرالین کوپراسمیت، متخصص فیزیولوژی ورزشی، در این مسیر همراه شماست تا به برنامه‌های جسمانی و روزانه‌ی خود نگرشی علمی داشته باشید؛ از مضرات رژیم‌های غیراصولی و افراطی دور بمانید و در نهایت، از اسرار و حقایق مربوط به جسم‌تان سر درآورید!

درباره‌ی کتاب بهترین فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها

حتماً شما هم چیز‌هایی درباره‌ی الگو‌های جسمانی سیب و گلابی شنیده‌اید؛ اما بیش از این چه نکاتی درباره‌ی الگوی جسمانی خود می‌دانید؟ تا‌به‌حال از خود سؤال کرده‌اید که چرا برخی از بانوان با وجود فعالیت جسمانی اندک، اندام مناسبی دارند و گروه دیگر با وجود تلاش‌های بی‌وفقه همچنان نسبت به اندام خود به رضایت کافی دست پیدا نمی‌کند؟ جواب تمام این سؤالات را در کتاب فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها (Fit and Female) پیدا کنید! جرالین کوپراسمیت (Geralyn Coopersmith) که یک فیزیولوژیست‌ ورزشی با بیش از ده سال سابقه‌ی کاری موفق است، دلیل تمرینات ورزشی بی‌فایده و رژیم‌های غذایی بی‌سرانجام شما را رو خواهد کرد! او در کتاب خود طرح‌های غلط و فرمول‌های اشتباه تناسب اندام را کنار می‌زند و به بانوان می‌آموزاند تا با توجه به تیپ بدنی خود درباره‌ی برنامه‌های ورزشی و غذایی آینده تصمیم بگیرند و روشی بدون ضرر و کارآمد درباره‌ی تناسب اندام خود در پیش داشته باشند.

کتاب فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها، این نکته‌ی مهم و حقیقی را برای مخاطبان خود جا می‌اندازد که چربی‌ها عضو مضر بدن ما نیستند و وجود میزانی از آن‌ها در تمامی اندام‌ها ضروری‌ست. در حقیقت بسیاری از تصاویر موجود در فضای مجازی که اندام‌های لاغر و کشیده‌ای را به عنوان معیار زیبایی و سلامت تبلیغ می‌کنند، چیزی جز حاصل عمل‌های جراحی و یا دست‌کاری‌های تصویری نیستند و آنچه در حقیقت شما را به داشتن یک بدن متناسب و اندامی سالم می‌رساند، تنها داشتن یک برنامه‌ی ورزشی و رژیم غذایی‌ست، منتها برنامه و رژیمی اصولی که متابق با الگو تیپ جسمانی خود شما طراحی شده باشد!

معرفی و دانلود کتاب بهترین فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها

کتاب فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها در این مسیر به کمک شما می‌آید تا برنامه‌های جسمانی آینده‌ی خود را متناسب با وضعیت و شرایط موجود خود شخصی‌سازی کنید. برهمین اساس، شش الگوی جسمانی و شش تیپ بدنی مختلف در کتاب به شما ارائه خواهد شد تا با استفاده از این دسته‌بندی و قرار گرفتن در یکی از این زیرمجموعه‌ها، برنامه‌ی اختصاصی خود را پیش بگیرید. جرالین کوپراسمیت، نویسنده‌ی این کتاب که خود یک مربی شخصی و حرفه‌ای تناسب اندام است، تا‌به‌حال به صد‌ها مراجع، با تیپ‌های بدنی متفاوت کمک کرده تا از همین‌طریق به سلامت جسمانی بهتری دست پیدا کنند. او که خود سال‌های زیادی از عدم تناسب اندام و همچنین اضافه‌وزن رنج برده حالا به این باور قطعی رسیده که با قرار گرفتن در یک فرمول حرفه‌ای و علمی آن‌چه به نظر ناشدنی می‌آید، شدنی‌ست!

کتاب فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها به شما کمک خواهد کرد تا دوباره احساس مثبتی نسبت به ظاهرتان بازیابید و بار دیگر با بدن خود آشتی کنید و به صلح برسید. همچنین نویسنده‌ی این کتاب دست یاری خود را به سمت شما بلند خواهد کرد تا برای همیشه از رویکرد‌های غیراصولی و نگرش‌های یکسان و کلی نسبت به بدن‌های مختلف دست بکشید. در این مسیر همچنان که از نگاه علمی نویسنده اطمینان دارید، از لحن گویا و ساده و کاربردی او نیز مطمئن باشید! نویسنده در این کتاب دیدگاهی کاملاً اصولی و علمی در پیش می‌گیرد و درعین‌حال، زبان ساده و قابل‌درکی برای انتقال مطالب خود انتخاب می‌کند. در یک کلام، با کتاب فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها، دیگر به پیشنهادات غیراصولی درباره‌ی تناسب‌اندام «نه» خواهید گفت و این‌بار خود خودتان مربی سلامتتان خوهید شد.

گفتنی‌ست این کتاب در سال 2006 به انتشار جهانی رسیده و انتشارات کاپیتان با ترجمه‌‌ای از مهتاب سردی، این اثر را به دست مخاطبان فارسی‌زبان رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب بهترین فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها

  • هر خانمی باید کتاب جرالین را بخواند! (مایکل بویل، نویسنده‌ی کتاب آموزش عملکردی برای ورزش)
  • کسی بهتر از جرالین کوپراسمیت معنای تناسب اندام بانوان را درک نمی‌کند. (کارول اسپل، مربی و از مدیران باشگاه‌های تناسب اندام)
  • نویسنده‌ی کتاب بهترین فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها، خواننده را به سطح جدیدی از خودآگاهی و توانایی انتخاب‌های اصولی می‌رساند. (جوآن پاگانو، نویسنده‌ی کتاب تمرینات قدرتی برای زنان)

کتاب بهترین فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر مفید و جامع را به تمامی بانوانی که دغدغه‌ی رسیدن به سلامت جسمانی و داشتن اندامی متناسب را دارند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب بهترین فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها: 6 تیپ بدنی، 6 برنامه ورزشی، 6 رژیم غذایی می‌خوانیم

در زندگی واقعی همیشه چیزی پیش می‌آید و نظم برنامه ورزشی شما را از مسیر خارج می‌کند. این یعنی اگر قصد دارید فقط دو یا سه جلسه در هفته ورزش کنید،
هر زمان که یک جلسه را از دست بدهید، درواقع فقط یک یا دو بار در هفته تمرین کرده‌اید. متأسفانه، این میزان تمرین برای بسیاری از ما در رسیدن به اهدافمان کافی نیست. پس برای ورزش روزانه برنامه‌ریزی کنید، چون در واقعیت، احتمالاً سه تا پنج بار در هفته ورزش خواهید کرد که همان مقدار توصیه شده است. بنابراین برای تمرین روزانه برنامه‌ریزی کنید، زیرا هر روز این اتفاق نمی‌افتد.

نکته طلایی: «در صورت امکان سعی کنید تمریناتتان را برای صبح‌ها برنامه‌ریزی کنید. مطالعات نشان می‌دهند که ورزشکاران صبحگاهی تا 50 درصد بیشتر به برنامه‌های خود پایبندند.» می‌پرسید چرا؟ شاید به این دلیل که ابتدای صبح حواس پرتی کمتر می‌شود. در طول یک روز معمولی صدها برنامه شما ممکن است خراب شود - جلسه‌ای که بیش از حد انتظار طول می‌کشد، ناهاری که به‌موقع صرف نمی‌شود، تماس تلفنی که برنامه‌های شما را به هم می‌ریزد.

با ورزش در صبح قبل از اینکه تمام آن عوامل حواس پرتی روزمره برنامه‌های ورزشی شما را خنثی کنند برنامه خود را پیش ببرید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
مقدمه نویسنده
فصل 1: می‌خواهیم چطور به نظر برسیم و چرا؟!
فرهنگ شاد نبودن (بدن باربی)
مدل‌ها: زنان معمولی یا غیر طبیعی؟
فصل 2: چگونه به نظر می‌رسیم و چرا؟
چقدر می‌توانیم چربی داشته باشیم؟
ترازو
فصل 3: رازهای تناسب اندام زنان
هفت کلید
فصل 4: شش تیپ زنانه بدن شما چه شکلی است؟
اکتومورف
مزومورف
اندومورف
شش تیپ بدنی زنانه
فصل 5: یافتن نوع بدن خود
فصل 6: کدام تمرینات را باید انجام دهید و چرا؟
فصل 7: طراحی برنامه ورزشی شخصی
تمرینات تیپ بدنی اکتو - گلابی
بهترین تمرینات برای اکتو - گلابی‌ها
بهترین تمرینات برای مزو - گلابی
بهترین تمرینات تیپ اندو - گلابی
موثرترین حرکات برای اکتو سیب‌ها
تمرینات تیپ بدنی مزو - سیب
کارن، اندو - سیب
بهترین تمرینات برای اندو - سیب‌ها
فصل 8: از گرم کردن تا خنک سازی
بهترین حرکات برای گرم کردن
مرحله دوم: ریلکس و شل کردن
تمرینات خنک‌سازی
فصل 9: برداشت شما از رژیم غذایی چیست؟
تله‌های رژیم غذایی
تحت کنترل بودن
استراتژی‌های غذا خوردن
فصل 10: بهترین برنامه غذایی تیپ بدنی شما
بهترین برنامه غذایی اکتوها
فصل 11: پذیرش؛ دوست داشتن تیپ بدنی خود
چک لیست تناسب‌اندام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهترین فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها: 6 تیپ بدنی، 6 برنامه ورزشی، 6 رژیم غذایی
نویسنده
مترجممهتاب سردی
ناشر چاپیانتشارات کاپیتان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات281
زبانفارسی
شابک978-622-97813-4-0
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بهترین فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها

برای دریافت کتاب بهترین فرمول تناسب اندام برای خانم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.